Ponad 10 tys. odwiedzających stoisko Japanese Drift Master na Brasil Game Show
Komunikat od Gaming Factory SA
Twórcy JDM: Japanese Drift Master w ramach kampanii promocyjnej prezentują swoją grę na największych wydarzeniach gamingowych na świecie. Po eventach w Kolonii, Seattle i Tokio przyszedł czas na Amerykę Południową i Brasil Game Show. W trakcie wydarzenia w Brazylii stoisko JDM odwiedziło ponad 10 tys. gości. Jeszcze w październiku JDM: Japanese Drift Master będzie obecny na targach Gamescom Asia w Singapurze oraz EPIC43 w Wielkiej Brytanii. Obecność na największych targach jest efektem współpracy wydawniczej z 4Divinity oraz wsparcia takich technologicznych gigantów, jak Intel, MSI czy Logitech.
Gaming Factory wkracza w kluczową fazę przedpremierowej kampanii promocyjnej swojej największej gry – JDM: Japanese Drift Master. Do tej pory polska produkcja była obecna na takich wydarzeniach, jak Pyrkon w Poznaniu, Gamescom w Kolonii, PAX West w Seattle, Tokyo Game Show, niedawno także Brasil Game Show oraz Intel Extreme Masters w Brazylii. Dzięki udziałowi w największych eventach gamingowych gracze na całym świecie mieli okazję przetestować możliwości tytułu, którego pełna wersja w pierwszej kolejności pojawi się na PC.
– Obecność na topowych eventach poświęconych graczom jest istotnym elementem naszych działań promocyjnych. Docieramy w ten sposób bezpośrednio do tysięcy odbiorców na kluczowych rynkach zagranicznych, a nasz zespół na bieżąco zbiera bardzo dobre opinie o produkcie. Dodatkowo tego rodzaju wydarzenia są magnesem dla twórców internetowych o dużych zasięgach. Na Brasil Game Show mieliśmy ponad 10 tys. odwiedzających, w tym znane osoby ze świata driftu, z João Barionem na czele. Tylko w trakcie jednego wydarzenia na temat Japanese Drift Master powstało ponad 450 wzmianek w kanałach social media. Przed nami kolejne ważne wydarzenia w Singapurze i Wielkiej Brytanii, a następnie przechodzimy do kolejnego etapu kampanii – mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes Gaming Factory.
JDM: Japanese Drift Master jest największym i najdroższym tytułem w historii Gaming Factory, który jeszcze przed premierą zyskał duże zainteresowanie wśród graczy. Produkcja zajmuje obecnie 56. miejsce na globalnej liście Steam. Główna fabuła obejmuje ponad 40 eventów, a dodatkowo także misje poboczne. Zespół szacuje czas rozgrywki na ok. 16 godzin. Gracze będą mieć również nieograniczony czas na torach i możliwość walki o coraz lepsze wyniki podczas wyścigów.
Na początku sierpnia ukazał się darmowy prolog JDM: Rise of the Scorpion, który pobrało ponad 450 tys. graczy. Obecnie średnia ocen na platformie Steam wynosi 74%.
Popularność JDM: Japanese Drift Master przełożyła się na zainteresowanie globalnych firm, takich jak Intel, MSI oraz Logitech, które technologicznie wspierają produkcję. Gaming Factory zawarło również umowy licencyjne z takimi markami, jak Subaru, Mazda czy Nissan, dzięki czemu na ulicach i torach dostępnych w grze pojawią się oficjalne modele aut.
Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka produkuje i wydaje gry o zróżnicowanej tematyce, w tym: symulatory, gry przygodowe i gry akcji.
4Divinity to firma zajmująca się wydawaniem gier cyfrowych i detalicznych, której celem jest dostarczanie ekscytujących treści z gier z całego świata do Azji oraz wprowadzanie azjatyckich treści na rynek globalny. Wraz ze swoją siostrzaną firmą Epicsoft Asia, 4Divinity współpracuje z wydawcami i studiami deweloperskimi, aby wprowadzić zupełnie nowe IP do regionu.
Źródło: Gaming Factory SA