W poniedziałek debiut Creepy Jar na NewConnect | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
01 sie 2018, 17:58

W poniedziałek debiut Creepy Jar na NewConnect

W najbliższy poniedziałek, 6 sierpnia na rynku NewConnect zadebiutują akcje warszawskiego studia Creepy Jar. Już za niespełna miesiąc, 29 sierpnia, odbędzie się światowa premiera na PC symulatora przetrwania GREEN HELL. Pierwsze opinie i komentarze wskazują, że gra ma duży potencjał na komercyjny hit.

Do obrotu giełdowego trafi 410.000 akcji, w tym 32.354 akcji serii C sprzedawanych po 65 zł w publicznej emisji pod koniec ubiegłego roku. Z oferty spółka pozyskała 2.1 mln zł. Redukcja zapisów w transzy inwestorów indywidulanych wyniosła 38.5%. – Mamy nadzieję, że pierwsze notowanie naszych akcji przyniesie inwestorom, którzy wzięli udział w publicznej emisji akcji satysfakcjonującą stopę zwrotu. Z naszej strony obiecujemy, że zrobimy wszystko, żeby GREEN HELL i kolejne tytuły zwiększały wartość Creepy Jar – zapowiada Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.

GREEN HELL trafi na rynek w wersji early access 29 sierpnia. Kampania promocyjna gry rozpoczęła się w czerwcu i tytuł od razu zyskał szerokie zainteresowanie i rzeszę fanów na całym świecie. Dotychczas trailer gry obejrzało ponad 2 miliony graczy. GREEN HELL wzbudził również bardzo duże zainteresowanie w Brazylii, kraju, który w większej części pokryty jest dżunglą amazońską i jednocześnie stanowi czwarty, co do wielkości rynek gier na PC na świecie. W serwisach branżowych pojawiło się już kilkaset publikacji. Również w Polsce, gdzie Creepy Jar z racji historii i doświadczenia zarządu nazywany jest „małym Techlandem”, spółka i gra budzi wiele emocji. Tym większych, że odrzuciła poważne propozycje wydawnicze i zdecydowała się na selfpublishing, który dzięki ogromnemu zainteresowaniu graczy, może okazać się jeszcze bardziej korzystny.

GREEN HELL to gra z cieszącego się dużą popularnością gatunku survival simulation, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i nieznanym dla niego środowisku dżungli amazońskiej. Tylko od niego i jego umiejętności zależy czy uda mu się przetrwać.

– Takie gry od kilku lat cieszą się niezmiennie dużą popularnością na świecie. GREEN HELL można porównać do The Forest, Long Dark, Stranded Deep, każda z nich sprzedała się w minimum 1 mln egzemplarzy, a niektóre z nich zbliżają się do 4 mln sprzedanych egzemplarzy – podkreśla Marek Soból, członek zarządu Creepy Jar.

Źródło: Spółka

Zobacz także: Debiut Creepy Jar: Analiza IPO. Czy warto kupić akcje spółki?

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości