Emisja akcji Answear.com oraz debiut na GPW [Webinar z przedstawicielami spółki]
Answear.com to wiodąca platforma e-commerce sprzedająca modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Sklep oferuje około 90 tys. produktów z ponad 350 światowych marek. Wśród nich są popularne marki odzieżowe jak Mango czy Vero Moda oraz marki premium m.in. Diesel, Guess Jeans, CK, Tommy Hilfiger, Red Valentino, DKNY. Produkty z segmentu ekonomicznego są oparte głównie o markę własną (Answear LAB).
Spółka rozpoczyna Pierwszą Ofertę Publiczną Akcji. Z emisji nowych akcji Answear oczekuje pozyskać około 65 mln zł na dalszy rozwój, a wartość całej oferty może wynieść nawet do 159 mln zł. Zapisy dla inwestorów indywidualnych będą prowadzone w dniach 10-17 grudnia. Pierwszy dzień notowań na Głównym Rynku GPW, zgodnie z harmonogramem, ma nastąpić około 8 stycznia 2021 roku.
W piątek, 11 grudnia 2020 roku o godz. 13:00 zapraszamy na webinar z prezesem zarządu Answear.com, Krzysztofem Bajołkiem oraz dyrektorem finansowym Answear.com Jackiem Dziadusiem Podczas spotkania zostaną omówione szczegóły prospektu emisyjnego spółki oraz debiut na GPW. Inwestorzy będą mogli zadawać pytania podczas webinaru.
Rejestracja na webinar
Webinar odbędzie się w piątek, 11 grudnia 2020 r. o godz. 13:00. Wymagana jest wcześniejsza, bezpłatna rejestracja.
Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na webinar