Przejdź do treści

udostępnij:

One More Level przyjął strategię rozwoju spółki na lata 2024-29; zakłada finansowanie zewnętrzne (opis)

Zarząd One More Level przyjął strategię rozwoju spółki na lata 2024-2029 - podała spółka w komunikacie. Spółka zakłada wydanie dwóch gier: Cyber Slash oraz Project Swift oraz zakończenie realizacji trzeciego tytułu. Spółka planuje pozyskać finansowanie zewnętrzne w formie finasowania dłużnego lub emisji akcji.

Jak podano, strategia zakłada, że podstawowy cel spółki, jakim jest pomnażanie jej kapitału i wzrost wartości spółki dla akcjonariuszy, w perspektywie do 2029 r. będzie realizowany poprzez rozwój działalności w obszarze produkcji gier akcji dedykowanych na urządzenia PC oraz konsole.

"Celem Spółki na lata 2024-2029 jest realizacja gier opartych o dwa autorskie, należące do spółki, koncepty (IP), obecnie rozwijane pod kodowymi nazwami Cyber Slash oraz Project Swift" - napisano.

Z prezentacji nowej strategii wynika, że w 2025 roku na rynku zadebiutuje dodatek do gry Ghostrunner 2. Premiera projektu Cyber Slash została zaplanowana na 2026 rok. Cyber Slash będzie grą akcji FPP (pierwszoosobowa strzelanka) z elementami soluls-like i metroidvanii. Tytuł zostanie osadzony w alternatywnej wersji XIX-wiecznej Europy. Tytuł będzie stworzony na silniku Unreal Engine 5, a docelowe platformy, na których zadebiutuje to konsole obecnej generacji Sony i Microsoftu oraz PC.

Projekt Swift ma zadebiutować w 2028 roku, chociaż spółka nie wyklucza wydania tytułu w modelu wczesnego dostępu (Early Access) w 2027 roku. Swift ma posiadać rozbudowany tryb sieciowej kooperacji oraz wykorzystywać modele AI w celu interakcji z graczami.

"W celu zwiększenia efektywności procesów produkcyjnych oraz zwiększenia unikalności produkowanych gier, spółka planuje powołanie wewnętrznego działu R&D - Code AI, odpowiedzialnego za włączenie AI w projekty realizowane przez One More Level" - napisano w komunikacie.

Dodano, że dla zmaksymalizowania szans na sukces realizowanych przez spółkę projektów planowane jest także powołanie działu wydawniczego i rozpoczęcie działalności self-publishing.

Jak podano, strategia zakłada finansowanie działalności spółki ze środków własnych, wypracowanych z komercjalizacji wcześniej wydanych gier, finansowanie się długiem lub też ewentualnie finansowanie się ze środków pozyskanych w ramach rozważanego podwyższenia kapitału zakładowego spółki.

Finance business partner One More Level Bartłomiej Kołcz na konferencji dotyczącej strategii spółki poinformował, że w ramach jej realizacji producent gier zakłada zdobycie finansowania zewnętrznego. Wskazał również, że około 85 proc. celów, które spółka postawiła sobie w nowej strategii ma zostać zrealizowanych poprzez źródła zewnętrzne.

"Przewidujemy pozyskanie finansowania dłużnego, nie wykluczamy ewentualnej emisji akcji" - powiedział Kołcz.

Spółka poinformowała, że przyjęcie strategii jest elementem przeglądu opcji strategicznych, który jest kontynuowany.

"W ocenie zarządu spółki, strategia wyznacza optymalny kierunek rozwoju spółki, równocześnie jednak może ona ulec zmianie ze względu na przebieg przeglądu opcji strategicznych, w tym negocjacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi, dialogu z obecnymi akcjonariuszami oraz potencjalnymi inwestorami" - napisano w komunikacie.

Spółka wskazała, że cele i założenia strategii nie stanowią prognozy.

(PAP Biznes), #OML

gaw/ mcb/ osz/

udostępnij: