Przejdź do treści

udostępnij:

7Levels dalej zyskuje na sprzedaży „Kong: Survivor Instinct” – spółka zamyka II kwartał 2025 roku z 175 tys. zł zysku netto

Komunikat od 7Levels

7Levels S.A., producent i wydawca gier wideo notowany na rynku NewConnect, opublikował jednostkowy raport za II kwartał 2025 roku. Spółka wypracowała w tym okresie 834 tys. zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 54,16% rok do roku oraz osiągnęła zysk netto w wysokości 175 tys. zł wobec straty 480 tys. zł w analogicznym kwartale ubiegłego roku. 

W całym pierwszym półroczu 2025 r. spółka osiągnęła 800 tys. zł zysku netto, podczas gdy w pierwszych sześciu miesiącach 2024 r. zanotowała stratę 879 tys. zł. Poprawa wyników to efekt konsekwentnej realizacji strategii dywersyfikacji obecności na platformach sprzedażowych – obok tradycyjnie silnej pozycji na konsolach Nintendo Switch, w minionym kwartale spółka prowadziła intensywne kampanie promocyjne w ekosystemach PlayStation, Xbox i Steam. Szczególne znaczenie miała kontynuacja sprzedaży „Kong: Survivor Instinct” na PC i konsole nowej generacji, a także utrzymanie stabilnych wpływów z katalogu dotychczasowych tytułów. Gra uzyskała średnią ocen 75/100 w serwisie Metacritic, a na platformie Steam pozytywne recenzje stanowią 72% wszystkich opinii.

Minione miesiące były również okresem wzmożonej działalności produkcyjnej – 7Levels finalizowało prace nad remasterem swojego pierwszego tytułu: Castle of Heart. Gra ukaże się na wszystkich najważniejszych platformach pod nazwą Castle of Heart: Retold jeszcze w tym roku.  Spółka kontynuowała także portowanie „Kong: Survivor Instinct” na Nintendo Switch. Po uzyskaniu dostępu do narzędzi deweloperskich, planowane jest wydanie gry na Nintendo Switch 2. Gałąź wydawnicza również nie została pominięta - studio planuje wprowadzić do sprzedaży gry Football Cup 2025 oraz Tennis Open 2025 - obie na konsolę Nintendo Switch. 

– Wyniki drugiego kwartału potwierdzają, że dywersyfikacja źródeł przychodów oraz ekspansja na nowe platformy to właściwy kierunek rozwoju. „Kong: Survivor Instinct” pozostaje istotnym filarem sprzedaży, ale coraz większą rolę odgrywa szerokie portfolio tytułów obecnych na wielu rynkach i urządzeniach. Rozwijamy nowe projekty, podejmujemy kolejne działania marketingowe i wzmacniamy obecność na kluczowych platformach – to daje nam solidną bazę do dalszego wzrostu – mówi Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels S.A.
W kolejnych miesiącach spółka skoncentruje się na premierze wspomnianego wcześniej remastera „Castle of Heart” , debiucie „Kong: Survivor Instinct” na Nintendo Switch, a także wprowadzeniu „Football Cup 2025” i „Tennis Open 2025” na tę platformę. Równolegle 7Levels stara się wprowadzać na rynek swoje produkty w nieco bardziej tradycyjnej formie - oferując, we współpracy z międzynarodowymi partnerami, wersje fizyczne (pudełkowe) swoich gier. Spółka planuje kontynuować ekspansję na rynkach zagranicznych, intensyfikując działania marketingowe i wzmacniając swoją pozycję w segmencie gier niezależnych. 

Legendary Monsterverse, zbudowany na przestrzeni dziesięciu lat, to rozległy wszechświat opowieści, który przenosi nas w nową, katastrofalną rzeczywistość, gdzie mityczne potwory okazują się prawdziwe. Od premiery Godzilli w 2014 roku, przez Kong: Skull Island (2017), Godzilla: King of the Monsters (2019), aż po Godzilla kontra Kong (2021) i bijący rekordy Godzilla x Kong: The New Empire, Monsterverse zdobył ponad dwa miliardy dolarów w globalnym box office. Ostatnio wszechświat ten rozrósł się o hitową serię Monarch: Legacy of Monsters na Apple TV+. Monsterverse obejmuje także świat gier wideo, powieści graficznych, zabawek i wydarzeń na żywo, oferując epicką rozrywkę na największą możliwą skalę. 

7Levels to akredytowany deweloper gier wideo na konsole Nintendo specjalizujący się w produkcji gier platformowych. Krakowskie studio od 2014 roku opracowuje, testuje i dystrybuuje tytuły na różne platformy (praca na zlecenie dla innych producentów gier), obecnie szczególnie koncentrując się na w pełni autorskich produkcjach skierowanych do fanów platform Nintendo.

Źródło: spółka 7Levels

udostępnij: