Przejdź do treści

udostępnij:

GAMIVO wprowadza zakupy bez logowania. Klienci zachwyceni nowym rozwiązaniem

Komunikat od GAMIVO

GAMIVO, notowana na NewConnect spółka technologiczna, wprowadziła opcję zakupu bez konieczności logowania. Firma regularnie rozwija platformę i ekosystem technologiczny. Wraz z nową funkcjonalnością klienci zyskują możliwość przeprowadzenia transakcji w zaledwie kilku kliknięciach. Rozwój platformy o nowe opcje i produkty to istotna część planu GAMIVO realizowanego w 2025 roku.  

– Wprowadzenie zakupu bez potrzeby zakładania konta to odpowiedź na rynkowe trendy i oczekiwania klientów. Nowa funkcjonalność stanowi kolejny krok w naturalnej drodze rozwoju technologicznego naszej platformy. Równocześnie wciąż poszerzamy ofertę produktową, w tym cieszącą się dużą popularnością kategorię gier mobilnych (Direct Top-Up) – mówi Mateusz Śmieżewski, prezes GAMIVO SA.  

Zakupy bez logowania natychmiast trafiły w gusta klientów GAMIVO. Ponad połowa transakcji na platformie przeprowadzanych jest właśnie z wykorzystaniem tej opcji.

– Ogromna popularność nowej funkcjonalności bardzo cieszy, ale nadal zachęcamy do zakładania kont. Ich posiadanie niesie wiele korzyści, jak choćby dostęp do wydanego niedawno poradnika o bezpieczeństwie w sieci. Niemniej kupowanie bez rejestracji to standard dla największych sklepów i serwisów e-commerce. Dzisiejsi klienci oczekują błyskawicznego procesu zakupowego. Spore grono internautów woli także kupować jako gość, gdyż unika zakładania kont i konieczności zapamiętywania loginów oraz haseł. Wprowadzając nową opcję, wyszliśmy naprzeciw ich oczekiwaniom – dodaje Mateusz Śmieżewski.

Wdrożone rozwiązania technologiczne i urozmaicona oferta pomagają przyciągać użytkowników, których liczba na koniec 2024 roku osiągnęła blisko 6 mln zarejestrowanych kont. 

GAMIVO SA jest właścicielem GAMIVO.com, czyli platformy z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO.com łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO.com oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych. GAMIVO S.A. czerpie zyski przede wszystkim z licencjonowania swoich rozwiązań operatorom platformy. 

Źródło: spółka GAMIVO

udostępnij: