Kategoria:
Za co inwestorzy i założyciele kochają biznes typu SaaS, coraz mocniej reprezentowany na giełdzie - Mateusz Tarczyński Woodpecker - Podcast 21% rocznie jak inwestować
Livechat, Shoper, Legimi, Brand24, a wkrótce także Woodpecker. Rośnie reprezentacja spółek działających w modelu SaaS na polskiej giełdzie.
O tym z czego wynika sukces tego modelu biznesowego, o jego wadach i zaletach oraz obszarach w których ma on największy potencjał wzrostu rozmawiamy z Mateuszem Tarczyńskim CEO i założycielem spółki Woodpecker.
Woodpecker to spółka, która 14 września zadebiutuje na rynku NewConnect. Dostarcza oprogramowanie w modelu SaaS i działa na rynku od 2015 r. W tej chwili firma zatrudnia ok. 70 osób i w 2017 r. przekroczyła próg rentowności. Obecnie Wooodpecker obsługuje ponad 3 tysiące klientów, głównie w USA.
Spółka oferuje narzędzie wspomagające sprzedaż, pozyskiwanie partnerów biznesowych i pracowników oraz obsługę kontaktu z klientami. Oprogramowanie zarządza komunikacją między firmami, a ich klientami.
Zobacz także: Kto nie ma Bitcoina w portfelu, jest ignorantem - Tomasz Kołodziejczuk Podcast 21% rocznie jak inwestować
Zapraszamy do słuchania i czekamy na wasze uwagi i komentarze. Możecie je zgłaszać bezpośrednio w komentarzach na Strefie Inwestorów, na Facebooku, Twitterze (Strefa Inwestorów: @strefainw, Paweł Biedrzycki: @PawelBiedrzycki, Szymon Machalica @Machalic ) oraz mailem: podcast@strefainwestorow.pl.
Pobierz podcast:
Podcast 21% rocznie 49.mp3 (kliknij prawym klawiszem myszy i wybierz "Zapisz element docelowy jako")
Podcast 21% rocznie na Soundcloud
W tym podcaście
- 01:25 Czym zajmował się Mateusz Tarczyński przed Woodpecerem
- 05:57 Skąd pomysł i nazwa Woodpecker
- 08:11 Co daje klientom i jaki problem rozwiązuje Woodpecker
- 12:40 Jak spółka znajduje klientów
- 20:29 Największa przewaga modelu SaaS
- 22:54 Czy marka globalna to atut czy problem?
- 28:50 Czy i jak w modelu SaaS zarabiać na wzroście
- 32:45 Dlaczego Woodpecker wchodzi na giełdę i jakie ma plany związane z rynkiem?
- 35:00 Dlaczego Woodpecker nie zdecydował się sięgnąć po kapitał w IPO?
- 36:30 O co pytają inwestorzy spółkę typu SaaS
- 43:15 Jak rozwijać swoje produkty aby dawać coraz większą wartość?
- 46:00 Największe ryzyka modelu SaaS
- 48:15 Jak covid wpłynął na Woodpeckera?
- 53:20 Plany biznesowe spółki
Paweł Biedrzycki i Mateusz Tarczyński
Paweł Biedrzycki
Aktywny inwestor giełdowy, przede wszystkim na rynku akcji polskich. Posiada 14-letnie doświadczenie, głównie z polskiego rynku kapitałowego. Magister inżynier zarządzania, ze specjalizacją w dziedzinie rynków kapitałowych. Były pracownik dealing roomu jednego z wiodących banków. Założyciel i redaktor naczelny serwisu StrefaInwestorow.pl, który prowadzi nieprzerwanie od 2007 roku. Współtwórca narzędzia dla inwestorów giełdowych – skanera rynku giełdowego Sindicator.net. Wykładowca na konferencjach Skuteczny Inwestor, Profesjonalny Inwestor, czy Wall Street.
Mateusz Tarczyński
CEO i założyciel Woodpecker. Jest przedsiębiorcą z 17-letnim doświadczeniem w budowaniu i rozwijaniu spółek IT. Stworzył od zera i sprzedał do inwestora branżowego software house Chop-Chop.org. 12 lat doświadczenia w marketingu i sprzedaży na globalnych rynkach B2B i tysiące pozyskanych klientów. Specjalizuje się w rozwoju produktów SaaS.
Czekamy na wasze komentarze i uwagi
Zapraszamy do słuchania i czekamy na wasze uwagi i komentarze. Dajcie znać, co jest dobrze, a co można Waszym zdaniem zrobić lepiej. Możecie je zgłaszać bezpośrednio w komentarzach na Strefie Inwestorów, na Facebooku, Twitterze (Strefa Inwestorów: @strefainw, Paweł Biedrzycki: @PawelBiedrzycki) oraz mailem: podcast@strefainwestorow.pl.
#SaaS, #Woodpecker, #LiveChat, #Brand24, #Shoper
Pobierz podcast
210909 Podcast 21% rocznie 49.mp3 |