ACTION S.A. podsumowuje wyniki III kwartału 2025 r.
Komunikat od Action SA
W trzecim kwartale br. przychody GK ACTION S.A. wyniosły 744 698 tys. zł, a zysk netto 8 994 tys. zł. Marża utrzymała się na poziomie 8,41 proc. Spółka w omawianym okresie kontynuowała tempo wzrostu dzięki systematycznemu rozwojowi biznesu w kanale B2B oraz B2C. Jednocześnie rozwijała działania w ramach trzeciego segmentu, czyli rozwój oferty kompleksowych rozwiązań dla klientów korporacyjnych i instytucjonalnych.
ACTION S.A. w trzecim kwartale rozwijała kanały sprzedaży e-commerce dla segmentów B2B i B2C stawiając na rozwój w kraju i zagranicą. Wzmacniała również procesy optymalizacji kosztów operacyjnych i kontynuowała wdrożenie nowego systemu ERP. W obliczu sprzyjających tendencji rynkowych Spółka konsekwentnie inwestowała w innowacyjne, oparte na AI rozwiązania technologiczne, które zwiększają efektywność działania i wspierają dalszy rozwój biznesu.
Nasze podejście opiera się na systematycznym, przemyślanym wzroście — wybieramy małe kroki zamiast gwałtownych skoków. Obecne prace i działania wzmacniają bazę dla przyszłego rozwoju. Równocześnie optymalizujemy koszty i przygotowujemy się do wdrożeń nowych systemów, aby jeszcze mocniej pracowały na naszą korzyść w przyszłości. W segmencie e-commerce B2C konsekwentnie realizujemy wzrosty – mówi Piotr Bieliński, Prezes Zarządu ACTION S.A.
W omawianym okresie liczba przesyłek e-commerce B2C wyniosła 1 074 727 tys. sztuk, co oznacza wzrost o 34 proc. w porównaniu do trzeciego kwartału 2024. Natomiast w obszarze dystrybucji B2B ACTION S.A. rozwija współprace z partnerami w oparciu o rozwiązania enterprise, a także #ACTIONTechSolutions oferując wdrożenia i usługi doradcze prowadzące do redukcji kosztów i zwiększenia efektywność klientów korporacyjnych i instytucjonalnych.
Wiemy, że współczesny biznes to tworzenie trwałych przewag opartych na innowacyjnych rozwiązaniach, które sami wdrażamy w naszej organizacji. Dzięki zdobytemu doświadczeniu i rozwijanym przez nas systemom stajemy się wiarygodnym partnerem dla innych podmiotów. Jesteśmy przekonani, że to podejście pozwala nam nie tylko wspierać rozwój naszych klientów, lecz także konsekwentnie wzmacniać pozycję Spółki na rynku – dodaje Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION S.A.
ACTION S.A. – zarządza różnymi aspektami handlu hurtowego i detalicznego w Internecie, posiadając w ofercie tysiące produktów z różnych kategorii. Główne segmenty biznesu B2B realizowanego przez własną, e-commercową platformę handlową i-serwis to: ACTION Business Center – odpowiada za dystrybucję rozwiązań zaawansowanych; Home and Living – oferuje produkty do domu i biura, Action Global – prowadzi hurtową sprzedaż internetową zagranicą. W segmencie biznesu B2C ACTION S.A. posiada własne sklepy: sferis.pl, krakvet.pl, 1.pl, bron.pl, pomocedlaseniora.pl sprzedające bezpośrednio lub poprzez znane platformy aukcyjne. ACTION S.A. jest też producentem profesjonalnego sprzętu dla graczy komputerowych ACTINA oraz nowoczesnych i funkcjonalnych produktów do biura oraz domu Activejet.
Źródło: Action SA
