Przejdź do treści

udostępnij:

Lords of the Fallen 2.0 – imponujący powrót marki i studia CI Games

Komunikat od CI Games SE

W 2024 roku Grupa CI Games wypracowała 80,8 mln zł przychodów netto, 42,9 mln zł EBITDA oraz 89,5 mln zł dodatnich przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej. Jednocześnie spółka odnotowała stratę netto w wysokości 6,6 mln zł, co wynika przede wszystkim z kosztów restrukturyzacyjnych oraz nakładów inwestycyjnych poniesionych w związku z rozwojem nowych projektów. Głównym źródłem przychodów pozostaje gra Lords of the Fallen. Aktualizacja gry do wersji 2.0 spotkała się z pozytywnym odbiorem wśród graczy, co przełożyło się na wzrost sprzedaży – tylko w ciągu pierwszych 10 dni od premiery sprzedano ponad 200 tys. egzemplarzy cyfrowych. Łączna sprzedaż tytułu zbliża się obecnie do 2 mln kopii. Spółka kontynuuje rozwój marki, pracując nad kontynuacją pod roboczym tytułem Project 3, z premierą planowaną na 2026 rok. 

Strategia CI Games koncentruje się na rozwoju marki Lords of the Fallen jako silnego, globalnego IP w branży gier wideo, z potencjałem do dalszej ekspansji także poza ten sektor. Prace nad kolejną odsłoną serii postępują zgodnie z założonym harmonogramem. 

- Wersja 2.0 jest efektem ponad roku popremierowego rozwoju, obejmującego przeszło 50 aktualizacji – zarówno contentu jak i technicznych. Udało nam się znacząco poprawić sentyment do tej marki co daje mocne fundamenty na przyszłość. Będziemy blisko przyglądać się sprzedaży w najbliższych miesiącach i liczymy na pozytywną zmianę trendu. Lords of the Fallen jest naszym najważniejszym filarem strategicznym. – dodaje Marek Tymiński. 

10 dni po premierze wersji 2.0 Lords of the Fallen sprzedało się w ponad 200 tys. cyfrowych egzemplarzy. Dla porównania, w ciągu ostatnich 18 miesięcy sprzedaż oryginalnej wersji gry wyniosła około 650 tys. kopii. Łączna sprzedaż tytułu od dnia premiery zbliża się do 2 mln kopii. 

Spółka pracuje również nad Sniper Ghost Warrior Evolved, Projektem H oraz kolejnymi grami z portfolio wydawniczego United Label. Ta ostatnia wydała w lutym br. Tails of Iron 2, która została bardzo dobrze przyjęta przez graczy i odniosła sukces komercyjny.  

W 2024 roku gra Lords of the Fallen odpowiadała za 61% przychodów skonsolidowanych Grupy CI Games. W raportowanym okresie CI Games osiągnęło 80,8 mln zł przychodów netto, 42,9 mln zł EBITDA oraz 89,5 mln zł przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej. 

Jednocześnie spółka odnotowała stratę netto w wysokości 6,6 mln zł, co wynika przede wszystkim z poniesionych kosztów restrukturyzacyjnych oraz inwestycji w rozwój projektów znajdujących się w portfolio CI Games. 

CI Games to niezależny, globalny deweloper i wydawca gier wideo, posiadający biura oraz studia produkcyjne w Polsce, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Rumunii, Francji i Stanach Zjednoczonych. Spółka została założona w 2002 roku i jest rozpoznawalna na całym świecie dzięki takim markom jak Sniper Ghost Warrior (ponad 13 milionów sprzedanych egzemplarzy) oraz Lords of the Fallen (10 milionów graczy na całym świecie).

Źródło: CI Games SE

udostępnij: