Przejdź do treści

udostępnij:

PMPG Polskie Media podsumowuje wyniki za I poł. 2025 r.

Komunikat od PMPG Polskie Media SA

PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, opublikował wyniki za I poł. 2025 r. W ciągu pierwszego półrocza br. Grupa dalej skupiała się na sumiennej realizacji założeń strategii budowy zdywersyfikowanego portfela dóbr cyfrowych oraz rozwoju aktywów poprzez inwestycje. W analizowanym okresie osiągnęła blisko 15 mln zł przychodu ze sprzedaży. Należy podkreślić, że w pierwszym półroczu 2025 r., strata zysku netto zmniejszyła się o ponad 500 tys. zł netto i wyniosła – 2,62 mln zł netto do 3,2 mln w analogicznym okresie roku 2025
- Pierwsze półrocze 2025 r. było dla całego zespołu PMPG pracowite. Dzięki wysiłkowi naszych pracowników cały czas notujemy wzrosty widoczności na kluczowych portalach – Wprost.pl i Dorzeczy.pl. Rośnie też sprzedaż papierowych i cyfrowych wydań tygodników komentuje Zarząd PMPG Polskie Media S.A. 
PMPG stale pracuje nad dynamicznym rozwojem swoich portali. Pod koniec II kw. 2025 r. rozpoczęła się pierwsza publiczna emisja akcji Do Rzeczy SA, której celem było zebranie kapitału na rozwój projektów sygnowanym logiem tygodnika. Zebrana kwota wyniosła blisko 2 mln zł, co pozwoliło na rozpoczęcie prac rozwojowych i przygotowanie spółki do debiutu na NewConnect.

PMPG Polskie Media: Spółka holdingowa notowana na głównym parkiecie Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych (GPW: PGM). Działa na rynku tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca serwisu wprost.pl, e-tygodnika „Wprost” i „Magazynu Wprost Premium” oraz spółka Orle Pióro, wydawca serwisu dorzeczy.pl i tygodnika „Do Rzeczy” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”.  Spółka aktywnie inwestuje również w nowe projekty o charakterze startupowym.

Źródło: PMPG Polskie Media SA

udostępnij: