Relacja z czatu z prezesem CreativeForge Games: Bieżące przychody z obecnie sprzedawanego portfolio zapewniają finansowanie produkcji nowych tytułów
Obrazek użytkownika Czaty
10 sie 2020, 10:02

„Bieżące przychody z obecnie sprzedawanego portfolio zapewniają finansowanie produkcji nowych tytułów” - relacja z czatu z prezesem CreativeForge Games

W piątek, 7 sierpnia 2020 r. odbył się czat inwestorski z prezesem zarządu CreativeForge Games, Piotrem Karbowskim. Podczas spotkania rozmawialiśmy o planach rozwoju na rynku gier. Inwestorzy zadawali również pytania o sytuację finansową spółki, produkcję Phantom Doctrine 2, wishlisty gier oraz działalność wydawniczą. W spotkaniu wzięło udział około 850 osób, a prezes zarządu odpowiedział na blisko 50 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z prezesem zarządu CreativeForge Games, Piotrem Karbowskim. Porozmawiamy o aktualnej sytuacji spółki oraz planach rozwoju na rynku gier.

 

Spotkanie rozpocznie się w piątek, 7 sierpnia 2020 r. o godz. 12:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Dzień dobry, zapraszam do zadawania pytań. Jestem do Państwa dyspozycji do godziny 13:30
Postaram się odpowiedzieć na wszystkie najważniejsze pytania.

Obrazek użytkownika Anonim
Roger

Dlaczego zdecydowaliście się robić Phantome Doctrine 2? Wcześniej państwo mówili, że nie będą tego robić. Czy w promocji będziecie mieli dostęp do klientów pierwszej części, która miała swojego wydawcę?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Pojawiło się Studio z pomysłem na drugą cześć, CFG dzięki temu otrzymało możliwość uzyskania przychodów z kolejnej części bez żadnego wkładu pieniężnego. Uważamy, że jest to bardzo dobra decyzja.
Proszę nie zapominać o tym, że pierwsza część gry jest największym tytułem studia której nadal wishlista przekracza setki tysięcy osób.
W pełni możemy wykorzystywać grupę graczy poprzedniej wersji gry.

Obrazek użytkownika Anonim
Jerzy Załuski

Ile dokładnie doświadczonych osób znajduje się obecnie w zespole tworzącym kontynuację Phantom Doctrine?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Zespół chce realizować ambitne projekty oraz w jego skład wchodzą więcej i mniej doświadczenie deweloperzy.
Uważam że zespół tworzący PD2 ma wystarczające doświadczenie by zrealizować ten ambitny projekt.
Projekt ma bardzo duże perspektywy.

Obrazek użytkownika piochad
piochad

Czy w związku co covidem można się spodziewać opóźnień w produkcji już zapowiedzianych gier ?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Nie ma żadnych opóźnień.

Obrazek użytkownika Anonim
Mikołaj

Piszę Pan, że CFG nie włoży żadnych pieniędzy w produkcję / wydanie Phantom Doctrine 2. Jaka więc będzie rola CFG (jeśli nie wydawcy)? Otrzyma tantiemy za udzielenie praw do IP?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Pełna informacja jest dostępna w komunikacie bieżącym. CFG będzie posiadać 20% od sprzedaży.

Obrazek użytkownika Anonim
kermitzm

dzien dobry, udalo sie jak widac wyprowadzić spółkę z tarapatów, gratulujemy! Sporo gier zostało zapowiedzianych na najbliższe kwartały, czy w Q3 możemy spodziewać się kolejnych informacji odnośnie progresu na tych projektach?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Obecna kondycja finansowa spółki jest bardzo dobra, nie mamy żadnych długów a na koniec czerwca mieliśmy bliski milion złotych gotówki. Dodatkowo bieżące przychody z obecnie sprzedawanego portfolio zapewniają finansowanie produkcji nowych tytułów. Na bieżąco będziemy informować o progresie aktualnych prac.
Spodziewam się że w najbliższych kwartałach inwestorzy zobaczą w naszych przyszłych wynikach finansowych efekty naszej ciężkiej pracy.

Obrazek użytkownika Anonim
Mateusz

Dzień dobry,

 

Czy firma jest powiązana w jakikolwiek sposób z firmą Artificer, stworzoną przez ludzi tworzących pierwszą część Phantom Doctrine, lub planuje z nimi współpracę?

 

Pozdrawiam

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Nie współpracujemy i nie planujemy współpracować.

Obrazek użytkownika piochad
piochad

Jak wiele osób pracuje obecnie przy produkcji już zapowiedzianych gier ?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Blisko 40 osób nie licząc produkcji Phantom Doctrine 2 oraz gry z uniwersum Postal.
Zespoły CFG są na tyle doświadczonymi developerami co pozwala nam się bezproblemowo dogadywać z Światowymi branżowymi podmiotami.
Przykładami tego jest kontrakt z Slitherine oraz współpraca z Running With Scissors.

Obrazek użytkownika Anonim
anti

Phantom Doctrine 2 - czy nie boicie się, że z nową formułą dla tego IP wchodzicie w bezpośrednią konkurencję z tytułami o wiele większych budżetach produkcyjnych i marketingowych? Gry akcji TPP to typowo pole dla studiów/wydawców o ugruntowanym statusie AA/AAA.

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Posiadamy dobry pomysł na grę z rozpoznawalnym IP do którego ten segment gier pasuje. Celujemy w produkcję AA i wraz z kształtowaniem się grup społecznościowych i zainteresowaniem gry będziemy w stanie dostosowywać budżet gry.
Jeszcze raz podkreślę, że nie ponosimy w tym projekcie ryzyka finansowego, a możemy osiągnąć znaczące korzyści.

Obrazek użytkownika Anonim
anti

W marcu CFG sprzedało prawa do przyszłych gier związanych z IP Hard West. Czy ta transakcja będzie zaksięgowana w wynikach Q2?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Tak, jest zaksięgowana. Cały czas osiągamy przychody ze sprzedaży z pierwszej części na wszystkich platformach. Przychody są cały czas stabilne.

Obrazek użytkownika Anonim
DrAlban

Niespodziewanie piękny raport za q2. Wyciągnął Pan spółkę z bardzo mrocznych czasów po srednioudanej premierze PD, praktycznie od zera. Trudno było?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Dziękujemy za opinię. Jesteśmy zadowoleni z Q2 i dotychczasowej pracy. Podkreślę, że jesteśmy dopiero przed monetyzacją naszych największych projektów.
Cały czas pracujemy i rozmawiamy z dużymi podmiotami z branży na temat realizacji kolejnych tytułów.

Obrazek użytkownika Anonim
Roger

Jak pan ocenia zainteresowanie House Flipper City bo patrząc po top wishlist Steam na razie jest ono umiarkowane?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

HFC odbierane jest bardzo pozytywnie nie tylko przez osoby odwiedzające stronę STEAM oraz wewnętrzny zespół testerski. Gra wywołuje bardzo duże zainteresowanie dużych światowych wydawców. Nie weszliśmy jeszcze w fazę mocnego marketingu gry do graczy. Obecny kształt gry jest w mojej opinii bardzo obiecujący.

Obrazek użytkownika Anonim
adameczek133

Elo kiedy będzie pokazane demo ACS i HFC?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Wciąż pracujemy nad projektami, tak aby mogły już niedługo być przekazane do testów zewnętrznych. Demo ACS powinno być w najbliższych miesiącach. Zależy nam na jak najlepszej jakości tych projektów.

Obrazek użytkownika Anonim
IJ-Kamil

Mógłby Pan zaktualizować przybliżone daty premier ACS, HFC, Galdiator Simulator oraz Time to stop time?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Każdy projekt toczy się swoim czasem powstawania, na bieżąco decydujemy czy dane projekty wymagają doszlifowania by osiągnąć najwyższy stopień jakości. Gdy będziemy pewni wersji finalnej gry, będziemy mogli zakomunikować dokładna datę gry.

Obrazek użytkownika Anonim
Robson

Czy w wynikach za Q2 rozpoznane były już jakieś przychody z umowy z Slitherine Software UK LTD?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Jest to duży projekt i od Q3 będziemy rozpoznawać większe przepływy z tego tytułu.

Obrazek użytkownika Anonim
DrAlban

Czy rozważa Pan kontynuację współpracy z Slitherine w przyszłości?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Jest to duży znaczący wydawca na świecie gier, które idealnie wpasowują się w portfolio spółki.
Są kontynuowane rozmowy dotyczące kolejnych umów.

Obrazek użytkownika Anonim
hm

Kiedy mozemy spodziewac sie dokladniejszych informacji na temat projektu ktory bedzie tworzony we wspolpracy z Slitherine Software UK LTD? Tytul, trailer, postepy prc itd.

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Jest to duży Projekt z rozpoznawalnym światowym IP, powinniśmy pokazać pierwsze informacje w Grudniu 2021.

Obrazek użytkownika Anonim
APP

Czy planowana są w najbliższym czasie jakieś prezentacje nowych tytułów ? Coś więcej na temat FOG ?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Cały czas pracujemy oraz analizujemy nowe możliwości projektów, mogę zdradzić - Potencjał ACS jest obecnie bardzo duży ponieważ możemy wykorzystać obecnych fanów marki do zachęcenia ich kolejną naszą produkcja wykorzystującą elementy które obecnie posiadamy, co pozwala nam na tańszą produkcję o takiej samej jakości i możliwe że jeszcze większym potencjale.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jakie koszt ponosicie Państwo jako wydawca/producent Builder of Egypt? Wspomniał Pan kiedyś na jednym z video, że nie będziecie mieli Państwo żadnych profitów pieniężnych z tego przedsięwzięcia oprócz grupy docelowej dla Waszej bliźniaczej produkcji Builders of Greece.

 

Grając w prolog gry mam nieodparte wrażenie, że jest to kalka starych strategii - Faraon, Kleopatra i inne, mechaniki i budynki te same, trochę lepsza grafika. Czym chcecie Państwo wyróżnić tę produkcję spośród wielu znanych i od dawna lubianych produkcji tego typu.

 

Czy dla strategii (BoE oraz BoG) przewidują Państwo tryb multiplayer? Wiekowa gra Age of Empires II do teraz pozostaje dość popularna na Twitch właśnie za sprawą pojedynków online.

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Ponosimy nieznaczne nakłady w naszej skali, lecz dzięki współpracy posiadamy bardzo znaczące IP w produkcji.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Witam pana prezesa. Czy Builders of Greece bedzie na tym samym silniku co Builders of Egypt?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Silnik BofE jest to Unreal Engine, BofG jest to Unity, aktualnie nad produkcją pracuje duży zespół i stworzony przez nas materiały możemy wykorzystać do kolejnych tego typu gier.

Obrazek użytkownika Anonim
Poks

Czy planowane są kolejne gry typu city builder np. Builders of Rome ?

 

Pozdrawiam

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Tak, myślimy o kolejnych tytułach ale obecnie koncentrujemy się na produkcji oraz promocji BofG oraz wsparciu promocji BofE.

Obrazek użytkownika Anonim
Poks

Czy Pan Prezes może ustosunkować się do projektów Hard West mobile oraz Hard West board game ? Czy projekty zostaną zrealizowane czy też doszło do ich porzucenia?

 

Pozdrawiam

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Witam, Najlepszą odpowiedź dały by studia zajmujące się tymi właśnie Projektami, proszę zapytać Sonka oraz Silver Lynx.

Obrazek użytkownika Anonim
TrzymamKciuki

CFG było studio developerskim z własnymi pracownikami. Na chwile obecna spółka to logo i nazwa. CreepyJar, 11 Bit, Carbonstudio posiadają własne zespoły, które stanowią serce spółki. Czy spółka planuje rozbudowę własnego zespołu developerskiego?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Nie mamy problemu z formowanie zespołów do dużych produkcji, w tej chwili z racji Pandemii Covid praktycznie wszystkie firmy pracują zdalnie. Na razie planujemy utrzymać współpracę z deweloperami, PlayWay jest najlepszym przykładem, że tan rodzaj prowadzenia grupy produkującej się doskonale sprawdza. Przypominam iż PlayWay jest największym akcjonariuszem spółki i korzystamy z jego know-how.

Obrazek użytkownika Anonim
Gosc

Czy moglby Pan uchylic rabka tajemnicy odnosnie gry w uniwersum Postal? Czy bedzie to cos w stylu postal 1 czy np w 3d?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Wstępnie chcemy przedstawić trailer gry we Wrześniu 2020.

Obrazek użytkownika Anonim
hacky

Czy spółka traktuje poważnie temat wydawania gier? Jakie struktury powstały, żeby go wspierać?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Tak, traktujemy jak najbardziej poważnie tytuły wydawnicze. Nie jesteśmy bardzo doświadczonym wydawcą a mimo to jesteśmy w stanie pozyskiwać tytuły które również dzięki nam odnoszą sukces. Ciągła praca wydawnicza daje nam większe możliwości kross-promocji projektów oraz rozpoznawalność na świecie.

Obrazek użytkownika Anonim
Albin

Czy HFC może liczyć na większą promocje ze strony HF jak kupony raboatowe dla graczy?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Tak jest to bardzo prawdopodobne, ponieważ HFC nie tylko jest zarówno w grupie PlayWay jak i HF lecz również posiada tą samą nazwę.

Obrazek użytkownika Anonim
anti

Spółka jako wydawca ma udział w przychodach z Blackthorn Arena, ale mam wrażenie że nie jest to duży % ? Czy może Pan potwierdzić?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Udziały w zyskach BA są stopniowe i wraz z czasem posiadamy coraz większe zyski z tego tytułu. Spodziewamy się, że będą one rosły z kwartału na kwartał.

Obrazek użytkownika Anonim
Egg

Panie Prezesie, nie ustosunkował się Pan w pełni do jednego z wcześniej zdanych pytań - w jaki sposób zamierzacie wyróżnić BofE wśród innych produkcji tego typu?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

BofE obecnie już wyróżnia się spośród wielu City Builderów , między innymi tym że jest jednym z najbardziej oczekujących tytułów na STEAM. Chcemy wykorzystać ten potencjał jak najlepiej. Przy własnej produkcji. najważniejszym elementem jest zadowolenie graczy.

Obrazek użytkownika Anonim
Robson

Jak należy interpretować ujemną zmianę stanu produktów i co wciąż zalega w zapasach na kwotę 5,8 mln zł?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Stan zapasów składa się z nakładu na PD oraz bieżących projektów w toku. Ujemna zmiana produktów jest to pochodna wyższej sprzedaży bieżących produktów niż nakładów na realizowane projekty.

Obrazek użytkownika Anonim
DrAlban

Czy jest Pan zadowolony z przyrostu wishlist grupy CFG?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Tak, jestem bardzo zadowolony, ten trend się utrzymuje. Spodziewam się, że im bliżej do premier naszych gier tym zainteresowanie i wishlisty będą rosły, duży wpływ na to będzie miała zwiększona aktywność marketingowa.

Obrazek użytkownika Anonim
anti

Czy w ramach wydawnictwa CFG angażuje środki pieniężne w budżety produkcyjne?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Nie, obecnie nie finansujemy produkcji takich projektów. Skupiamy się na wsparciu marketingowym.

Obrazek użytkownika Anonim
DrAlban

Czy spółka przewiduje dywidendę w roku 2021 jak inne spółki z grupy PLW kiedy zaczynaja generowac zyski? Czy raczej będzie Pan za inwestycjami?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Chcemy działać na takich samych zasadach jak spółki z grupy, i gdy pojawią się wystarczające zyski, zamierzamy wypłacić dywidendę. Przypomnę, że nie mamy problemu z finansowaniem obecnych projektów, nie musimy kumulować dużego zapasu gotówki jeśli pojawią się zyski.

Obrazek użytkownika piotr_p
piotr_p

Czy gry będziecie testować w PLAY Way - Center?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Tak, współpracujemy z PlayWay testing Centre.

Obrazek użytkownika zajaczkowski
zajaczkowski

Czy to znaczy, że HFC będzię wydany z dużym światowym wydawcą ?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

HF jest to jedno z najważniejszych gier w grupie PLW , stąd też zainteresowanie HFC jest bardzo duże na rynku światowym. Prowadzimy rozmowy i od nas zależy czy chcielibyśmy z wydawcami współpracować. Dotychczasowe oferty były ciekawe.

Obrazek użytkownika Anonim
Gosc

Co przyciąga do wspolpracy z cfg znane podmioty jak tworcy postala czy slitherine? Czy prowadzone są jeszcze obecnie jakies rozmowy o wspolpracy z innymi znanymi podmiotami?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Członkowie zespołów pracujących między innymi przy ACS oraz HFC byli zaangażowani w produkcje jednych z największych polskich tytułów na rynku growym. Co pozwala nam na rozmowy oraz finalizowanie umów z światowymi podmiotami. Obecne projekty są wg. mnie atrakcyjne dla światowych podmiotów.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jaka jest łączna "wishlista" wszystkich tytułów nad którymi pracuje CFG aktualnie?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

przekazaliśmy te informacje w jednym z ostatnich komunikatów bieżących. Ta Wishlista stale rośnie.

Obrazek użytkownika Anonim
Mikołaj

Nt. Phantom Doctrine 2 - w komunikacie bieżącym jest faktycznie mowa o 20% od sprzedaży, ale nie ma informacji z czego to 20% by wynikało. Także parafrazując i by się upewnić - CFG otrzyma 20% od sprzedaży za udostępnienie IP, ale nie poniesie żadnych kosztów zw. produkcją / dystrybucją (marketing, wydawnictwo) Phantom Doctrine 2?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Tak, zgadzam się z tym co Pan napisał.

Obrazek użytkownika Anonim
Mikołaj

Co na koniec 2Q20 składa się na 2,6 miliona produkcji w toku? Bo wyjściowo koszty / budżety House Flippera / ACSa nie miały przekraczać 500tys /gra? I co spółka ujmuje jako 2,8 mln wyrobów gotowych? Nadal nierozliczone Phantom Doctrine?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Obecnie Spółka produkuje nie tylko ACS oraz HFC. Produktów jest więcej. Jak już wspomnieliśmy w wyrobach gotowych w dużej części mieści się PD.

Obrazek użytkownika Anonim
Mikołaj

Co wpłynęło na relatywnie (porównując np. do 1 kwartału) wysokie przychody ze sprzedaży spółki? Czy wpływ miała sprzedaż praw do Hard West (za 650k) i jeśli tak dlaczego zdecydowano się na prezentację tego jako regularne przychody, a nie np. pozostałe przychody operacyjne / zyski ze zbycia aktywów itd?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Cały czas monetyzujemy na wszystkie możliwe sposoby poprzednie projekty spółki i jak widać ta strategia przynosi założone cele.

Obrazek użytkownika Anonim
Poks

Z artykułu na money.pl 07.02.2020 r.

 

"W 2021 planujemy także wydanie gry 'Crashland' i 'The Overseer' i w tym ostatnim przypadku sądzimy, że można będzie ją zrobić także w wersji VR. Na przyszły rok planowana jest również gra 'Crime Empire', która jest grą strategiczną dziejąca się w czasach prohibicji" - dodał prezes.

 

Panie Prezesie, czy mógłby Pan podać więcej informacji na temat ww. gier (postęp prac, planowane daty premier it.)?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Gry są nadal w preprodukcji, i planujemy nie wydanie ale opublikowanie na stronie Steam.
Posiadamy zasadę gdzie badamy potencjał gier na początku, wyjątkiem jest tytuł który będzie wydawany w grudniu 2021. Najważniejsze projekty spółki są obecnie realizowane.

Obrazek użytkownika Anonim
TrzymamKciuki

Panie Prezesie,
odniósł się Pan do pytania o własny zespól developerski i wskazal na PlayWay jako przykład do modelu outsourcingowa zespołów. PlayWay posiada jednak struktury pracownicze, własna księgowość i administracje, a wy nie. Kto to wszystko robi dla CFG? Tez podmioty zewnętrzne? Przecież nie zatrudniacie nikogo na umowie o prace...Troche dziwnie wyglada taka spolka bez pracownikow.

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

W tym zakresie jak już wspomniałem korzystamy z know-how spółki matki PlayWay.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Z racji braku odpowiedzi na dwa dodatkowe pytania z ostatniego posta pozwolę sobie podrzucić jeszcze te dwa pytania z prośbą o odpowiedź:
Grając w prolog gry (BoE) mam nieodparte wrażenie, że jest to kalka starych strategii - Faraon, Kleopatra i inne, mechaniki i budynki te same, trochę lepsza grafika. Czym chcecie Państwo wyróżnić tę produkcję spośród wielu znanych i od dawna lubianych produkcji tego typu.

 

Czy dla strategii (BoE oraz BoG) przewidują Państwo tryb multiplayer? Wiekowa gra Age of Empires II do teraz pozostaje dość popularna na Twitch właśnie za sprawą pojedynków online.

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Obecne produkcje takie jak BofE oraz BofG wyróżniają się od gier takich jak Kleopatra czy też Zeus. Nie są to Sequele starych gier lecz nowe gry. Ten rodzaj gier ma ogromną rzeszę fanów na świecie i chcemy na tym skorzystać.

Obrazek użytkownika Anonim
APP

Czy CFG planuję współpracę/wspólne wydawnictwo z PLW gry "Cowboy Life Simulator" realizowanej przez RockGame, temat wydaje się ciekawy zwłaszcza pod względem potencjalnych cross-ów sprzedażowych z HW.

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Jesteśmy zawsze otwarci na współpracę z innymi podmiotami z grupy PlayWay.

Obrazek użytkownika Anonim
wynik

Wbrew zapowiedziom, nie będzie wpływu za sprzedaż marki PD jak to miało miejsce z HW. Jakiego odpisu i kiedy inwestorzy powinni się spodziewać za produkcję PD?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Zdecydowaliśmy się kontynuować projekt PD w takiej formule jak już wcześniej opisałem. Pierwsza część PD cały czas się sprzedaje.

Obrazek użytkownika Anonim
anti

Na jaki tytuł z waszego portfolio najbardziej liczycie?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Wszystkie tytuły które są obecnie w produkcji mają według mnie duży potencjał, szczególnie liczę na ASC ze względu zaawansowania produkcyjnego.

Obrazek użytkownika Anonim
Albin

Czy w tym roku jest planowane przedstawienie jeszcze jakieś nowej produkcji?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Tak, cały czas pracujemy, przygotowujemy potencjalny tytuł który idealnie pasuje do nabywców ACS.

Obrazek użytkownika Anonim
PG

Czy zgadza się Pan z akcjonariatem, że jest Pan najbardziej bystrą i błyskotliwą osobą w całym PlayWayu i za 2 lata CFG będzie najdroższą spółką w grupie?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Dziękuję za uznanie, nie mi to oceniać, cały czas pracujemy nad wizerunkiem spółki CFG.

Obrazek użytkownika Anonim
Pblo

Czy będzie mozliwosc zapisania sie na testy gier jako beta tester?

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

tak, przesyłam link do rejestracji.
https://www.creativeforge.pl/acs-test-team

Obrazek użytkownika Piotr Karbowski
Piotr Karbowski

Dziękuję za udział w czacie i liczne pytania, zachęcam do śledzenia CFG i w przypadku jakichkolwiek pytań proszę o email info[at]creativeforge[dot]pl bądź skorzystania z formularza kontaktowego na stronie spółki.

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.