Delko S.A. | StrefaInwestorow.pl

Delko S.A.

Karty podstawowe

10.80
0.70
6.93%
2017-11-23
Poprzednia wartość: 
10.10
Otwarcie: 
10.00
Wolumen: 
5.7 tys.
Zasięg dzienny: 
10.80
 - 
10.00
Obrót: 
57.88 tys.

Spółka akcyjna Delko powstała w 1995 roku. Założycielami spółki byli właściciele kilkunastu hurtowni chemii gospodarczej i kosmetyków z całej Polski. Przez ten czas, Delko zdobyła wiodącą rolę w dystrybucji hurtowej produktów chemii gospodarczej, kosmetyków oraz artykułów higieny osobistej w tradycyjnym handlu, pozostając jedynym podmiotem oferującym tego typu usługi w całej Polsce. Dystrybucja produktów Delko prowadzona jest za pośrednictwem 14 dystrybutorów - hurtowni zlokalizowanych w różnych regionach kraju. Właściciele tych hurtowni są jednocześnie akcjonariuszami Delko. Obecnie w skład grupy kapitałowej Delko, poza spółką matką DELKO S.A., wchodzi osiem hurtowni: CosmeticsRDT sp. z o.o., Delkor sp. z o.o., Delko ESTA sp. z o.o., Delko Otto sp. z o.o., Doktor LEKS S.A., Nika sp. z o.o., Ama sp. z o.o., Frog MS Delko sp. z o.o. oraz operator programu franczyzowego spółka Blue Stop Sp. z o.o. Władze spółki pragną konsekwentnie działać w kierunku konsolidacji rynku hurtowego. Poprzez konsolidację chcą zapewnić - razem z dystrybutorami - jeszcze lepszą obsługę partnerów handlowych i klientów. Zarząd Delko będzie konsekwentnie realizował misję wzrostu wartości Spółki. W związku z jej realizacją, Zarząd zamierza kontynuować strategię rozwoju organicznego oraz poprzez akwizycje. Ambitna strategia dynamicznego rozwoju prowadzonej działalności na terenie kraju, zakłada systematyczne zwiększanie przychodów ze sprzedaży oraz rentowności. Zarząd Spółki będzie się koncentrował przede wszystkim na: systematycznym umacnianiu posiadanej przez Delko pozycji niekwestionowanego lidera rynku hutrowego branży chemiczno - kosmetycznej w Polsce, rozwoju sieci sprzedaży, w tym w segmencie detalicznym, wzbogacaniu szerokiego wachlarza asortymentu handlowego, intensyfikacji sprzedaży produktów własnej marki oraz dbaniu w szczególny sposób o jakość towarów i jakość obsługi Klientów.