Kategoria:
Wyniki finansowe Answear za I kwartał 2025 roku i plany rozwoju [Webinar z zarządem spółki]
Answear.com to polska platforma e-commerce, w której ofercie można znaleźć szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 700 światowych marek. Od początku swojej działalności w 2011 roku zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów na 12 rynkach, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody.
W I kwartale 2025 roku w Answear.com utrzymywała się wysoka dynamika wzrostu sprzedaży. Spółka już kolejny kwartał utrzymuje ponad 20 proc. wzrost przychodów. Dobre wyniki to rezultat skutecznego zarządzania zimową wyprzedażą oraz udanym wprowadzeniem kolekcji wiosennej. Sprzedaż mocno wspiera rozwój marki PRM oraz poprawa jej rentowności. To przekłada się ogólną marżowość Answear.com
W IV kw. 2024 r. Answear.com osiągnął marżę brutto na poziomie 217 mln zł, co oznacza wzrost o 32 proc. rdr. EBITDA wzrosła ponad 2-krotnie do 39 mln zł. Dobre wyniki podkreślają powrót Spółki na dawną trajektorię wzrostów oraz przynoszą pierwsze efekty poczynionych inwestycji w transformację i premiumizację oferty. Answear.com stawia kolejne ambitne cele, jakim jest wypracowanie odpowiednio 80 mln zł EBITDA w 2025 r. oraz 100 mln zł w 2026 r.Przychody segmentu PRM osiągnęły poziom 46 mln zł, co oznacza niemal 2-krotny wzrost rdr. Mimo wymagającego otoczenia rynkowego Answear.com pozostaje najszybciej rosnącym fashion e-commerce w Europie.
We wtorek, 20 maja Answear opublikuje wyniki finansowe za I kwartał 2025 roku. Natomiast, w czwartek, 22 maja 2025 roku o godz. 12:00 zapraszamy na webinar z prezesem zarządu Answear.com, Krzysztofem Bajołkiem oraz wiceprezesem zarządu ds. finansowych, Jackiem Dziadusiem. Podczas spotkania zostaną omówione wyniki finansowe spółki za I kwartał 2025 roku oraz plany dalszego rozwoju. Inwestorzy będą mogli zadawać pytania podczas webinaru.
Rejestracja na webinar
Webinar odbędzie się w czwartek, 22 maja 2025 roku o godz. 12:00. Wymagana jest wcześniejsza, bezpłatna rejestracja.
Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na webinar
Materiały, które warto przeczytać przed webinarem
- Akcjonariusze Answear zdecydowali o ustanowieniu programu motywacyjnego na lata 2025-2027
- Answear.com kontynuuje dynamiczny wzrost w I kw. 2025 r.
- Answear.com z celem 100 mln zł EBITDA w 2026 r.
