Boombit szacuje wzrost przychodów w październiku mdm o 4,7 proc. do 20,4 mln zł
Grupa Boombit szacuje, że w październiku 2024 roku jej przychody wzrosły mdm o 4,7 proc. do 20,4 mln zł - poinformował wydawca gier w komunikacie prasowym. Przychody pomniejszone o koszty pozyskania użytkownika i prowizje platform wyniosły 7,9 mln zł, co oznacza wzrost o 13,8 proc. mdm.
Liczba pobrań wyniosła 20,8 mln.
Przychody grupy BoomBit w październiku 2024 r. wyniosły 20,4 mln zł (wzrost o 4,7 proc.), w tym niespełna 20,4 mln zł z gier mobilnych (wzrost o 9,5 proc.).
Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 10,3 mln zł (+4,5 proc.), a koszty prowizji platform wyniosły 2,1 mln zł (+20,4 proc.).
"“Na dobre wyniki w październiku pozytywny wpływ miały przede wszystkim bardzo dobre przychody Darts Club oraz pierwszy pełny miesiąc Clash of Destiny, która w październiku jest już dochodowa i na pewno będzie dalej rozwijana. Podobnie jak gra Dawn of Ages, która zanotowała wzrost przychodów i wydatków na UA, a na początku 2025 planowany jest jej debiut na PC (Steam)" - powiedział prezes Boombit Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie prasowym.
"Mniejsze przychody w grach Hyper-Casual w tym szczególnie Downhill Race League, wynikają z naturalnego cyklu życia tego typu gier, ale do końca roku mamy jeszcze kilka obiecujących gier do wydania w tym segmencie naszej działalności. Dodatkowo w drugiej połowie tego miesiąca wydajemy naszą wcześniej zapowiadaną grę Loot Heroes, rozwijaną wraz ze studiem Madcore i wiążemy z tym tytułem duże nadzieje” - dodał.
W październiku 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (3,7 mln zł przychodów), Darts Club (2,9 mln zł) oraz Clash of Destiny (1,3 mln zł przychodów).
(PAP Biznes)
pr/ ana/