Answear.com z 17 proc. wzrostem przychodów po 9 miesiącach 2025 r.
Komunikat od Answear.com SA
Answear.com, jeden z liderów mody premium & high-end w Europie Środkowej, podsumowuje wstępne wyniki sprzedażowe w III kw. 2025 r. W minionym okresie Spółka utrzymała zakładaną dynamikę wzrostu sprzedaży, mimo bardzo wymagającej bazy porównawczej z ubiegłego roku. Wstępne przychody ze sprzedaży wyniosły w III kw. 2025 r. 393 mln zł, co oznacza wzrost o 14 proc. rdr. Narastająco, po dziewięciu miesiącach 2025 r., przychody wyniosły 1 145 mln zł, notując wzrost o 17 proc. rdr.
- W trzecim kwartale wypracowaliśmy solidne, kilkunastoprocentowe dynamiki wzrostu sprzedaży, mimo bardzo wymagającej bazy z ubiegłego roku. Osiągnięte rezultaty, w trudnym otoczeniu rynkowym i przy silnej konkurencji cenowej, potwierdzają skuteczność realizowanej strategii – komentuje Krzysztof Bajołek, Prezes Zarządu Answear.com.
Answear.com pozostaje jednym z najszybciej rosnących fashion e-commerce w Europie, mimo bardzo wymagającej bazy porównawczej - w III kwartale 2024 r. Spółka odnotowała najwyższą dynamikę przychodów w całym ubiegłym roku – wzrost o 26 proc. rdr.
- Oprócz wzrostu przychodów konsekwentnie poprawiamy naszą rentowność dzięki optymalizacji kosztów marketingu oraz udoskonalaniu oferty produktowej. Co istotne, osiągamy te rezultaty mimo faktu, że sprzedaż w trzecim kwartale przypada na typowy dla branży okres wyprzedażowy, charakteryzujący się niższymi marżami – dodaje Jacek Dziaduś, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych Answear.com.
W minionym kwartale do oferty Answear.com dołączyły m.in. poniższe marki: Kenzo, Fusalp, Trussardi, Nokwol. Z kolei do oferty PRM dołączymy m.in. takie marki, jak Max Mara czy Willy Chavarria.
Źródło: Answear.com SA
