GAMIVO rozpoczyna współpracę z firmą Eventim. Spółka celuje w nowe grupy odbiorców | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
18 lip 2024, 09:43

GAMIVO rozpoczyna współpracę z firmą Eventim. Spółka celuje w nowe grupy odbiorców

GAMIVO rozpoczęło współpracę z firmą Eventim, wiodącym dystrybutorem biletów na wydarzenia kulturalne. W ramach startującej w lipcu akcji gracze kupujący wejściówki na wybrane koncerty i festiwale, dostają rabaty na platformie GAMIVO. To kolejny krok do popularyzacji marki wśród nowych odbiorców. W I kwartale br. opracowana przez spółkę platforma obsługiwała 5,5 mln zarejestrowanych użytkowników (wzrost o 170 tys. kw/kw) i prawie 1400 dostawców.

W rozpoczętej 17 lipca akcji marketingowej wszyscy klienci, którzy nabędą bilety na wybrane wydarzenia z oferty Eventim.pl, otrzymają zniżkę do wykorzystania na zakup gier na platformie GAMIVO.com. Rabat wynosi 20 proc. Promocja zorganizowana przez GAMIVO i Eventim potrwa do 18 sierpnia.

– Lato to tradycyjnie czas festiwali i koncertów na świeżym powietrzu. Dlatego chcemy dać graczom i fanom rozrywki na żywo dodatkowy powód, by wspaniale spędzić czas. Zakładamy też, że akcja, którą przygotowaliśmy wspólnie z Eventim.pl, pozwoli dotrzeć do nowych grup odbiorców, czyli uczestników koncertów, wydarzeń kulturalnych czy sportowych. W końcu ogromna część z nich to także gracze – wyjaśnia Bartłomiej Skarbiński, CMO GAMIVO.

Na stworzonej przez GAMIVO platformie oferującej gry wideo, karty podarunkowe oraz inne produkty dostępne cyfrowo, jest obecnie ponad 5,5 mln zarejestrowanych użytkowników. Większość z nich pochodzi ze Stanów Zjednoczonych i Europy Zachodniej, ale Polska także jest istotnym rynkiem.

– Współpraca z Eventim.pl to krok w kierunku dalszego zwiększania liczby użytkowników oraz rozpoznawalności marki. Uważnie obserwujemy panujące trendy. Gry już dawno stały się ważną częścią popkultury i dziś swobodnie przenikają się z jej innymi gałęziami. Przykładem są choćby koncerty organizowane w grze Roblox, czy to, że Metallica kilkanaście dni przed występem na Stadionie Narodowym dała występ w świecie Fortnite’a. Jak widać GAMIVO i Eventim mogą mieć ze sobą wiele wspólnego – dodaje Bartłomiej Skarbiński

– Ostatnio występowaliśmy jako patron medialny pierwszego w Polsce festiwalu muzycznego zorganizowanego w Robloxie. Współpraca z GAMIVO to dla nas kolejny krok w umacnianiu marki Eventim.pl wśród miłośników gier. Liczymy nie tylko na napływ nowych użytkowników i lepsze pozycjonowanie naszej oferty biletowej, ale również na lojalizację stałych klientów. Jestem pewien, że dodatkowa zniżka na produkty gamingowe od GAMIVO może być skutecznym sposobem na zachęcie do kolejnego zakupu naszych stałych klientów – wyjaśnia Marcin Świerczek, E-commerce and Marketing Director EVENTIM S.A.

GAMIVO realizuje obecnie strategię, która otwiera drogę do dywersyfikacji biznesu oraz zwiększenia różnorodności na platformie. Jej istotnym elementem jest budowa rozpoznawalności marki oraz pozyskiwanie nowych grup klientów, czemu służą akcje organizowane wraz z partnerami z różnych branż, przy przygotowaniu których właściciel platformy ściśle współpracuje z licencjobiorcą. W tym roku spółka prowadziła już wspólne akcje z operatorem telefonii komórkowej 2A Mobile, zajmującą się cyberbezpieczeństwem firmą Surfshark, zachęcającą do aktywności aplikacją Stepler oraz Wargamingiem, czyli producentem popularnych gier jakich jak World of Tanks i World of Warships.

O spółce:

GAMIVO SA jest właścicielem GAMIVO.com, czyli platformy z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO.com łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO.com oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych. GAMIVO S.A. czerpie zyski przede wszystkim z licencjonowania swoich rozwiązań operatorom platformy.

Źródło: Spółka, #GMV

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości

Pełna treść dostępna jest tylko dla płatnych abonentów StrefaInwestorow.pl.

Zamów abonament Zaloguj się

Rejestracja w serwisie Strefa Inwestorów

Rejestracja w serwisie Strefa Inwestorów odbywa się w ramach naborów. Ostatni nabór odbył się w styczniu 2024 r. W tej chwili dołączenie do społeczności inwestorów nie jest możliwe.
Jeżeli zależy Ci na dostępie do praktycznej wiedzy o inwestowaniu, zapisz się na listę adresową czytelników darmowego e-booka "Jak analizować wykresy giełdowe". Zostawiając swój adres e-mail umożliwisz mi poinformowanie Cię o możliwości rejestracji, kiedy odbędzie się kolejny nabór do serwisu.

Jak analizować wykresy giełdowe

W razie pytań lub wątpliwości możesz pisać na adres: Pawel@StrefaInwestorow.pl (link sends e-mail).

Oto, co zyskujesz dołączając teraz do Strefy Inwestorów:
  • Blog inwestorski - najlepsza wiedza i doświadczenia z moich 19 lat nieprzerwanego inwestowania na GPW (analiza rynku i przede wszystkim akcji spółek notowanych na GPW), a w tym:
    • Komentarze giełdowe - omówienie sesji giełdowej - indeksy i wybrane spółki
    • Podsumowanie tygodnia - komentarz weekendowy - zobacz przykładowy wpis
  • Edukacyjny portfel inwestycyjny Strefy Inwestorów – praktyczne przykłady inwestowania w akcje, głównie z GPW w oparciu o analizę wykresów.
  • Edukacyjny portfel "Petard" – praktyczne przykłady inwestowania w akcje spółek z GPW w oparciu o analizę fundamentalną.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Ewy Walkowiak "W poszukiwaniu sygnałów" - techniki DiNapoli'ego na GPW.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Tomasza Krynickiego "Impuls i korekta" - w poszukiwaniu okazji inwestycyjnych.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Rafała Irzyńskiego "Fundamenty i Spekulacja" - w poszukiwaniu okazji inwestycyjnych.
  • Podcast "21% Rocznie EXTRA | Jak inwestować" - cotygodniowe omówienie sytuacji wybranych spółek z polskiej giełdy w przystępnej formie audio.
  • Pakiet Środy z Siłą Relatywną (SzSR), a w nim:
  • Artykuły edukacyjne - praktyczna wiedza w przystępnej formie, gotowa do zastosowania.
  • Dostęp do bieżących dyskusji w gronie innych inwestorów giełdowych.
Bonusy:
  • BONUS SPECJALNY ①: Miesięczny abonament w Sindicator.net - całkowicie bezpłatny dostęp do skanera rynku giełdowego na 1 miesiąc (dostępny od 30 czerwca 2024 r.).
  • BONUS SPECJALNY ②: WIDEO: Inwestowanie w wartość i inwestowanie we wzrost