Capital Market Week relacja - „Tak jak rok 2020 należał do fotowoltaiki prosumenckiej, to 2021 r. będzie należał do wielkoskalowej”
Obrazek użytkownika Piotr Kwestarz
07 gru 2020, 20:40

„Tak jak rok 2020 należał do fotowoltaiki prosumenckiej, to 2021 r. będzie należał do wielkoskalowej" – relacja z 5. dnia Capital Market Week

Mamy dostęp do naprawdę super doświadczonych ludzi - powiedział Maciej Miąsik, szef studia Pixel Crow w czasie 5. dnia CMW Online. Im więcej opcji modowania danej gry, tym dłużej ona żyje – stwierdził Robert Pietrzko z DeGenerals. Tak jak rok 2020 należał do fotowoltaiki prosumenckiej, to 2021 r. będzie należał do wielkoskalowej - prognozuje prezes Sunday Energy Michał Sochacki. To już jest ten moment, kiedy my wychodząc do klientów widzimy po ich stronie reakcję: to jest naprawdę przydatne, ja już mogę tego użyć – podkreślił Przemysław Budnicki, prezes Holo4Labs. Jesteśmy spółką materiałową funkcjonującą w najbardziej lukratywnym obszarze rynku elektroniki, a w szczególności materiałów OLED - powiedział COO Noctiluca, Krzysztof Czaplicki. Naszym celem jest pogodzić perspektywę nauczyciela z materiałami edukacyjnymi, które skutecznie przekazują wiedzę - zaznaczył prezes Skriware Karol Górnowicz. Żeby osiągnąć sukces potrzebne są 3 rzeczy: efektywna sprzedaż, znalezienie ludzi i utrzymanie tego statku- podsumował Robert Strzelecki prezes TenderHut. Zapraszamy do relacji z czwartego dnia Capital Market Week Online.

7 grudnia odbył się piąty z 7 dni Capital Market Week Santa Claus Rally. Mogliśmy posłuchać prezentacji Damiana Gasińskiego i Macieja Mąsika (Pixel Crow). Roberta Pietrzko (DeGenerals), Przemysława Budnickiego ( Holo4Labs), Krzysztofa Czaplickiego (Noctiluca), Karola Górnowicza (Skriware) oraz Roberta Strzeleckiego (TenderHut). W wydarzeniu wzięło udział ok. 750 inwestorów.

Miąsik: Mamy dostęp do naprawdę super doświadczonych ludzi

W pierwszym webinarze 5. dnia Capital Market Week zaprezentowali spółkę Pixel Crow jej przyszły prezes Damian Gasiński oraz szef studia Maciej Miąsik. Podkreślili jak ważne jest doświadczenie w branży deweloperów gier i, co za tym idzie, dobranie odpowiednich ludzi do projektów.

„To jest pewna nasza przewaga. Ja, z racji tego, że jestem w branży od 30 lat i przez ponad 8 lat zajmuję się edukacją, mam dostęp do naprawdę super doświadczonych ludzi, którzy już w tym momencie pracują nad produkcjami wspólnie z nami” – powiedział Miąsik.

„Sytuacja rynkowa jest trudna, bo zapotrzebowanie na ludzi i zespoły jest przeogromne. Naszą przewagą jest to, że mamy do nich dostęp” – dodał Gasiński.

Zaznaczyli, że wciąż rozważane są nowe pomysły na gry. Jednak dopiero znalezienie odpowiedniego zespołu do realizacji jest warunkiem podstawowym. Zwrócili też uwagę na budżet gier – muszą być dostosowane do projektu. Pixel Crow robi i zamierza dalej robić gry o średnich budżetach od 300 do 800 tys. zł.

Spółka planuje zadebiutować na NewConnect w I połowie 2021 r. poprzez przejętą spółę.

Zobacz także: Movie Games przejmuje pakiet akcji w Patent Fund, aby wprowadzić Pixel Crow na NewConnect 

Pietrzko: Im więcej opcji modowania danej gry, tym dłużej ona żyje

O planach spółki DeGenerals opowiedzieli Robert Pietrzko i Michał Flodrowski. Przedstawili plany rozwoju do tej pory ich jedynej, bardzo dobrze przyjętej gry Tank Mechanik Simulator i trzech kolejnych projektów.

Na przyszły rok spółka planuje wydanie kilku portów gry, w tym na VR. Dodatkowo mają zostać wydane się dwa DLC. Pierwsze pojawi się już I kwartale 2021 r., a drugie - w IV kwartale.

Zapowiedzieli też 3 nowe produkcje. Pierwszą z nich jest Tank Squad. Gra jest już na etapie pre-produkcji. Jej budżet wynosi 1 mln zł, a premiera została zapowiedziana na 2022 r. Drugą produkcją jest Uboat Commander – gra o podobnym budżecie, której premiera planowana jest na III kwartał 2022 r.

