Przejdź do treści

udostępnij:

Grupa CCC planuje zmienić model biznesowy Grupy Modivo

Grupa CCC planuje zmienić model biznesowy Grupy Modivo i szybko zbudować wysoką rentowność biznesu online - poinformowała spółka.

"Musimy zmienić formułę sprzedaży w Modivo, musi być bardziej rentowna" - powiedział prezes CCC Dariusz Miłek na konferencji prasowej.

W prezentacji podano, że Modivo ma obsługiwać e-commerce wszystkich linii biznesowych grupy CCC i zwiększyć udział marek własnych i licencyjnych w ofercie.

"Modivo będzie świadczyć usługi dla całej grupy. Będzie robić e-commerce, logistykę, zdjęcia, call center, transport itd." - powiedział Miłek.

Jak poinformował prezes, w planach jest stworzenie jednego klubu Modivo dla wszystkich brandów, także z płatną subskrypcją i korzyściami dla uczestników.

Wskazał, że w Modivo prowadzona jest też optymalizacja kosztowa. Celem jest również obniżenie zapasów.

"Musimy zejść szybko z zapasów w Modivo. Wystarczy, że zmniejszamy zakupy na jesień, delistujemy połowę marek" - powiedział Miłek.

Pytany o IPO Modivo, odpowiedział: "Żeby była mowa o IPO Modivo, to musimy zyskać rentowność. W najbliższych miesiącach skupiamy się na rentowności. (...) Potrzebuję dwóch kwartałów".

Poinformował, że zmiany są wprowadzane "za przyzwoleniem udziałowców" spółki.

"Będziemy rozmawiać, jaką formę rozliczenia przyjmiemy, może wykup. Na razie są cierpliwi. Następne dwa kwartały muszą być potwierdzeniem naszych planów" - dodał prezes CCC.

(PAP Biznes)

pel/ asa/

udostępnij: