Przejdź do treści

udostępnij:

Udział sprzedaży przez Internet w sprzedaży detalicznej wyniósł w październiku 9,1 proc. - GUS

Udział sprzedaży przez Internet w sprzedaży ogółem wzrósł w październiku 2024 r. w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego z 9,0 proc. do 9,1 proc. - podał Główny Urząd Statystyczny.

GUS podał, że w październiku 2024 r. w porównaniu z październikiem 2023 r. notowano wyższą wartość sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 2,5 proc.).

Z danych GUS wynika, że spośród prezentowanych grup o znacznym udziale sprzedaży przez Internet wzrost udziału raportowały przedsiębiorstwa z grup: „tekstylia, odzież, obuwie” (z 19,9 proc. przed rokiem do 25,9 proc.), „meble, rtv, agd” (odpowiednio z 17,1 proc. do 19,9 proc.) oraz „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (z 24,8 proc. do 25,0 proc.).

(PAP Biznes)

map/ asa/

udostępnij: