Udział sprzedaży przez Internet w sprzedaży detalicznej wyniósł w listopadzie 10,7 proc. - GUS
Udział sprzedaży przez Internet w sprzedaży ogółem spadł w listopadzie 2024 r. w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego z 11,7 proc. do 10,7 proc. - podał Główny Urząd Statystyczny.
GUS podał, że w listopadzie w porównaniu z listopadem 2023 r. notowano niższą wartość sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących o 6,0 proc.
Spośród prezentowanych grup o znacznym udziale sprzedaży przez Internet spadek udziału raportowały przedsiębiorstwa z grupy „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (z 30,9 proc. przed rokiem do 27,5 proc.), natomiast wzrost udziału wykazały jednostki z grup: „tekstylia, odzież, obuwie” (odpowiednio z 24,5 proc. do 27,3 proc.) oraz „meble, rtv, agd” (z 20,8 proc. do 21,3 proc.).
(PAP Biznes)
map/ asa/