Przejdź do treści

udostępnij:

MEDIACAP zwiększa zaangażowanie w LTTM

Po serii transakcji MEDIACAP SA zwiększyła o 18,43 p.p.swój stan posiadania w grupie kapitałowej LTTM, osiągając łącznie poziom 94,85%. Sprzedającymi byli założyciele TalentMedia, na bazie której powstało LTTM, czyli Krystian Botko, Piotr Tytyk i Lidija Vukić. Łączna wartość transakcji wyniosła 4,2 mln zł.

„Cztery lata temu wspólnie z założycielami TalentMedia ruszyliśmy na podbój rynku influencer marketingu. Zaczynaliśmy od niespełna 5 milionów zł rocznego przychodu. Przez cztery lata zwiększyliśmy przychody dwunastokrotnie oraz rozwijaliśmy się organicznie przejmując takie marki jak Lifetube, Gamellon i Gameset. Przeszliśmy transformację z małego start-upu do LTTM – zintegrowanej grupy spółek, która jest największym graczem na polskim rynku influencer i gaming marketingu, z siecią kanałów stanowiącą ok. 12% całkowitej oglądalności YouTube w Polsce i generującą ok. 1 mld wyświetleń i 4 mld minut watchtime miesięcznie. Sprzedaż udziałów przez pierwotnych założycieli spółki w naturalny sposób pieczętuje ten wspólny sukces” – mówi Jacek Olechowski, prezes MEDIACAP.

„Istotna rola LTTM w strategii rozwoju MEDIACAP sprawiła, że chcieliśmy zmaksymalizować zaangażowanie kapitałowe w tę spółkę. Transakcje pozwoliły nam to zrealizować a równocześnie umożliwiły założycielom realizację zysku z 7-letniej pracy. Nasza historia to przykład sukcesu współpracy pomiędzy przedsiębiorcami z wizją a inwestorem branżowym ze skalą i know-how i będzie wzorcem dla kolejnych naszych przejęć” – dodał Jacek Olechowski.

LTTM, pod wodzą Pawła Stano, to obecnie główna linia biznesowa Grupy MEDIACAP, generująca około połowy jej przychodów. Piotr Tytyk (od 2019) i Krystian Botko (od 2021) nie są już zaangażowani w operacyjną działalność spółki LTTM. Lidija Vukić kontynuować będzie swoją pracę w LTTM jako Członek Zarządu nadzorujący zagraniczne rynki.

O spółce MEDIACAP:

MEDIACAP SA to notowana na głównym rynku GPW skupiona na segmencie influencer i gaming marketing. Jej główną linią biznesową jest LTTM: lider rynku influencer marketingu, m.in. największa w Polsce sieci kanałów na YouTube skupiającej ok.1000 influencerów i największy dostawca usług związanych z gaming marketingiem. Uzupełniającymi obszarami działalności są Grupa Freundschaft - wiodący dostawca usług agencyjnych, wyspecjalizowany w budowie marek i branded content oraz IQS - piąta największą firma badawcza w Polsce, wyspecjalizowana w badaniach online, rozwiązaniach data science oraz raportach o trendach, m.in.: Game Story, Hype Hunters, Video Love Story czy Świat Młodych

Źródło: Spółka, #MCP

Zobacz także: Mediacap SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: