Kategoria:
Wyniki finansowe Vercom za III kwartał 2025 roku i plany rozwoju [webinar z zarządem]
Vercom to globalna spółka technologiczna oferująca usługi komunikacyjne w modelu SaaS. Umożliwia firmom budowanie i rozwijanie trwałych relacji z odbiorcami poprzez różnorodne kanały komunikacji. Z rozwiązań Grupy Vercom korzystają m.in. IKEA, Rossmann, American Express, DHL, Coca-Cola i wiele innych renomowanych marek.
W II kwartale br. zysk brutto na sprzedaży wzrósł o 14 proc. rdr do 62 mln zł. Skorygowana EBITDA zwiększyła się o 21 proc. rdr. do 33 mln zł. Z kolei zysk netto j.d. grupy Vercom wzrósł do 22,6 mln zł z 18,2 mln zł rok wcześniej, a w II kwartale liczba płacących klientów spółki wzrosła o 15 proc. rdr i przekroczyła 100 tysięcy. Przychody spółki w II kwartale wyniosły 114,1 mln zł czyli były zbliżone do konsensusu na poziomie 115 mln zł.
W ciągu roku od pierwszych komercyjnych wysyłek RCS, w usłudze tej zarejestrowało się ponad 100 marek konsumenckich w Polsce, w tym m.in. Blik, AliExpress, Reserved czy Samsung.
Już 5 listopada 2025 roku Vercom opublikuje skonsolidowany raport za III kwartał br. W związku z tym, w czwartek 6 listopada o godz. 12:00 odbędzie się webinar z przedstawicielami spółki – Krzysztofem Szyszką, prezesem zarządu, Tomaszem Pakulskim, członkiem zarządu i dyrektorem operacyjnym oraz Łukaszem Szałaśnikiem, dyrektorem finansowym. Podczas spotkania omówione zostaną wyniki finansowe VERCOM za III kwartał 2025 oraz najważniejsze i perspektywy rozwoju.
Rejestracja na webinar
Spotkanie odbędzie się w czwartek, 6 listopada 2025 r. godz. 12:00. Wymagana jest wcześniejsza bezpłatna rejestracja.
Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na webinar
Materiały, które warto przeczytać przed webinarem
- Zysk netto Vercomu w II kw. 2025 r. wzrósł do 22,6 mln zł, zgodny z oczekiwaniami
- Vercom może przeprowadzić transakcję M&A jeszcze w tym roku