Prezes zapowiedział też trzecią produkcję. Będzie nią Tank Mechanic Simulator 2, nad którym prace zostaną rozpoczęte na przełomie 2021 i 2022 r. Premiera zaplanowana jest na 2023 r.

DeGenerals planuje debiut na NewConnect w I półroczu 2021 r. Przedtem nastąpi oferta publiczna akcji już istniejących o wartości do 2,5 mln euro. Spółka jest na etapie pisania memorandum.

Zobacz także: DeGenerals zmierza na NewConnect: publiczna oferta akcji w 2020 r., a debiut w 2021 r.

Sochacki: Tak jak rok 2020 należał do fotowoltaiki prosumenckiej, to 2021 r. będzie należał do wielkoskalowej

Michał Sochacki, prezes spółki Sunday Energy, która jest właśnie w trakcie oferty publicznej akcji, opowiedział o modelu biznesowym i perspektywach na następne lata.

Pierwszym filarem spółki, który już generuje pozytywne przepływy jest import i sprzedaż paneli fotowoltaicznych. Drugim jest jest budowa farm fotowoltaicznych. Spółka zamierza też rozwinąć narzędzia w segmencie do tej pory słabo zagospodarowanym. Będą to usługi monitorowania istniejących instalacji, wspomagające rozwój sprzedaży, ale też usługi łączące dostawców, instalatorów oraz instytucje finansujące z klientami indywidualnymi.

„Chcemy dostarczyć klientom końcowym narzędzie, które umożliwi wybór optymalnej instalacji fotowoltaicznej” – podsumował prezes.

Spółka jest w trakcie oferty publicznej w postaci crowdinvestingu (crowdfundingu udziałowego). Ofertę podzielono na transze. Pierwsza z nich, skierowana do większych inwestorów. Druga, skierowana do inwestorów indywidualnych rozpocznie się od 10 grudnia i potrwa do 17 grudnia.

Sunday Energy zamierza zadebiutować na rynku NewConnect w I połowie 2021 r.

Zobacz także: Crowdfunding Sunday Energy. Co warto wiedzieć o spółce 

Budnicki: To już jest ten moment, kiedy my wychodząc do klientów widzimy po ich stronie reakcję: to jest naprawdę przydatne, ja już mogę tego użyć

Przemysła Budnicki przedstawił Holo4Labs. Opowiedział co spółce udało się osiągnąć w tym roku i jakie ma perspektywy na 2021 r.

Zaprezentowano też po raz pierwszy w postaci video jak działa technologia Holo4Labs w praktyce w laboratoriach na najnowszych goglach Microsoftu.

„To już jest ten moment, kiedy my wychodząc do klientów widzimy po ich stronie reakcję: to jest naprawdę przydatne, ja już mogę tego użyć” – powiedział Budnicki.

Holo4Lab ma już rozpoczęte procesy rozmów handlowych z 11 klientami.

„W czwartym kwartale jesteśmy w trakcie 5 PoS z dużymi firmami” – powiedział prezes.

„Ten potencjał pozwala zrealizować nasze plany, a nawet je przebić. Break-even point realny jest w 2 kwartale przyszłego roku. Potem jeszcze szybszy wzrost” – dodał.

Na koniec prezes przypomniał, że jednym z planów na exit dla inwestorów jest NewConnect w perspektywie dwóch lat.

Czaplicki: Jesteśmy spółką materiałową funkcjonującą w najbardziej lukratywnym obszarze rynku elektroniki, a w szczególności materiałów OLED

W następnej prezentacji, Krzysztof Czaplicki przedstawił Noctiluca. Jest to spółka specjalizująca się w syntezie związków organicznych stosowanych w optoelektronice. A konkretniej, opracowuje i produkuje nowej generacji emitery OLED, czyli związki chemiczne w postaci proszku, które dają światło przy wzbudzeniu energią. Stanową one kluczowy element wyświetlaczy OLED.

„Jesteśmy spółką materiałową funkcjonującą w najbardziej lukratywnym obszarze rynku elektroniki, a w szczególności materiałów OLED” – powiedział prezes.

„Jesteśmy jedną z trzech spółek na świecie, która w tym obszarze jest zaawansowana i pracuje nad trzecią i czwartą generacją emiterów” – dodał.

Spółka zapowiedziała przeprowadzenie publicznej emisji akcji w 2021 r. oraz debiut na NewConnect.

Górnowicz: Naszym celem jest pogodzić perspektywę nauczyciela z materiałami edukacyjnymi, które skutecznie przekazują wiedzę

Karol Górnowicz zaprezentował spółkę Skriware, która oferuje kompleksowe laboratorium edukacyjne dla szkół i instytucji edukacyjnych. Spółka dostarcza rozwiązania edukacyjne bazujące na interdyscyplinarnej metodologii nauczania STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics). Oferuje szkołom rozwiązanie oparte o druk 3D, robotykę, modelowanie 3D i programowanie.

