Mizzox wspierać będzie klientów platformy dropshippingowej TakeDrop
Mizzox, spółka technologiczna z Krakowa zajmująca się sprzedażą autorskiego i innowacyjnego narzędzia do kompleksowego oraz zautomatyzowanego zarządzania firmą, nawiązała współpracę
z platformą e-commerce TakeDrop.
Nasza współpraca ma na celu zaoferowanie klientom TakeDrop narzędzia, które będzie stanowić dodatkowe wsparcie dla działań związanych z dropshippingiem, w tym m.in. optymalizację procesów dla użytkowników, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z e-handlem oraz wchodzą w świat własnego biznesu - powiedział Przemysław Kot, prezes Mizzox.
Mizzox skierowany jest do małych przedsiębiorców oraz firm średniej wielkości w każdej branży oraz klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Narzędzie opracowane przez Mizzox wspiera przedsiębiorców w kompleksowym zarządzaniu firmą. Do głównych funkcjonalności warto wymienić przede wszystkim przystępny/ łatwy/ intuicyjny interfejs, automatyzację procesu płatności, naliczania kar i odsetek oraz wysyłki dokumentów księgowemu, integrację PSD2, możliwość przechowywania dokumentów w zabezpieczonej chmurze oraz kompleksowe moduły do zarządzania zadaniami, projektami, finansami, zasobami ludzkimi oraz komunikacją wewnętrzną. Rozwiązanie Spółki wpierane jest także poprzez wykorzystanie sztucznej inteligencji, która m.in. pomaga w bardzo precyzyjnym wyszukiwaniu dokumentów, dokładne i szybkie analizowanie danych w plikach (OCR do pobierania danych), przypisuje płatności na podstawie automatycznego wyciągu, analizuje poprawność wpłat, pilnuje terminów, przypomnień oraz automatyzuje proces przypisywania błędnych lub niekompletnych przelewów.
W DNA TakeDrop leży prostota, wygoda i ułatwienie prowadzenia biznesu. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Mizzox, który doskonale wpisuje się w nasze wartości i dostarcza rozwiązania potrzebne właścicielom sklepów, których dotychczas nie oferowaliśmy - powiedział Tomasz Niedźwiecki, prezes TakeDrop.
TakeDrop, to dynamiczna platforma e-commerce, specjalizująca się w sprzedaży bez magazynu (dropshippingu). Firma działa na rynku od 5 lat, obsługując ponad 7000 aktywnych sklepów.
Jej rozwiązanie wyróżnia się prostotą, wygodą oraz szybkością działania. W 2023 roku firma odnotowała imponujący - 260 proc. - wzrost przychodów i uzyskała od współzałożyciela IdoSell inwestycję
w wysokości 5 milionów złotych. Środki te pozwoliły na dalszy rozwój technologiczny i przygotowania do ekspansji na nowe rynki.
TakeDrop koncentruje się na przedsiębiorcach, którzy chcieliby spróbować sił w e-commerce, nawet jeśli nie mają kompetencji branżowych i technologicznych. Proces zakładania i pełnej konfiguracji sklepu mniej niż 10 minut, natomiast nowa usługa - Inkubator TakeDrop- zapewnia osobowość prawną i pozwala klientom realizować sprzedaż bez zakładania działalności.
Obecnie TakeDrop realizuje „Program 9k”, wspierający osoby pragnące rozpocząć działalność
w e-commerce. Program ten, objęty dofinansowaniem, gwarantuje wygenerowanie przychodu na poziomie 9 000 zł w ciągu 3 miesięcy po wykonaniu obowiązkowych zadań na platformie.
Narzędzie Mizzox wspiera użytkowników programu poprzez zarządzanie zadaniami, raportowanie czasu i zwiększenie interakcji, co umożliwia monitorowanie realizacji celów przez uczestników.
W 2024 roku globalny rynek dropshippingu może osiągnąć wartość ponad 300 mld dolarów. Jest to kwota, która przyciąga uwagę i sprawia, że wiele osób chciałoby spróbować swoich sił oraz rozpocząć przygodę z biznesem online. Jako TakeDrop chcemy pomóc w spełnieniu tego marzenia i oferujemy udział w naszym „Programie 9k”. Aby osiągnąć sukces, użytkownicy będą musieli regularnie podejmować określone działania związane ze sprzedażą. Dzięki dodaniu dodatkowych funkcjonalności przez Mizzoxa będziemy mieli niezbędny podgląd realizacji określonych zadań przez naszych użytkowników (warunek utrzymania gwarancji i ew. zwrotu) – dodał prezes TakeDrop.
Współpraca między Mizzoxem a TakeDrop to krok naprzód w kierunku dostarczania jeszcze bardziej zintegrowanych i efektywnych rozwiązań dla e-commerce. Przedsiębiorcy korzystający z tych platform mogą liczyć na kompleksowe wsparcie, które pomoże im rozwijać swoje biznesy w dynamicznym świecie handlu online.
O spółce:
Mizzox to spółka technologiczna dostarczająca innowacyjne narzędzie w modelu SaaS wykorzystujące sztuczną inteligencję do kompleksowego i zautomatyzowanego zarządzania firmą.
Źródło: Spółka, #MIZZOX