Przejdź do treści

udostępnij:

Żabka planuje ekspansję w kolejnych krajach Europy Środ.-Wsch.; chce rozwijać q-commerce

Żabka planuje ekspansję w kolejnych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, chce rozwijać q-commerce i internetowy supermarket - podała Żabka w sprawozdaniu z działalności.

"W odniesieniu do kanałów fizycznych planujemy dalszą ekspansję sieci stacjonarnej, wykorzystując do lokalizacji kolejnych punktów sprzedaży narzędzia AI, gwarantujące bardzo dobre wyniki nowo otwartych sklepów. Chcemy nadal przyciągać nowych klientów i zwiększać częstotliwość zakupów w naszej sieci. W tym celu realizujemy szereg różnorodnych inicjatyw, takich jak optymalizowanie układu sklepów, wprowadzanie nowych atrakcyjnych usług i formatów czy działania skoncentrowane na strategicznych kategoriach asortymentu (głównie produktach Quick Meal Solutions)" - napisano.

"Co więcej, wraz z nabyciem firmy DRIM Daniel rozpoczynamy nowy, ekscytujący etap ekspansji naszej działalności poza granice Polski. Zamierzamy objąć naszym ekosystemem wygodnych rozwiązań klientów w kolejnych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, zaczynając od Rumunii" - dodano.

Żabka podała, że cyfrowe kanały sprzedaży planuje rozwijać poprzez zwiększanie zasięgu usług q-commerce oraz internetowego supermarketu (Żabka Jush! i Delio).

"Będziemy również pracować nad dalszą optymalizacją oferty cateringu dietetycznego (za pośrednictwem Maczfit i Dietly) i zdobywaniem nowych klientów zainteresowanych tego typu rozwiązaniami" - napisano.

Spółka podała, że Aplikacja Żappka pozostanie bramą do ekosystemu convenience, ale jednocześnie będzie wdrażać SuperApp – nową, bardziej rozbudowaną aplikację mobilną dla klientów. (PAP Biznes)

Źródło: Spółka, #ŻABKA

udostępnij: