Przejdź do treści

udostępnij:

Kategorie

"Chcemy stać się niezależnym producentem i tworzyć na własny rachunek pięć symulatorów oraz jeden średniobudżetowy tytuł rocznie" - relacja z czatu z zarządem DRAGO entertainment

Udostępnij

W czwartek, 24 października 2019 r. odbył się czat inwestorski z prezes zarządu DRAGO entertainment, Joanną Tynor oraz szefem studia, Lucjanem Mikociakiem. Podczas spotkania rozmawialiśmy o trwającej kampanii crowdfundingowej. Inwestorzy zadawali również pytania o nową strategię, autorskie produkcje, plany debiutu na NewConnect oraz sytuację finansową. W spotkaniu wzięło udział ponad 750 osób, a zarząd odpowiedział na 30 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z prezes zarządu DRAGO entertainment, Joanną Tynor oraz z szefem studia, Lucjanem Mikociakiem. Porozmawiamy m.in. O produkcji autorskich tytułów, kampanii crowdfundingowej DRAGO entertainment oraz perspektywach rozwoju.

 

Spotkanie rozpocznie się w czwartek, 24 października 2019 r. o godz. 12:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Dzień dobry,

 

miło nam Państwa powitać na czacie inwestorskim DRAGO entertainment.
Z tej strony Joanna Tynor i Lucjan Mikociak.
Zapraszamy do zadawania pytań.

Obrazek użytkownika Anonim
PiotrP

Który z zapowiedzianych symulatorów wygląda najlepiej, jeśli chodzi o zainteresowanie? Widzę, że Gas Station Simulator ma już 700 osób na grupie. Jak duża jest wishlista?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Jeszcze wstrzymujemy się z oficjalnymi informacjami w tym zakresie, wszystkie wishlisty budują się zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Gas Station Simulator faktycznie spotyka się z bardzo pozytywnym odbiorem, jednak musimy wziąć pod uwagę, że tytuły były ogłaszane w różnym czasie, tak więc bacznie obserwujemy wzrosty wishlist. Na pewno cieszy nas bardzo fakt, że w ostatni weekend GSS trafił na TOP Wishlist Steam i pnie się w górę.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Na co dokładnie będą przeznaczone pieniądze z kampanii?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Środki z kampanii przeznaczone będą na sfinalizowanie zmiany modelu funkcjonowania spółki. Chcemy stać się niezależnym producentem i tworzyć na własny rachunek pięć symulatorów oraz jeden średniobudżetowy tytuł rocznie. Środki te pozwolą przyspieszyć nasze działania i stworzyć projekty na wyższym poziomie, czyli skalować biznes i rozwinąć zespół.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jaki jest wg Was potencjał gry FPS/survival?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Wierzymy, że potencjał tej produkcji jest duży. Tytuł ten celuje w stanowczo większy segment niż symulatory i kluczowe grupy graczy, jak chociażby hardcore-gamerzy. Liczymy na to, że będzie to nasza franczyza na najbliższe lata. Projekt posiada unikatowe rozwiązania, o których będziemy mogli więcej powiedzieć po jego oficjalnym ogłoszeniu. Gra celuje w olbrzymi, globalny rynek gier z otwartym światem, eksploracją, craftingiem czy survivalem, ale to tylko kilka z jej aspektów.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Dlaczego Grimmlands się nie udał?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Grimlands w tamtym czasie był projektem naszych marzeń. Byliśmy pierwszym studiem w Polsce robiącym grę z gatunku MMORPG. Problemem nie był fakt, że projekt się nie udał, tylko to że nie było nam dane go skończyć. Wydawca został kupiony przez nowego właściciela, który zmienił strategię i odszedł od produkcji gier przez co nagle wstrzymano nam finansowanie. Nie byliśmy jedynym studiem, którego ta sytuacja dotknęła. Robiliśmy co mogliśmy, aby projekt ratować. Przeprowadziliśmy kampanię na Kickstarterze jednak było już za późno, pewne błędy zostały podczas jej trwania popełnione, które wpłynęły na niekorzystny finał. Ekipa liczyła wtedy ponad 50 osób. Sytuacja ta niestety na dłuższy czas odcisnęła piętno na funkcjonowaniu spółki, ale nie poddaliśmy się i postawiliśmy DRAGO na nogi.

Obrazek użytkownika Anonim
ole

65% negatywnych recenzji na Steam o OTHERLAND: NEXT.
Nie świadczy o dobrze o jakości wasze pracy. A grę robiliście 6 lat. Dlaczego mamy uwierzyć, że teraz będzie lepiej?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Przede wszystkim bardzo ważna jest historia Otherland. Projekt przejęliśmy po innym studiu, które grę zdecydowanie zbyt wcześnie opublikowało. Wymagała ona olbrzymiego nakładu pracy. Większość negatywnych opinii to pozostałości z przeszłości, zanim DRAGO w pełni zaangażowało się w projekt. Graczy bardzo ciężko było przekonać do Otherland na nowo, ale robiliśmy co mogliśmy, aby utrzymać projekt. Ma on już 10 lat i dla DRAGO było to zlecenie, które wykonywaliśmy zgodnie z wytycznymi zamawiającego nie mając wpływu na wiele decyzji. Jeśli byłby to nasz autorski projekt, zdecydowanie poprowadzilibyśmy go w inny sposób.

Obrazek użytkownika Rogol
Rogol

W Sprawozdaniu finansowym za 2018 rok można znaleźć informację, że kapitał podstawowy wzrósł z 50tys PLN na 75tys PLN, przy jednoczesnym wzroście kapitałów własnych o około 700tys PLN - co oznacza, że Spółka została wyceniona na 2,1mln PLN. Proszę mi powiedzieć co się stało w Spółce od tamtego czasu, że obecna wycena wynosi aż 14mln PLN (podczas crowdfundingu)?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Proszę pamiętać, że spółki z branży gamingowej wycenia się przede wszystkim na podstawie kompetencji i doświadczenia zespołu oraz planowanych projektów. Obecnie DRAGO ma zupełnie inną pozycję z uwagi na pakiet własnych daleko zaawansowanych projektów, o znacznie wyższej jakości od standardowych symulatorów niskobudżetowych. Sprzedaż gier na własny rachunek również ma znaczenie, generujemy stabilne przychody dla spółki. Nawiązanie współpracy z Movie Games oraz innymi ważnymi postaciami z branży rownież nie pozostaje bez znaczenia.
Działamy na rynku od 20 lat i mamy olbrzymie doświadczenie i kompetentny zespół. Strategia DRAGO entertainment będzie zdywersyfikowana i oparta na dwóch filarach: produkcji jednego własnego średniobudżetowego tytułu oraz pięciu własnych niskobudżetowych projektów rocznie, czerpiemy tzw: best of both worlds.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Kiedy planujecie debiut na NewConnect?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Debiut planujemy 3Q/ 4Q 2020 roku, jednak aktualnie już trwają przygotowania do tego ważnego dla nas kroku. Współpracujemy z firmą doradczą, jesteśmy w trakcie kampanii, która ten cel może nam przybliżyć czasowo.

Obrazek użytkownika Anonim
Zainteresowany

Czy w kampanii ktoś sprzedaje swoje udziały?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Nikt nie sprzedaje udziałów, cały kapitał trafi do spółki na realizację założonych celów.

Obrazek użytkownika Rogol
Rogol

Proszę mi powiedzieć, kto obejmował ostatnią emisję akcji, która miała miejsce w 2018 roku?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Było to Movie Games i osoby powiązane ze spółką.

Obrazek użytkownika Anonim
x1

Albańska 3 w Krakowie to siedziba firmy Plast Opakowania. Czy wy tam się mieścicie? Jakie macie powiązania z Plast Opakowania?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Siedziba Plast Opakowania jest na parterze budynku, my zajmujemy całe górne piętro - wynajmujemy pomieszczenia od firmy Plast.

Obrazek użytkownika Rogol
Rogol

Czy Spółka zalega z jakimikolwiek płatnościami za pensję dla pracowników?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

W okresie 20 lat zdarzyło się, że nastąpiły przesunięcia w płatnościach, jednak spółka zawsze reguluje swoje zaległości. Nawet w sytuacji, która przy Grimlands wydawała się już bez wyjścia, udało się nam spłacić każdą jedną z 50 osób, które wówczas z nami pracowały. Przyczyny były różne, opóźnienia płatności od kontrahentów, przesunięcie terminu odbioru dzieła itp. Aktualnie nasze zobowiązania wobec pracowników regulujemy na bieżąco.

Obrazek użytkownika Anonim
Zainteresowany

Jakie są koszty produkcji jednego symulatora?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Koszty produkcji jednego symulatora to 300 tys. zł.

Obrazek użytkownika Anonim
x1

5 symulatorów ogłoszonych zostało we wrześniu 2019 r., czyli pod tą kampanię crowdfundingową? Tak, żeby ładnie wyglądało?
Również nazwa Frostfall ma się pięknie kojarzyć z Frostpunk?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Do tej pory ogłoszone zostało 3 z 5 symulatorów, 2 kolejne zaprezentujemy w listopadzie. Ostatnia zapowiedź pojawi się już po zakończeniu kampanii. Nasze działania są świadomą zmianą strategii funkcjonowania spółki, kampania jest idealnym momentem, aby o tym opowiedzieć szerszemu gronu.
Nazwa FrostFall jest jeszcze nieogłoszonym tytułem i mamy nadzieję, że będzie kojarzyć się z marką własną. Warto także dodać, że prace nad kampanią zaczęliśmy w lipcu, a nad symulatorami i większą grą znacznie wcześniej.

Obrazek użytkownika Anonim
x1

Ile osób liczył zespół programistów DRAGO na koniec 2018 roku i ilu teraz jest?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Nasz cały zespół to obecnie prawie dwadzieścia osób. Jeśli chodzi o samych programistów to jest ich aktualnie czterech. Pod koniec 2018 roku było ich trzech.

Obrazek użytkownika pstaniszewski
pstaniszewski

Czy można liczyć na pełne sprawozdania za lata 2016-2018 oraz 3Q 2019? Niestety 12 liczb z lat 2016-2018 nie powoduje, aby przejrzystość finansowa wzrastała. Wiadomo, że w gamingu kupuje się obietnice, ale jednak warto wiedzieć jakie dokonania z przeszłości (przełożone na liczby) stoją za spółką?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Jest taka możliwość - zainteresowanych inwestorów zachęcamy do osobistego kontaktu z nami. Warto pamiętać, że sprawozdanie za lata 2016-2018 i wcześniejsze dotyczą okresu kiedy nasz model biznesowy opierał się na realizacji projektów na zlecenie. Aktualnie koncentrujemy się na produkcji własnych tytułów i jesteśmy przekonani, że taka strategia wygeneruje dużo większe przychody finansowe. Do jej realizacji z nami zapraszamy zainteresowanych inwestorów.

Obrazek użytkownika pstaniszewski
pstaniszewski

W przestrzeni internetowej pojawiło się zdjęcie Państwa siedziby – jednak mało okazałe. Oczywiście doceniam dbałość o koszty, ale czy nie uważacie, że wyceniając się na 14M to jednak należy wypracowywać zyski, które starczają na pracę w komfortowych warunkach. Ze zdjęcia wynika, że nie musi być tak koniecznie, a jednak jest to pewna wizytówka. Inwestorzy, co niektórzy, czasami odsiewają spółki na podstawie prostego screeningu w gogle maps etc.

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Tak, jest to nasza siedziba. Jesteśmy tam około 10 lat i dobrze się nam tam pracuje. Koncentrujemy się na inwestowaniu w nasz zespół i sprzęt na jakim pracujemy. Zainteresowanych spotkaniem w naszej siedzibie zapraszamy na kawę - zapewniamy, że będziemy mieli gdzie ją wypić :)

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Co z tym nowym tytułem, kiedy będzie wiadomo coś więcej? Nie ukrywam, że jeśli miałbym zainwestować 10 tys. zł, to chciałbym znać więcej szczegółów?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Lada dzień, jeszcze podczas trwania kampanii, zaprezentujemy nowy tytuł i pokażemy pierwszy teaser. Gra we wczesnym dostępie trafi na rynek w przyszłym roku. Obecnie projekt jest na etapie tworzenia drugiego grywalnego dema. Prace nad grą trwają od ubiegłego roku.

Obrazek użytkownika Anonim
WK

Chyba żadna z gier DRAGO nie osiągnęła jak dotąd sukcesu, wiecie dlaczego?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

W grudniu 2018 roku premierę miała nasza pierwsza autorska gra Treasure Hunter Simulator, której wydawcą była spółka Movie Games. Wtedy też podjęliśmy wspólnie decyzję o rozpoczęciu współpracy. Koszty tej produkcji zwróciły się w dobę po premierze. Przed nami kilka nowych własnych projektów, o których mówiliśmy. Widzimy, że spotykają się z dobrym przyjęciem przez graczy, co pokazuje nam budowa wishlist. Proszę pamiętać, że w ostatnich latach nasza główna działalność koncentrowała się w realizacji produkcji na zlecenie wraz z wszystkimi ograniczeniami, które takie zlecenia ze sobą niosą.

