Wyniki finansowe Answear za 2023 rok i plany rozwoju [Webinar z zarządem]
Answear.com to wiodący e-commerce oferujący modę, produkty home&lifestyle i outdoor w regionie CEE. Sprzedaż online spółki w całym 2023 r. wyniosła 1,3 mld zł, co oznacza wzrost o ponad 29 proc. rdr. Mimo trudnego otoczenia rynkowego Spółka nadal kontynuuje rozwój w dwucyfrowym tempie i pozostaje jednym z najszybciej rosnących fashion e-commerce w Europie.
W 2023 roku spółka podjęła strategiczne kroki dodając do swojego portfolio dwie nowe marki – PRM i Sneakerstudio. Decyzja o wejściu w ten obszar ma na celu umocnienie pozycji spółki w segmencie luxury, gdzie planuje osiągnąć długoterminowy rozwój.
Answear równocześnie skupia się na ekspansji na nowe rynki. Dotychczas działalność platformy koncentrowała się głównie na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Jednak w listopadzie 2023 roku firma ogłosiła swoje wejście na rynek włoski. Podczas ostatniego webinaru prezes Answear zapowiedział, że spółka planuje dalszą ekspansję, począwszy od rynków bałkańskich i krajów bałtyckich, a następnie kierując się ku rynkom zachodnioeuropejskim.
W środę, 27 marca 2024 roku o godz. 12:30 zapraszamy na webinar z prezesem zarządu Answear.com, Krzysztofem Bajołkiem oraz wiceprezesem zarządu ds. finansowych, Jackiem Dziadusiem. Podczas spotkania zostaną omówione wyniki finansowe spółki za 2023 rok oraz dalsze plany rozwoju. Inwestorzy będą mogli zadawać pytania podczas webinaru.
Rejestracja na webinar
Webinar odbędzie się w środę, 27 marca 2024 roku o godz. 12:30. Wymagana jest wcześniejsza, bezpłatna rejestracja.
Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na webinar
Materiały, które warto przeczytać przed webinarem
- Answear, mimo trudnego otoczenia, kończy trzeci kwartał 17% wzrostem przychodów i planuje dalszy rozwój w segmencie premium
- Answear.com wchodzi na rynek włoski
- Answear.com z sukcesem zakończył ofertę akcji i pozyska 29 mln zł