Przejdź do treści

udostępnij:

Poznać e-commerce - spotkanie z przedstawicielami Answear.com

Udostępnij

Na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych notowanych jest coraz więcej spółek z segmentu e-commerce. Do grona firm z tej branży chce również dołączyć platforma internetowa Answear.com, która oferuje w sprzedaży markową odzież oraz akcesoria.

Pandemia COVID-19 przyśpieszyła rosnącą rolę e-commerce w spółkach. Na pytanie jak działa w praktyce nowoczesny e-commerce i jaka przyszłość czeka ten rynek odpowiedzą przedstawiciele spółki Answear.com - Magdalena Dąbrowska, Członek Zarządu odpowiadający za Sprzedaż i Produkt oraz Wojciech Tomaszewski, Dyrektor Marketingu i E-commerce.

Webinar z przedstawicielami Answear.com odbędzie się w czwartek, 3 grudnia 2020 roku o godz. 19:00. Spotkanie poprowadzi redaktor naczelny Strefy Inwestorów, Paweł Biedrzycki, który opowie o rosnącej roli e-commerce na warszawskiej giełdzie. Podczas wydarzenia inwestorzy będą mogli zadawać pytania. Wymagana jest wcześniejsza, bezpłatna rejestracja.

Podczas webinaru będzie również quiz wiedzy o e-commerce dla inwestorów. Każdy kto poprawnie rozwiąże quiz otrzyma kod rabatowy (25 proc. na nieprzecenione produkty) do wykorzystania na platformie Answear.

Kliknij tutaj, aby zarejestrować  się na webinar

Najważniejsze informacje o Answear.com

Answear.com to internetowa platforma sprzedażowa z markową odzieżą, obuwiem oraz akcesoriami. Sklep oferuje około 90 tys. produktów z ponad 350 światowych marek. Wśród nich są popularne marki odzieżowe jak Mango czy Vero Moda oraz marki premium m.in. Diesel, Guess Jeans, CK, Tommy Hilfiger, Red Valentino, DKNY. Produkty z segmentu ekonomicznego są oparte głównie o markę własną (Answear LAB).

Spółka z segmentu e-commerce w pierwszych 9 miesiącach 2020 roku kontynuowała wzrost, poprawiając kluczowe wskaźniki efektywności biznesu, w tym liczbę dokonanych transakcji, która wyniosła 1,74 mln, przy średniej wartości zamówienia 224 zł netto. Przełożyło się to bezpośrednio na zwiększenie sprzedaży do 263 mln zł.

Answear.com szykuje się do debiutu na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka we wrześniu złożyła prospekt emisyjny do Komisji Nadzoru Finansowego i planuje zadebiutować na warszawskiej giełdzie do końca 2020 roku.

Podczas webinaru, który odbędzie się 3 grudnia 2020 roku o godz. 19:00 przedstawiciele spółki zaprezentują profil działalności Answear.com. Spółkę reprezentować będą:

  • Magdalena Dąbrowska – Członek Zarządu odpowiadający za Sprzedaż i Produkt. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zarządzania na Uniwersytecie w Rennes oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu. Była m.in.: Product Managerem dla marki Orsay w regionie CEE, Doradcą Zarządu ds. kolekcji marki House, a także przez blisko 7 lat Członkiem Zarządu w spółce OTCF, gdzie zajmowała się rozwojem marek: 4F i Outhorn.

W Answear odpowiada za działy: zakupów, sprzedaży, obsługi klienta i studio foto.

  • Wojciech Tomaszewski – Dyrektor Marketingu i E-commerce. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Południowej Danii (Syddansk Universitet) z ekonomii międzynarodowej. Ukończył także studia Executive MBA (Politechnika Krakowska & Central Connecticut State University). Posiada 20-letnie doświadczenie menadżerskie w obszarze marketingu, sprzedaży i zakupów. Od 2012 w ANSWEAR.com na stanowisku dyrektora ds. marketingu i e-commerce. Wcześniej związany m.in. z Grupą Onet, gdzie pełnił rolę Managera ds. E-commerce oraz Menedżera Działu E-commerce oraz Valeo Group i Geant (Casino Groupe), gdzie pracował m.in. jako International Buyer. Otrzymał tytuł Dyrektora Marketingu roku 2018 (przyznany przez Mediarun i EUEXS) w kategorii Fashion & dobra luksusowe i tytuł Dyrektora e-Commerce roku 2020 w kategorii Cross – Border E-Commerce przyznany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

W Answear odpowiada obecnie za m.in. marketing i ekspansję zagraniczną spółki.

Materiały, które warto przeczytać przed webinarem

Udostępnij