Przejdź do treści

udostępnij:

Kategorie

Wyniki finansowe Grupy Kino Polska za I półrocze 2024 r. – czat z członkinią zarządu i CFO Grupy

Udostępnij

Grupa Kino Polska to jedna z wiodących grup medialnych w Polsce, działająca również na rynkach międzynarodowych. Grupa zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. W portfolio spółki znajdują się m.in. takie kanały telewizyjne, jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon i kanały marki FilmBox.

Na koniec pierwszego półrocza 2024 r. Grupa Kino Polska odnotowała przychody na poziomie 155,3 mln zł (+7,3% r/r). Zysk netto Grupy wzrósł do 36,3 mln zł (+52,8% r/r), zaś wynik EBITDA do 76,7 mln zł (+26,9% r/r). Rentowność netto wyniosła 23,4% vs. 16,4% rok wcześniej.

Przychody z reklam na kanałach należących do portfolio Grupy wzrosły w 1 półroczu 2024 r. o 32,3% r/r, a ich udział w przychodach ogółem stanowił 44,4%.   Przychody z emisji spadły natomiast nieznacznie o 0,9% r/r i stanowiły 48,8% całkowitej sprzedaży Grupy. Przychody na rynkach międzynarodowych osiągnęły poziom 42,8 mln zł (-10,1% r/r) i stanowiły 27,6% całkowitych przychodów Grupy. Marża EBITDA wyniosła 49,4% vs. 41,8% rok wcześniej (+7,6 p.p. r/r). Średni udział kanałów Grupy w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 2,67% (SHR%, All 16-59, Consolidated Live +2 d. + OOH), tj. o 2,3% więcej r/r.

W piątek, 6 września o godz. 13:00, zapraszamy na spotkanie z członkinią zarządu i CFO Grupy Kino Polska, na którym omówimy wyniki i dalsze perspektywy spółki.

Już teraz zapraszamy do zadawania pytań

Spotkanie rozpocznie się w piątek, 6 września 2024 r. o godz. 13:00. Możliwość zadawania pytań została już uruchomiona.

Kliknij tutaj, aby zadać pytanie na czacie

Materiały, które warto przeczytać przed czatem

Udostępnij