Przejdź do treści

udostępnij:

Kategorie

Brand24 wprowadzi narzędzie dla traderów i inwestorów. Michał Sadowski widzi, że Gamestop wywołał wzrost zainteresowania takimi usługami

Udostępnij

Brand24 wprowadzi narzędzie dla traderów i inwestorów. Michał Sadowski, prezes spółki, potwierdził, że Gamestop wywołał wzrost zainteresowania tego rodzaju usługami ze strony inwestorów. To będzie kolejna nowa usługa po custom report, którą spółka już oferuje.

Usługa dla traderów i inwestorów dopiero zostanie wprowadzona, ale pilotażowe wdrożenia nowego produktu custom report zostało przeprowadzone jeszcze pod koniec 2020 roku. Custom Reports – to nie same dane, ale również analizy które powstają na bazie tych danych. Na te usługę jest już wielu chętnych, którzy go kupują. Kolejnym produktem będzie usługa dedykowana inwestorom i traderom. Informację o tym podał prezes Brand24 na antenie telewizji Biznes24.
 

Podczas dyskusji na Twitterze prezes Brand24 potwierdził, że bezpośrednim impulsem do rozpoczęcia prac nad kolejnym produktem były wydarzenia związane z Gamestop.

Zobacz także: Fundusze znowu zaczęły szortować Gamestop, a inwestorzy z Reddita znowu zaczęli kupować akcje

Brand24 wychodzi na prostą po banie od Facebooka

W 2020 r. Brand24 osiągnął 13,4 mln zł przychodów, wobec 15,6 mln rok wcześniej. Jest to efekt chwilowego spadku, spowodowanego dostępnością danych z Facebooka/Instagrama. Spółka konsekwentnie wychodzi na prostą po wydarzeniu z przełomu 2019 i 2020 roku. Liczba klientów spółki rośnie, na koniec roku zbliżyła się do 3,5 tys. kont i nadal rośnie. Duża część z nich to klienci ze Stanów Zjednoczonych. Spółka w tej chwili wdraża już drugą usługę w postaci custom report, a kolejną będzie produkt dedykowany traderom i inwestorom.

Akcje Brand24

Brand24 akcje


- Z końcem 2020 przeprowadziliśmy pilotażowe wdrożenia pierwszego z nowych produktów - Custom Reports - oferowanych klientom, którzy potrzebują nie tylko samych danych, ale opartych na nich analiz. Na tę usługę pozyskaliśmy już pierwszych klientów. Warto podkreślić, że przewidywany średni przychód per klient w tym nowym produkcie będzie wielokrotnie wyższy niż w samym narzędziu Brand24. Na początku Q2 2021 startujemy z kampanią cross-sellingową do obecnych i byłych klientów. Równolegle pracujemy nad dwoma kolejnymi produktami. Rozważamy tu także projekty oparte na silniku Brand24, kierowane jednak do innych branż. Są na razie na etapie testowania koncepcji – wyjaśnia Michał Sadowski.
 


Kolejną wiadomością są osiągnięcia spółki w IV kwartale 2020 roku. Grupa Brand24 zakończyła rok z 3,5 mln zł przychodów, co jest wynikiem porównywalnym do tego samego okresu 2019 r. 

Zobacz także: Brand24 z zyskiem w IV kwartale 2020 roku

Udostępnij