Bio Planet poprawia wyniki w październiku i chce podbić Bliski i Daleki Wschód
Komunikat od Bio Planet SA
Bio Planet zamknęło kolejny miesiąc z bardzo dobrymi wynikami sprzedaży. Największy dostawca żywności ekologicznej w Polsce zanotował w październiku sprzedaż na poziomie 25,4 mln złotych, co oznacza wzrost o 9% w porównaniu do sprzedaży w październiku 2023 roku, która wynosiła 23,2 mln złotych. Spółka sukcesywnie poprawia swoją pozycję na rynku żywności eko i coraz odważniej myśli o zwiększeniu eksportu między innymi do krajów Bliskiego Wschodu, gdzie rynek coraz mocniej się rozwija.
„Październik podobnie jak poprzednie miesiące zakończyliśmy dobrymi wynikami. W stosunku r/r zwiększyliśmy sprzedaż o 9%. W najbliższym czasie chcemy rozwijać eksport, w tym również poza kraje UE. Dużą szansę widzimy w nawiązaniu kontaktów biznesowych z krajami Bliskiego i Dalekiego Wschodu, gdzie rynek żywności ekologicznej rozwija się bardzo dynamicznie. Już teraz sprzedajemy nasze produkty między innymi w Katarze i w Wietnamie. Mamy nadzieję, że w najbliższym czasie będziemy mogli przekazać informację o kolejnych partnerach” – mówi Sylwester Strużyna, Prezes Zarządu Bio Planet S.A.
Sprzedaż Bio Planet narastająco po 10 miesiącach osiągnęła 229,9 mln złotych i jest wyższa o 9% w stosunku do sprzedaży w analogicznym okresie w 2023 roku, która wyniosła 210,5 mln zł.
Bio Planet S.A. jest liderem wśród dostawców żywności ekologicznej w Polsce. Działalność Spółki skupia się na konfekcjonowaniu oraz dystrybucji żywności ekologicznej. W ofercie posiada ok. 7,0 tys. indeksów sprzedażowych obejmujących produkty trwałe oraz produkty świeże. Od 2007 roku produkty Bio Planet S.A. posiadają certyfikat AGRO BIO TEST, który jest podstawą kwalifikowania żywności oferowanej przez Spółkę jako żywności ekologicznej (żywności bio).
Źródło: Bio Planet SA