ASBIS otworzył showroom Bang & Olufsen w Mediolanie
Komunikat od ASBISc Enterprises plc
Grupa ASBIS, wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), oficjalnie otworzył w Mediolanie swój pierwszy showroom marki Bang & Olufsen. Jest to również pierwszy salon tej marki w Europie Południowej.
Obecnie ASBIS zarządza siedmioma salonami oferującymi produkty Bang & Olufsen zlokalizowanymi na Cyprze, w RPA, w Gruzji oraz we Włoszech. Koleje salony zostaną oficjalnie otwarte w USA jeszcze w tym roku. Będzie to debiut ASBIS na rynku amerykańskim.
Umowa o współpracy z Bang & Olufsen została podpisana w 2020 r. i obecnie obejmuje Europę, kraje Wspólnoty Niepodległych Państw, z wyłączeniem Rosji oraz Afrykę i USA.
Nowo otwarty salon Bang & Olufsen w Mediolanie jest położony na prestiżowej ulicy Corso Matteotti, jednej z najbardziej znanych ekskluzywnych rejonów handlowych w Mediolanie.
Showroom oferuje pełną gamę luksusowych rozwiązań audio i wideo marki Bang & Olufsen, odzwierciedlających ponadczasowy design i kunszt wykonania dopracowany przez stulecie istnienia firmy. Specjalnie zaprojektowane obszary demonstracyjne mają na celu odtworzenie przestrzeni życiowej gości. Dzięki temu klienci mają możliwość sprawdzenia, jak ich ulubiona muzyka zabrzmi z głośników B&O w ich domach. Program Atelier B&O, umożliwiający klientom personalizację swoich produktów za pomocą niestandardowych kolorów i materiałów, jest również dostępny w showroomie.
W showroomie mieści się też galeria odtworzonych klasyków z przeszłości B&O, która podkreśla stuletnią historię marki. Specjalne, prywatne pomieszczenie demonstracyjne, poświęcone prezentacji wyjątkowej kolekcji Bang & Olufsen Ferrari, wzmacnia unikalne i prestiżowe doświadczenie.
„Z przyjemnością ogłaszamy otwarcie naszego nowego sklepu w sercu Mediolanu, miasta słynącego ze swojego stylu, kultury i ponadczasowej elegancji. Od 1925 roku Bang & Olufsen tworzy magiczne doświadczenia na całym świecie, a teraz, w jednej z najbardziej kultowych stolic mody, zapraszamy gości do odkrywania bogatego dziedzictwa marki i innowacyjnych projektów z pierwszej ręki” – powiedział dyrektor generalny Bang & Olufsen Kristian Teär.
„Jesteśmy dumni, że możemy rozszerzyć nasze partnerstwo z Bang & Olufsen, otwierając ten flagowy showroom w Mediolanie. Ta lokalizacja nie tylko odzwierciedla nasze zaangażowanie w dostarczanie najwyższej klasy luksusowych wrażeń, ale także wzmacnia nasze zaangażowanie w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań audio na rynku znanym ze swojej kultury i mody. Nie możemy się doczekać, aby powitać klientów, którzy odkryją wyjątkową ofertę i dziedzictwo Bang & Olufsen w tym dynamicznym mieście” – powiedział Serhei Kostevitch, CEO Grupy ASBIS.
Bang & Olufsen to luksusowa marka audio założona w 1925 roku w Struer w Danii przez Petera Banga i Svenda Olufsena, których oddanie i wizja pozostają fundamentem firmy. Od prawie wieku Bang & Olufsen przesuwa granice technologii audio, a firma nadal jest na czele innowacji akustycznych. Dziś każdy produkt Bang & Olufsen nadal charakteryzuje się unikalnym połączeniem pięknego dźwięku, ponadczasowego wzornictwa i niezrównanego rzemiosła. Innowacyjne i postępowe produkty firmy są sprzedawane na całym świecie w sklepach Bang & Olufsen, na bang-olufsen.com i u wybranych sprzedawców detalicznych. Firma zatrudnia około 900 osób i działa na ponad 70 rynkach. Akcje Bang & Olufsen są notowane na NASDAQ Copenhagen A/S.
ASBIS Group jest wiodącym dystrybutorem z wartością dodaną, deweloperem i dostawcą produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) z lokalnymi operacjami w Europie Środkowo-Wschodniej, republikach bałtyckich, krajach Wspólnoty Niepodległych Państw, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.
Źródło: ASBISc Enterprises plc
