Przejdź do treści

udostępnij:

Wyniki finansowe Grupy BoomBit za I kwartał 2021 roku

BoomBit, jedna z najszybciej rozwijających się firm zajmujących się grami mobilnymi, podsumowuje I kwartał 2021 r.:

  • Rekordowy poziom przychodów z gier*: 43,5 mln zł
  • 43,5 mln pobrań
  • Rozwój działalności wydawniczej
  • Sukces Shoe Race, dobre wyniki Hunt Royale

- Osiągnęliśmy rekordowy poziom przychodów z gier w pierwszym kwartale 2021 roku i przekroczyliśmy próg 900 milionów pobrań naszych gier. Najważniejsze wydarzenia tego okresu, o których należy wspomnieć, to konsekwentny rozwój naszego portfolio gier Hyper-Casual oraz sukces Shoe Race. Uruchomiona w marcu 2021 roku w ramach naszej działalności wydawniczej gra stała się światowym hitem. Pod koniec marca wydaliśmy również Hunt Royale, nową grę Mid-Core, z bardzo zadowalającymi wynikami - mówi Marcin Olejarz, Prezes Zarządu BoomBit S.A.

W I kwartale 2021 r. BoomBit osiągnął rekordowy poziom przychodów z gier 43,5 mln zł* (+28% vs IV kw. 2020). Większość przychodów (35.1 mln zł) pochodzi z gier Hyper-Casual (wzrost o 33% kw./kw).

Grupa wypracowała 8,2 mln zł EBITDA, a zysk netto wyniósł 3,9 mln zł.

W I kwartale 2021 r. Grupa BoomBit miała rekordowy poziom inwestycji w User Acquisition (23,5 mln zł) przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej efektywności.

Łączna liczba pobrań gier wyniosła 43,5 mln, a od początku działalności przekroczyła próg 900 mln pobrań. Grupa zmierza w kierunku 1 mld pobrań co może nastąpić jeszcze w tym roku.

Od początku roku Grupa wydała łącznie 10 gier na platformy iOS i Android, w tym 8 tytułów Hyper-Casual (m.in. Shoe Race, Make It Fly i SuperHero Race), 2 Mid-Core (Hunt Royale i Idle Inventor - Factory Tycoon) oraz 8 gier w modelu Premium na platformę Nintendo Switch.

Grupa BoomBit rozwija działalność wydawniczą - BoomHits, która ma stać się istotną częścią wyników Grupy w przyszłości. Dzięki udanej premierze Shoe Race BoomHits zaczyna mieć coraz większy wpływ na wyniki 2021 roku. BoomHits jest odpowiedzialny za współpracę z twórcami gier Hyper-Casual z całego świata, m.in. Wielkiej Brytanii, USA, Francji, Rosji, Ukrainy, Korei Południowej, Turcji i Indii.

- Gry mobilne to już ok. 50% wszystkich gier, a segment Hyper-Casual rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie inne rodzaje gier. Naszym celem jest dalszy rozwój Hyper-Casual, mamy mocne portfolio gier z tego gatunku i chcemy, aby były one zyskowne przez długi czas. Pracujemy też nad grami Mid-Core, czego przykładem jest Hunt Royale, jedna z naszych najnowszych premier, która ma dobre KPI i do tej pory ponad milion pobrań. Cieszy mnie również, jak rozwija się nasz dział wydawniczy BoomHits i wierzymy, że będzie to znacząca część naszych przyszłych przychodów. Oprócz działalności wydawniczej współpracujemy z deweloperami w formie Joint Ventures. Wspólnie z TapNice zrobiliśmy Slingshot Stunt Driver, który pobrano ponad 20 milionów razy, oraz Make It Fly, który zajął 5. miejsce w rankingu w USA w sklepie Google Play. Kolejne JV którym możemy się pochwalić to ADC Games, z którym właśnie wydaliśmy nowy obiecujący tytuł - dodaje Hannibal Soares, wiceprezes BoomBit S.A.

* W tym przychody z fazy soft launch, które zgodnie z polityką rachunkowości Grupy są kapitalizowane jako nakłady na prace rozwojowe.

O spółce BoomBit:

BoomBit S.A. to międzynarodowy producent i wydawca gier mobilnych oraz jedna z największych polskich spółek z branży. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play (F2P) na platformy iOS, Android oraz Nintendo Switch. Do najpopularniejszych gier Grupy BoomBit obecnie należą Hunt Royale, Darts Club, Archery Club, Slingshot Stunt Driving, Bike Jump oraz Shoe Race.

Źródło: Spółka, #BBT

Zobacz także: BoomBit SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: