Przejdź do treści

udostępnij:

Zrozumieć Gamedev konferencja

Kategoria:

Zrozumieć Gamedev – konferencja, która pozwoli inwestorom poznać produkcję i wydawanie gier od kuchni

Udostępnij

Dlaczego niektóre gry osiągają większy sukces niż inne? Jak prawidłowo ewaluować projekty? Jakie są role dewelopera, a jakie wydawcy? Na te pytania spróbują odpowiedzieć zaproszeni eksperci podczas konferencji Zrozumieć Gamedev, która odbędzie się online już w czwartek, 26 września 2024.

Zrozumieć Gamedev to organizowana przez Movie Games konferencja, mająca na celu przybliżenie inwestorom giełdowym kulis działania i funkcjonowania sektora gier. W najbliższy czwartek, 26 września, odbędzie się jej pierwsza edycja. Start został zaplanowany na godz. 10:00. Partnerami wydarzenia są Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych, CD-Action i Strefa Inwestorów.

Premiera Drug Dealer Simulatora 2 najlepszą w historii Movie Games. Studio skupi się na rozwoju kluczowego IP

Kulisy branży gier dla inwestorów

Wydarzenie będzie miało formę dyskusji, skupiającej się na konkretnych przykładach i rozwiązaniach. Specjaliści z różnych obszarów branży omówią swoje doświadczenia, stosowane metody, narzędzia oraz wyzwania, z którymi muszą się mierzyć. W pierwszej edycji zaplanowano trzy bloki tematyczne:

  1. Wydawca, developer i proces tworzenia oraz monetyzacji gier
    Prowadzący: Piotr Cieślak (SII)
    Jakie są obowiązki wydawcy, a jakie developera? Kiedy dochodzi do styku obu podmiotów i jak współpracują one przy tworzeniu gry? Omówimy także kwestie estymacji czasu i budżetu, a także przyczyny opóźnień czy problemów technicznych.

     

  2. Stan branży po Gamescom i innych eventach 2024
    Prowadzący: Barnaba Siegel (CD-Action)
    Jak zmienia się branża? Porozmawiamy o obecnych i kształtujących się trendach oraz tych, które przemijają – zwłaszcza w kontekście zapowiedzi prezentowanych na tegorocznych wydarzeniach. Omówimy również rolę dużych eventów oraz ich wpływ na graczy, dziennikarzy i samych developerów.

     

  3. Estymacje a rzeczywistość w marketingu gier
    Prowadzący: Paweł Biedrzycki (Strefa Inwestorów)
    W tym panelu omówimy planowanie i realizację marketingu gier. Poruszymy tematy takie jak wishlisty i budowanie zainteresowania grą, dema i prologi, a także zmiany na Steamie i sytuację rynkową. Porozmawiamy także o premierach, ocenach oraz realizacji sequeli.


 

Udział w wydarzeniu

Zrozumieć Gamedev odbędzie się w formule online. Wydarzenie będzie transmitowane na kanałach partnerów medialnych oraz organizatora, czyli Movie Games. Pełny skład panelistów zostanie ogłoszony wkrótce. Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć na stronie internetowej wydarzenia.

Kliknij tutaj i sprawdź stronę wydarzenia

Polskie studia przed poważnym sprawdzianem. Nadchodzą premiery Frostpunka 2, The Alters i remake Silent Hill 2

Udostępnij