Obrazek użytkownika pstaniszewski
pstaniszewski

ja mam trochę daleko ode mnie, ale kolega z Krakowa podjedzie - już dogadujemy szczegóły :)

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Miło nam, zapraszamy :)

Obrazek użytkownika Anonim
Dawid

Dzień dobry,
Ja mam pytanie odnośnie gry Food Truck Simulator. Czy oprócz gotowania będzie opcja przerabiania swojego food trucka? Jak będzie wyglądała sprawa mapy, czy będą to różne lokacje czy jedno miasto na przykład ? Czy planujecie multiplayer na zasadach rywalizacji między food truckami ?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Oczywiście, gracz będzie mógł rozbudowywać food trucka, zakupić inne food trucki, dbać o ich utrzymanie, naprawy, jak również możliwości customizacji. Lokacje będą zróżnicowane i co ważne, w każdej z nich, gracze napotkają innych klientów z różnymi oczekiwaniami. Na razie chcemy zrobić porządny singleplayer, a jeśli okaże się, że gracze są zainteresowani wersją multiplayer, to będzie to dobry temat na DLC.

Obrazek użytkownika pstaniszewski
pstaniszewski

W przestrzeni internetowej pojawiły się również informacje na temat powiązań osobowych – czy możecie je Państwo skomentować? Podobno istotny udziałowiec Pan Lucjan Mikociak posiada taki sam adres zamieszkania jak Anna Rutkowska (były prezes, udziałowiec spółki) natomiast obecna Pani Prezes ma nazwisko panieńskie Rutkowska. Jeśli te iformacje są prawdziwe to jak należy to rozumieć?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

DRAGO od początku powstania jest prowadzone przez dwie zaprzyjaźnione ze sobą rodziny - Mikociaków i Rutkowskich. Pracujemy ze sobą od prawie 20 lat i jesteśmy dla siebie jak rodzina.

Obrazek użytkownika Anonim
Zainteresowany

Kiedy planujecie debiut na NewConnect?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Debiut na rynku NewConnect planujemy w 3Q/ 4Q 2020 roku.

Obrazek użytkownika Anonim
black

Co z Grimlands, czy są jakieś plany na dokończenie tej gry?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Do Grimlands nie mamy niestety możliwości powrotu, natomiast nasza nowa średniobudżetowa produkcja daje nam możliwości zrealizowania wielu aspektów tej gry w nowej odsłonie. Proszę pamiętać, że od tamtego czasu minęło już kilka lat i oczekiwania graczy także się zmieniły.

Obrazek użytkownika Anonim
OBS

Budżet ogłoszonych 6 gier to 3-3,5 mln zł. I chcecie je zrobić po pozyskaniu 840 tys. zł.
A co z resztą pieniędzy?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Kampania crowdfundingowa daje możliwość zmiany modelu biznesowego spółki DRAGO i nie stanowi dla nas "być albo nie być". Pracujemy nad tymi 6-cioma tytułami od dłuższego czasu, a celem kampanii jest przyspieszenie tych prac i umożliwienie nam wejścia na rynek NewConnect.

Obrazek użytkownika Anonim
WK

Dlaczego oceny na Gowork są takie niskie? O co chodzi?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Trudno nam się odnosić do opinii, które są anonimowe. Ponadto zachęcaliśmy do bezpośredniego kontaktu z nami w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości i pozostało to bez odpowiedzi. Proszę pamiętać, że w przestrzeni internetowej pojawia się także wiele wątpliwości co do sposobu funkcjonowania tego serwisu.

Obrazek użytkownika Anonim
DB

Wycena spółki pre money na poziomie 14 mln to bardzo dużo. Piszecie, że znaczna jej część to kompetencje zespołu. Czy możecie napisać ile osób z teamu prodykcyjnego (graficy, programiści) ma doświadczenie w wydanych z sukcesem grach typu AAA?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Z punktu widzenia produkowanych przez nas gier nie jest to najważniejszy aspekt. Wiedza i umiejętności, które posiadają członkowie naszego zespołu, czy potencjalni kandydaci do pracy są dla nas o wiele ważniejsze niż ich track record. Doświadczona część zespołu umiejętnie przekazuje wiedzę nowym osobom w teamie. Jest to umiejętność, którą wypracowaliśmy przez 20 lat wspólnej pracy.

Obrazek użytkownika Anonim
Zainteresowany

Czy crowdfunding to być albo nie być dla spółki? Macie jakiś plan B?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Nie jest to nasze być, albo nie być. Kampania ma na celu pokazanie spółki i naszych aktualnych produkcji szerszemu gronu. Dodatkowe środki uzupełniają nasz bieżący budżet i wpłyną na zintensyfikowanie działań, jak chociażby przekształcenie w spółkę akcyjną i wejście na rynek kapitałowy. W przypadku niepowodzenia kampanii rozważymy zmniejszenie ilości produkowanych tytułów. Sytuacja finansowa spółki pozwala na bieżące finansowanie jej działalności.

Obrazek użytkownika Anonim
WK

Dlaczego po latach działalności sami nie możecie sfinansować rozwoju spółki kwotą 840 tys. ? To stosunkowo nieduża kwota. Nie lepiej było samodzielnie to zrobić?

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Już pracujemy nad tymi 6-cioma grami, o których mowa i jest to przez nas finansowane. Celem kampanii jest przyspieszenie tego procesu, zaproszenie do naszego grona inwestorów, co pozwoli nam na debiut na rynku NewConnect w drugiej połowie przyszłego roku.

Obrazek użytkownika pstaniszewski
pstaniszewski

Gra Otherland – 65% negatywnych ocen na steamie – Piszecie państwo, że „Otherland był zleceniem pod konkretne wytyczne wydawcy. My jako ekipa podeszlibyśmy inaczej do projektu.” No tak ale jednak jest to pewien background i historia – dlaczego inwestorzy mają wierzyć, ze teraz Wam się uda stworzyć extra grę – wszyscy wiedzą jaka jest konkurencja na tym rynku i jak trudno się przebić do świadomości graczy.

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Nie ma jednoznacznej recepty na sukces natomiast można robić wszystko, aby jego osiągnięcie zmaksymalizować. Mamy doświadczony zespół, wiele assetów, po naszej stronie pozostaje wykorzystanie wiedzy i umiejętności, aby produkcje, które tworzymy były na jak najwyższym poziomie. W odróżnieniu od Otherland, przy aktualnych produkcjach, mamy pełną kontrolę nad każdym aspektem produkcji. Oczywiście, istnieje ryzyko, tak samo jak w każdym biznesie czy inwestowaniu ;)

Obrazek użytkownika pstaniszewski
pstaniszewski

Czy prawdą jest, że w kampanii crowfunding nie są oferowane udziały w spółce z o.o., tylko w zasadzie roszczenie (umowa) z Smartfunds, która to w imieniu inwestorów obejmuje udziały w Drago?

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zgodnie z Regulaminem (https://rejestracja.smartfunds.pl/regulamin), Użytkownicy platformy w ramach kampanii wpłacają określoną kwotę na rachunek Smartfunds. Po spełnieniu wszystkich wymagań i podwyższeniu kapitału, Smartfunds przekazuje te środki spółce. Smartfunds (przez swoją spółkę zależną Smartfunds Powiernictwo) staje się udziałowcem spółki, a Użytkownicy Platformy mają uprawnienia do otrzymywania korzyści wynikających z wykonywania praw udziałowych (np. dywidendy, przychody z likwidacji majątku spółki lub przychody ze zbycia udziałów). Oczywiście są to uprawnienia proporcjonalne do kwoty zaangażowanej w dany projekt.

 

Smartfunds realizuje usługę powiernictwa na rzecz użytkowników platformy. W momencie, kiedy nastąpi przekształcenie spółki w spółkę akcyjną, Smartfunds zakończy swoją rolę, a akcje (po ujęciu opłaty 2% w formie akcji) trafią bezpośrednio do użytkowników platformy.

Obrazek użytkownika Anonim
PiotrP

Jakie są koszty wzięcia udziału w zbiórce dla inwestora?

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zgodnie z Regulaminem Platformy Smartfunds (https://rejestracja.smartfunds.pl/regulamin), opłaty pobierane od Użytkowników Platformy pojawią się tylko w sytuacji wyjścia z inwestycji. W przypadku osiągnięcia zysku ponad zaangażowany przez inwestora kapitał (w formie jednorazowej sprzedaży, czy dywidendy) pobierana jest prowizja w wysokości 7% od wygenerowanego zysku oraz w przypadku konwersji jednostek udziałowych na akcje w wysokości 2% (w formie akcji).

 

Przypominam jednocześnie o ryzykach związanych z tym sposobem inwestowania (https://rejestracja.smartfunds.pl/ostrzezenie_dotyczace_ryzyk). W związku z tym, zalecamy, aby zaangażowanie w pojedynczy projekt nie przekraczało 3-5% wartości całego portfela inwestycyjnego.

Obrazek użytkownika DRAGO entertainment
DRAGO entertainment

Dziękujemy za udział w czacie i ciekawe pytania.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę kampanii: https://drago.smartfunds.pl

Zachęcamy także do kontaktu pod adresem: biuro@drago-entertainment.com

 

Pozdrawiamy :)

Udostępnij