Grupa CCC chce, by jesienią '25 udział marek licencyjnych stanowił 50 proc. w szyldzie CCC
Grupa CCC chce, by jesienią 2025 roku udział marek licencyjnych stanowił 50 proc. w szyldzie CCC - poinformował prezes CCC Dariusz Miłek.
Grupa podała w prezentacji na konferencji prasowej, że wśród kluczowych kierunków jej rozwoju są: dalszy rozwój marek licencyjnych, rozszerzenie oferty tych marek na kolejne kategorie produktowe, głównie odzież, oraz wprowadzenie ich do wszystkich linii biznesowych w celu zbudowania wysokiej rentowności.
W trzecim kwartale 2024 roku udział marek licencyjnych w ofercie szyldu CCC wynosił 24 proc. w porównaniu do 4 proc. w całym 2023 roku.
Grupa zakłada, że w pierwszym półroczu 2025 roku ten udział wzrośnie do 35 proc., a w drugiej połowie 2025 roku - 50 proc.
"Jestem przekonany, że jesienią będziemy mieli 50 proc. w ofercie" - powiedział prezes Dariusz Miłek.
Jak podano, w drugim półroczu 2025 r. udział marek własnych ma spaść w CCC do 40 proc. z 56 proc. w III kwartale, a marek partnerskich do 10 proc. z 19 proc.
CCC podało w prezentacji, że w okresie 9 miesięcy tego roku marża brutto na markach licencyjnych wynosiła 69 proc., a celem jest 70 proc.
(PAP Biznes)
pel/ asa/