Przychody Grupy BoomBit w listopadzie 2024 r.
Komunikat od BoomBit SA
W listopadzie 2024 r. Grupa BoomBit miała 18,3 mln PLN (-10,5% m/m), w tym 18,2 mln PLN z gier mobilnych i 0,1 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 8,8 mln PLN (-14,5% m/m), a koszty prowizji platform do 1,8 mln PLN (-14,8% m/m). Grupa miała 21,1 mln pobrań i wypracowała 7,7 mln PLN (-4,4% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 7,6 mln PLN (-4,7% m/m).
“Najważniejszym wydarzeniem listopada była premiera Loot Heroes. Gra dostała silne wsparcie sklepów Google Play oraz Appstore, dlatego właściwie dopiero teraz, po zakończeniu sklepowych promocji zaczynamy nasze działania User Acquisition. Wstępne wyniki kampanii UA wyglądają obiecująco, gra ma bardzo dobrą retencję, a w najbliższych dniach skala wydatków na tę grę będzie rosnąć. W przypadku Clash of Destiny świadomie zdecydowaliśmy o ograniczeniu UA, ze względu na wzrost kosztu pozyskania użytkowników do gry, aktywnie pracujemy nad nowymi kreacjami marketingowymi które pomogłyby nam ponownie ją skalować. Wspomniany sezonowy wzrost kosztów użytkowników widzimy na całym rynku. W okresie poprzedzającym Black Friday do Świąt Bożego Narodzenia, kiedy sezonowo wzrasta aktywność spółek e-commerce, ceny za reklamy mobilne skokowo rosną i nie dla wszystkich naszych gier jest to opłacalne. Stąd obecnie optymalizujemy kampanie marketingowe aby nie przepłacać i wydać te środki w momencie gdy sytuacja na rynku będzie dla nas najbardziej sprzyjająca.” - powiedział Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit.
W listopadzie 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (3,4 mln PLN przychodów), Darts Club (3,2 mln PLN), oraz Downhill Race League (1,5 mln PLN).
Źródło: BoomBit SA