"Naszym celem jest, by pogodzić najważniejsze źródło sukcesów edukacji jakim jest nauczyciel i jego perspektywę z angażującymi, praktycznymi, interdyscyplinarnymi materiałami edukacyjnymi dla dzieci, które skutecznie tę wiedzę przekazują. By ta dynamika między nauczycielem i uczniem była właściwa” – wyjaśnił Górnowicz.

Spółka planuje przeprowadzić rundę finansowania do 4,5 mln zł w celu zwiększenia znacząco mocy sprzedażowych. Debiut na giełdzie planuje na przełomie 2021 i 2022 r. wraz z następną ofertą publiczną akcji.

Zobacz także: Skriware, start-up z branży edutech, zamierza pozyskać kapitał i planuje debiut na NewConnect

Strzelecki: Żeby osiągnąć sukces potrzebne są 3 rzeczy: efektywna sprzedaż, znalezienie ludzi i utrzymanie tego statku

W ostatniej prezentacji piątego dnia Capital Market Week Robert Strzelecki przedstawił historię rozwoju Grupy TenderHut.

Softwearhoue rozwiną się przez 5 ostatnich lat od jednej spółki, sprzedaży w Polsce i zera przychodów, do 44 milionów przychodów za ostatnie 12 miesięcy, 9 obsługiwanych rynków i 14 spółek.

„Żeby osiągnąć sukces trzeba spełnić 3 rzeczy: zbudowanie efektywnej sprzedaży, znalezienie ludzi, którzy będą w stanie z wysoką jakością dostarczyć te usługi do klientów i na koniec utrzymanie tego statku w ciągłym kursie” - wyjaśnił Strzelecki.

Spółka zamierza wejść w I kwartale 2021 r. na NewConnect. Następnie, przy przejściu na główny rynek zamierza przeprowadzić ofertę publiczną akcji.

Zapraszamy na szósty dzień Capital Market Week

Jutro we wtorek 8 grudnia zaprezentują się w transmisji na żywo spółki Ryvu Therapeutics, CI Games, Selvita, Cherrypick Games, R22 oraz Medinice. Będzie można każdemu uczestnikowi zadać pytania.

Zapraszamy na transmisję live z szóstego dnia Capital Market Week, we wtorek 8 grudnia.

Punktualnie o 10:00 rozpocznie się prezentacja Pawła Przewięźlikowskiego z Ryvu Therapeutics.

Zaraz potem Marek Tymiński opowie o najnowszych informacjach dotyczących CI Games, Następnie będziemy mogli posłuchać Bogusława Sieczkowskiego z Selvity. Potem wystąpią Martin Kwaśnica z Cherrypick Games oraz Jakub Dwernicki i Robert Stasik z R22. Na koniec zaprezentują spółkę Medinice Sanjeev Choudhary, Arkadiusz Dorynek i Piotr Wiliński.

Link do strony wydarzenia: Capital Market Week Santa Claus Rally.

  • 10:00 – 10:45 Ryvu Therapeutics S.A. - Paweł Przewięźlikowski, Prezes Zarządu
  • 10:45 – 11:30 CI Games S.A. - Marek Tymiński, Prezes Zarządu
  • 11:30 – 12:15 Selvita S.A. - Bogusław Sieczkowski, Prezes Zarządu
  • 12:15 – 13:00 Cherrypick Games S.A. - Martin Kwaśnica, Prezes Zarządu
  • 13:00 – 13:45 R22 S.A. - Jakub Dwernicki, Prezes Zarządu, Robert Stasik, Członek Zarządu
  • 13:45 – 14:30 Medinice S.A. - Sanjeev Choudhary, Prezes Zarządu, Arkadiusz Dorynek, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych, Piotr Wiliński, Wiceprezes, Wiceprezes Zarządu ds. Technologicznych

W dniach 1-9 grudnia br., podczas kolejnej edycji Capital Market Week, spółki z kilku sektorów zaprezentują swoje modele biznesowe, przedstawią plany oraz perspektywy rozwoju, a następnie odpowiedzą na pytania inwestorów. Udział w evencie jest całkowicie bezpłatny.

W wydarzeniu udział wezmą następujące firmy: R22, Grupa INC, Grupa PlayWay, UNIMOT, Ekopol Górnośląski Holding, Movie Games, Quercus TFI, Columbus, Grupa Recykl, Ultimate Games, CreativeForge Games, Cherrypick Games, Road Studio, DRAGO entertainment, Immersion Games, Noobz from Poland, Pixel Crow, Forestlight Games, Genomtec, Medinice, Holo4Labs, Sunday Energy, DeGenerals, Plantwear, Earot Energy, ELQ, Skriware, MedApp, Noctiluca, Ryvu Therapeutics, Selvita, Gaming Factory, Skinwallet, The Dust, Game Island, Arena.pl, Passus, Detalion Games, Live Motion Games.

Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do inwestorów indywidualnych oraz przedstawicieli TFI, VC, PE, domów maklerskich. Organizatorami eventu są agencja relacji inwestorskich Inner Value oraz Strefa Inwestorów.

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.