Przejdź do treści

udostępnij:

Kategoria:

Wyniki finansowe Grupy Mex Polska i kluczowe założenia nowej strategii – [Webinar z zarządem Mex Polska]

Udostępnij

Grupa Mex Polska, zajmująca się zarządzaniem i rozwojem lokali gastronomicznych opublikowała nową strategię rozwoju na lata 2024-28. O niej oraz o wynikach finansowych spółki za I półrocze 2024 r. będzie można posłuchać podczas zbliżającego się webinaru inwestorskiego.


Mex Polska to Grupa Kapitałowa, która zarządza lokalami gastronomicznymi, rozwija sieć posiadanych placówek zarówno we własnym zakresie, jak i w formie franczyzy. Obecnie w rękach spółki są „Pijalnia Wódki i Piwa”, „Chicas&Gorillas”,  „The Mexican” czy „PanKejk”.

W I półroczu br. Grupa zanotowała 1,3 mln zł zysku netto (bez wpływu MSSF16: 1,9 mln zł, wzrost o 24% r/r). Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły ponad 49 mln zł (+10,1% r/r), EBITDA osiągnęła 7,4 mln zł (+12,2% r/r). Co istotne, wspomniany czynnik MSSF16 nie wpływa bezpośrednio na bieżącą zdolność do generowania gotówki i nie osłabia fundamentów finansowych Grupy, a dynamiczny rozwój spółki jest kontynuowany.

Wśród głównych strategicznych planów na najbliższe lata przewiduje się otwarcie 6 nowych lokali rocznie przy pozyskaniu atrakcyjnych lokalizacji. Rozwój zdywersyfikowanego portfolio o wysokomarżowe lokale oraz dwucyfrowy wzrost EBITDA r/r.

We wtorek, 8 października o godz. 11:00 odbędzie się webinar z zarządem Mex Polska. Podczas spotkania zostaną omówione wyniki finansowe za I półrocze 2024 r. oraz nowa strategia na lata 2024-28. Inwestorzy będą mogli zadawać pytania podczas wydarzenia.

Rejestracja na webinar

Webinar odbędzie się we wtorek, 8 października 2024 roku o godzinie 11:00. Wymagana jest wcześniejsza bezpłatna rejestracja.

Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na webinar

Materiały, które warto przeczytać przed webinarem

Udostępnij