One2tribe S.A. stawia kolejny krok w ekspansji zagranicznej i dołącza do Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej
Komunikat od One2tribe
One2tribe S.A., notowana na NewConnect spółka technologiczna, dołączyła do Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP) – jednej z najstarszych i najbardziej aktywnych izb bilateralnych w Polsce. Organizacja skupia blisko 400 francuskich i polskich firm oraz należy do sieci CCI France International, zrzeszającej 120 izb w 95 krajach na całym świecie. Dołączenie do CCIFP jest kolejnym krokiem w realizacji strategii ekspansji One2tribe na rynki zagraniczne oraz wzmacniania relacji z międzynarodowymi partnerami biznesowymi.
One2tribe jest liderem w obszarze zaawansowanych technologii i rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, które w sposób mierzalny zwiększają efektywność operacyjną, przychody i zyski przedsiębiorstw. Klientami Spółki są głównie firmy z sektorów sprzedaży detalicznej, farmaceutycznego i finansowego. Do tej pory z rozwiązań One2tribe skorzystało łącznie kilka milionów osób, natomiast główny produkt firmy - platforma Tribeware, aktualnie obsługuje ponad 100 tys. użytkowników na 12 rynkach – w tym w Polsce, krajach bałtyckich, państwach DACH oraz w regionie Zatoki Perskiej. Teraz Spółka poczyniła kolejny strategiczny krok dołączając do Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej
- Nasze rozwiązania technologiczne z zakresu AI i zwiększania zaangażowania pracowników znajdują zastosowanie w strukturach globalnych firm, z którymi już dziś aktywnie współpracujemy m.in. z L’Oréal, Orange, Play/Iliad oraz Sanofi. Dołączenie do CCIFP to dla nas naturalny krok w kierunku nawiązania relacji z nowymi partnerami oraz rozwoju współpracy na poziomie międzynarodowym. Kolejnym strategicznym etapem jest dla nas ekspansja na rynku francuskim, który postrzegamy jako istotny pod względem skali, dojrzałości technologicznej i gotowości do wdrażania innowacyjnych rozwiązań – mówi Wojciech Ozimek, założyciel i wiceprezes One2tribe S.A.
Członkostwo w Izbie otwiera dostęp do szeregu narzędzi wspierających międzynarodowy rozwój biznesu – od usług doradczych, przez dostęp do analiz rynkowych, aż po bezpośredni networking z kluczowymi decydentami oraz administracją publiczną. Dla One2tribe oznacza to m.in. możliwość udziału w licznych wydarzeniach gospodarczych, forach tematycznych i grupach roboczych.
- Rolą CCIFP jest wspieranie polsko-francuskiej współpracy biznesowej na różnych poziomach. Wejście na francuski rynek warto rozpocząć od nawiązania relacji handlowych tutaj w Polsce, z firmami należącymi do naszej organizacji. Jak pokazało nasze ostatnie badanie, w co dziesiątej francuskiej firmie w Polsce, w globalne łańcuchy dostaw włączonych jest ponad połowa polskich dostawców. – mówi Joanna Jaroch-Pszeniczna, Dyrektorka Generalna Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej.
One2tribe, utrzymując swój kluczowy biznes oparty na licencjonowaniu platformy Tribeware oraz zwiększaniu zaangażowania pracowników w dużych zespołach, konsekwentnie rozwija swój model biznesowy. Jednym z najnowszych kierunków biznesowych jest oferta skierowana do firm i agencji współpracujących z mikroinfluencerami w ramach kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych.
Spółka opracowała narzędzie do kompleksowej obsługi tego procesu – od konfekcjonowania i wysyłki próbek produktów, poprzez definiowanie zadań promocyjnych dla influencerów, aż po system motywacyjny i nagradzanie ich aktywności. Integralną częścią rozwiązania jest autorski agent AI, który automatycznie analizuje publikowane przez influencerów materiały wideo, audio, graficzne i tekstowe pod kątem zgodności z wytycznymi kampanii, znacząco skracając czas pracy brand managerów – z 1 godziny do zaledwie 40 sekund per wpis. Rozwój tego segmentu stanowi ważny element strategii dywersyfikacji przychodów One2tribe i wzmacniania pozycji spółki na międzynarodowych rynkach.
One2tribe S.A. w oparciu o zbierane przez lata dane i wiedzę z zakresu psychologii behawioralnej stworzyła platformę do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników o nazwie Tribeware. To narzędzie, które umożliwia firmom dzielenie celów biznesowych na mniejsze zadania i udostępnianie ich każdego dnia pracownikom w formie ciekawych wyzwań i misji. Mechanizm natychmiastowej informacji zwrotnej oraz system nagród pozwala sprawnie zarządzać talentami pracowników i zwiększać ich zaangażowanie. Platforma, dzięki przemyślanym scenariuszom i zdefiniowanym celom, wpływa na nawyki i zachowania pracowników, którzy nie tylko cyklicznie poprawiają wskaźniki biznesowe takie jak NPS, sprzedaż, obsługa klienta czy wydajność produkcji, ale także zdobywają nową wiedzę i rozwijają się w oparciu o indywidualne możliwości. Z rozwiązania korzystają duże organizacje w kraju i zagranicą m.in. z branży sprzedaży detalicznej (retail), farmaceutycznej, finansowej, budowlanej czy usług telekomunikacyjnych. Wśród klientów One2tribe znajdują się takie marki jak IKEA, Lidl, Play, Orange, Vision Express, Bayer, Wiśniowski, Sanofi oraz L'Oréal Polska
Źródło: spółka One2tribe