Przejdź do treści

udostępnij:

Przychody Grupy BoomBit w lutym 2025 r.

Komunikat od BoomBit SA

●   Przychody ze sprzedaży: 15,3 mln PLN, w tym 15,3 mln PLN z gier mobilnych (spadek o 23,5)
●   Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform (bez projektów blockchain): 6,5 mln PLN (spadek o 6,8%)
●   15,1 mln pobrań   
●   Gry z największymi przychodami: Darts Club, Hunt Royale, Crazy Plane Landing

Przychody Grupy BoomBit w lutym 2025 r. wyniosły 15,3 mln PLN (-23,5% m/m), w tym 15,3 mln PLN z gier mobilnych i 0,05 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 7,4 mln PLN (-35,4% m/m), a koszty prowizji platform do 1,3 mln PLN (-7,8% m/m). Grupa miała 15,1 mln pobrań i 6,6 mln PLN (-7,2% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 6,5 mln PLN (-6,8% m/m).

“Na wypracowane w lutym przychody wpływ miały przede wszystkim cykliczne czynniki. Sam miesiąc jest o 10% krótszy od poprzedniego, a po zakończeniu Mistrzostw Świata w darcie, przychody z Darts Club były tym razem zbliżone do tych które notowaliśmy w większości miesięcy poprzedniego roku, a przy okazji wyższe niż w lutym 2024 roku. Mniejsze wydatki User Acqusition pozwoliły też na solidny profit, który w przypadku niektórych tytułów był lepszy niż w styczniu. W połowie miesiąca przekroczyliśmy 1 milion dolarów przychodów od początku roku na Google Play, w związku z czym nasze prowizje wróciły do poziomu 30%, zamiast 15% z którego korzystaliśmy na początku roku” - powiedział Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit.  

Źródło: BoomBit SA

udostępnij: