Relacja z czatu z prezesem United Label: Największym wydarzeniem United Label będzie premiera Tails of Iron
Obrazek użytkownika Czaty
11 sty 2021, 15:06

„Największym wydarzeniem United Label będzie premiera Tails of Iron” - relacja z czatu z prezesem zarządu spółki

W poniedziałek, 11 stycznia 2020 r. odbył się czat inwestorski z prezesem zarządu United Label, Tomaszem Litwiniukiem. Podczas spotkania rozmawialiśmy o debiucie na NewConnect. Inwestorzy zadawali również pytania o odbiór gry Röki, planowane premiery, portfolio wydawnicze oraz współpracę z CI Games.

W spotkaniu wzięło udział około 640 osób, a prezes zarządu odpowiedział na ponad 30 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z prezesem zarządu United Label, Tomaszem Litwiniukiem. Porozmawiamy o debiucie na rynku NewConnect oraz portfolio wydawniczym.

 

Spotkanie rozpocznie się w poniedziałek, 11 stycznia 2021 r. o godz. 13:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Dzień doby, witam wszystkich na czacie inwestorskim. Jestem do Państwa dyspozycji do godz. 14:00. Zachęcam do zadawania pytań.

Obrazek użytkownika Anonim
Mark

Jak ocenia Pan premierę Roki? Z jednej strony sporo nagród i dobre recenzję, z drugiej dość słaba sprzedaż i dojście do break even dopiero po pół roku od premiery...

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Uważam pierwszą premierę United Label za zdecydowanie udaną. Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży gry Röki oraz jej dobrego przyjęcie przez graczy. Zbliżamy się do zwrotu kosztów produkcji, a w perspektywie mamy dalszą sprzedaż projektu, która - mam nadzieję - będzie długoterminowa. Nie ukrywam, że oczekujemy jeszcze lepszych wyników sprzedaży kolejnego projektu – Eldest Souls, którego premiera nastąpi w br.

Obrazek użytkownika Anonim
gosc

Prosze podać stan wishlist projektów United Label.

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Röki – 105 tys. Eldest Souls - 90 tys. - zgodnie z informacją, którą przekazaliśmy publicznie w miniony piątek.

Obrazek użytkownika Anonim
Zdzichu

Czy planujecie wejść na rynek gier mobilnych?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Tak, mamy takie plany. Chcemy wejście na rynek gier mobilnych w formie portów naszych gier konsolowych oraz PC na platformy mobilne. Wkrótce podamy więcej informacji z tym związanych.

Obrazek użytkownika Anonim
Mark

Kiedy premiera drugiej gry?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Premiera Eldest Souls nastąpi w I kwartale tego roku. Nie ustaliliśmy dokładnego terminu, natomiast mogę zapewnić, że jesteśmy na ostatniej prostej i zbliżamy się do finalizacji prac produkcyjnych. Zdecydowaliśmy, że grę wydamy jednocześnie na Nintendo Switch i PC. Promocja gry jednocześnie na obu platformach sprawi, że budżet marketingowy zostanie wykorzystany w bardziej efektywny sposób.

Obrazek użytkownika Anonim
Mark

Jaka gra z waszego portfolio jest najważniejsza?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Zdecydowanie największym wydarzeniem United Label będzie premiera Tails of Iron. Ta gra ma zdecydowanie największy potencjał jak i budżet. Zostanie wydana jednocześnie na wszystkie platformy: PS5, PS4, Xbox X/S, Xbox One, Nintendo Switch, PC. Naszym zdaniem tytuł ma duże szanse na osiągnięcie jeszcze wyższego poziomu sprzedaży niż Röki i Eldest Souls.

Obrazek użytkownika Anonim
inwestor

Który tytuł z portfolio UL ma największy potencjał i dlaczego?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Tak jak wspominałem, największy potencjał ma w naszej ocenie Tails of Iron. Jest to gra z gatunku RPG, z bardzo klimatycznym światem, przepiękną stroną wizualną oraz interesującym systemem walki. Z tych powodów zdecydowaliśmy, że grę wydamy od razu na wszystkie kluczowe platformy, w tym nową generację konsol. Zapewnimy grze odpowiedni budżet marketingowy. Skala tego wydarzenia bliższa jest grom typu AA niż stricte indie. Potencjalny sukces tej gry powinien wpłynąć na przeskalowanie United Label, jej marki jak i całej spółki.

Obrazek użytkownika Anonim
Ramalian

Czy gra Tails of Iron również jest przewidywana na ten rok?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Tak jak najbardziej, premierę planujemy w tym roku.

Obrazek użytkownika Anonim
gosc

Kto jest Waszą największą konkurencją?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Konkurencja jest szeroka. Na pewno należy wskazać gry z grupy PlayWay, to także gry niezależne. Natomiast rynek na tego typu gry jest bardzo szeroki i jeśli produkt ma odpowiedną, potencjalną grupę docelową, jakość oraz marketing, z którym może się przebić, to wtedy istnieje duża szansa na sukces.

Obrazek użytkownika Anonim
marek

Jak wyglada Wasze przygotowanie jeśli chodzi o wydawnictwo gier na konsole nowej generacji?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Dzięki ścisłej współpracy z CI Games, która ma wieloletnie relacje ze wszystkimi kluczowymi producentami konsoli jest to jak najbardziej możliwe. Tails of Iron będzie naszą pierwsza grą na nową generacje konsol.

Obrazek użytkownika Anonim
inwestor

Czy oprócz czterech tytułów gier, które macie w portfolio, planujecie pozyskanie nowych tytułów? Czy nastąpi to jeszcze w tym roku?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Tak, jestem przekonany, że umowy na nowe gry podpiszemy wkrótce. Jesteśmy na etapie zaawansowanych rozmów i negocjacji warunków na dwa nowe projekty, jednocześnie, planujemy kontynuacje współpracy na bazie już istniejących gier z naszego portfolio.

Obrazek użytkownika Anonim
Mark

Czy CI Games ma lockup na akcje?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Nie, nie zawieraliśmy umowy lockup na akcje United Label z CI Games, natomiast jest to nasz kluczowy partner w procesie wydawniczym i mamy pewność, że jest absolutnie zainteresowany dalszą budową wartości naszej spółki.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

jaki procent UL posiada CIGAMES

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

CI Games posiada 78,43% udziałów w United Label. Pozostałe akcje należą do inwestorów, którzy objęli nasze akcje podczas kampanii crowdinvestigu.

Obrazek użytkownika Anonim
gosc

W jaki sposób Wasze działania wspiera CI Games?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Współpraca z CI Games przebiega bardzo owocnie. Dzięki ich wsparciu możemy oferować deweloperom proces wydawniczy na najwyższym światowym poziomie, utrzymując jednocześnie niski poziom kosztów stałych. Wspólnie analizujemy najnowsze trendy rynkowe i poszukujemy nowych pomysłów do wdrożenia w produkowanych grach. Dodatkowo, współpraca z CI Games pozwala nam istotnie skrócić proces wydawniczy. Dzięki niej mamy możliwość korzystania ze zbudowanych relacji z najważniejszymi platformami sprzedaży oraz pudełkowego wydania gier w Polsce, USA i na rynkach azjatyckich.

Obrazek użytkownika Anonim
zdzichu

Czy sa planowane jeszcze jakieś istotne działania marketingowego Eldest Souls? Jak tak, to jakie? Kiedy poznamy datę premiery?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Start właściwej kampanii Eldest Souls jest jeszcze przed nami. Będziemy chcieli zwiększyć zasięg tytułu na obu platformach jednocześnie. Obecnie jest zbyt wcześnie, żeby mówić o szczegółach, ale mamy jasne plany dotyczące tego co chcemy zrobić.

Obrazek użytkownika Anonim
Annonim

Dzień dobry, w którymś z wywiadów wspominał Pan o planach realizacji gier opartych o własne IP, czy ten plan nadal jest aktualny?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Mamy plan rozwoju gier oparty również o własne IP.

Obrazek użytkownika Anonim
Ramalian

Czy może Pan podać widełki cen dla kolejnych gier?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Przedział cenowy gier UL zawiera się w kwotach od 30 do 10 USD, chociaż na dziś nie mamy żadnego tytułu, który będzie kosztował 10 USD, nie wykluczamy tego w przyszłości.

Obrazek użytkownika Anonim
Ramalian

Czy planujecie utrzymać obecny standard i wydawać dema swoich gier jak w przypadku Rokie oraz Eldest Souls?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Tak, w przypadku tytułów UL takie dema są istotnym elementem kampanii marketingowej i planujemy te działania utrzymać.

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Kiedy można się spodziewać rozpoczęcia działań marketingowych Tails of Iron or pojawienia się profilu gry na Steam?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Przygotowujemy się do tego i nastąpi to prawdopodobnie w Q1 2021 roku. Jest to dla nas wyjątkowo ważna premiera, stąd chcemy otworzyć kampanię w najbardziej właściwy sposób. Planujemy przeznaczyć na nią największy w historii spółki budżet marketingowy. O szczegółach dziś jeszcze nie mogę powiedzieć więcej.

Obrazek użytkownika Anonim
mora

United Label ile środków finansowych otrzymuje z tytułu wydania gra a ile jej twórca proszę podać procentowo ?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Są to informacje poufne. Możemy tylko powiedzieć, że dzielimy się z twórcą gry, ale nadal posiadamy znaczący udział w przychodach. Dominujący udział w zysku z projektów Eldest Souls i Tails of Iron jest po naszej stronie.

Obrazek użytkownika Anonim
Tehol

Czy planujecie w przyszłości współprace z jakimiś podmiotami w grupy Playway w zakresie promocji tytułów lub portingu gier?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Obecnie nie prowadzimy takich rozmów, ale w przyszłości nie wykluczamy współpracy zarówno z Grupą PlayWay, jak również innymi spółkami.

Obrazek użytkownika Anonim
iwona22

ile jest wszystkich akcji UL

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

1 275 000 akcji.

Obrazek użytkownika Anonim
Piotr

Witam
Czy mają zamiar Państwo powiększyć w najbliższym czasie portfolio wydawanych gier ? Ile gier rocznie planujecie wydawać ?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Tak, planujemy. Chcemy pracować nad 3-5 grami jednocześnie, ale planujemy też zwiększyć liczbę projektów nad którymi pracujemy. Chcemy wydawać przynajmniej 1-2 gry rocznie.

Obrazek użytkownika Anonim
Janusz

Czy są planowane dodatkowe emisje akcji ?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Nie mamy w planach dodatkowej emisji. Stan środków finansowych jest wystarczający , żeby realizować obraną strategię.

Obrazek użytkownika Anonim
Jacek

Kiedy w portfolio pojawią się nowe tytuły? Obecne 4 gry są już komunikowane ze 2 lata

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Tak, prowadzimy zaawansowane rozmowy dotyczące dwóch nowych gier. Negocjujemy obecnie szczegółowe warunki współpracy.

Obrazek użytkownika Anonim
Marek

Czy Roki oraz Eldest Souls beda portowane na PS5, PS4, Xbox X/S, Xbox One, Nintendo Switch oraz platformy mobilne czy dotyczy to tylko Tails of Iron ?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Mamy to w planach, ale dziś nie przekazujemy jeszcze bliższych informacji na ten temat.

Obrazek użytkownika Anonim
marek

Jak idzie Wam wydawanie środków z emisji, z której pozyskaliście 4,4 mln zł? Na co przeznaczacie tę kwotę?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Zgodnie z informacjami przekazanymi w dokumencie informacyjnym wykorzystaliśmy 75 proc. środków przeznaczonych na finansowanie produkcję gier oraz marketing Röki i Eldest Souls. 35 proc. środków dedykowanych na finansowanie Horae i Tails of Iron oraz 2 proc. kwoty przeznaczonej na pozyskiwanie i rozwój nowych tytułów.

Obrazek użytkownika Anonim
zainteresowany

Czy możecie podać wyniki finansowe za ostatni rok?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

W dokumencie informacyjnym przedstawiliśmy wyniki za 9 miesięcy 2020 r. Raport za IV kwartał opublikujemy w lutym 2021.

Obrazek użytkownika Anonim
gosc

Jak wygląda sprzedaż ROKI i ES? Możecie podać konkretne liczby?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Zgodnie z piątkową informacją prasową (8 stycznia 2021) gra sprzedała się w liczbie ponad 33 tys. egzemplarzy i wygenerowała ponad 1 mln zł. przychodów dla spółki. Eldest Souls jest jeszcze przed premierą.

Obrazek użytkownika Anonim
Emi

Dzień dobry, czy w przyszłości planujecie tworzyć gry własne, czy skupiacie się jedynie na wydawnictwie?

 

Pozdrawiam

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Absolutnie nie wykluczamy tworzenia własnych gier, ale na dziś nie mamy własnego zespołu.

Obrazek użytkownika Anonim
gosc

United Label działa od stycznia 2019, co w tym czasie udało się zrealizować w tym czasie, jaki to był okres dla spółki?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Tytuły, które zapowiedzieliśmy zostały wydane w 2020 i są w planie wydawniczym na 2021. W ciągu dwóch ostatnich dwóch lat zbudowaliśmy reputację wydawcy, m.in. poprzez uczestnictwo w eventach branżowych. Nasze tytuły uzyskały szereg nagród, w przypadku Röki możemy pochwalić się nominacją w kategorii najlepszej debiutanckiej gry indie 2020 roku The Game Awards. W czerwcu 2020 roku z sukcesem przeprowadziliśmy emisję akcji oraz dokonaliśmy wszelkich formalności związanych z debiutem na NewConnect. Cieszymy się, że Nowy Rok rozpoczynamy jednym z najważniejszych wydarzeń w historii United Label, jakim jest dołączenie do grona spółek publicznych. Przez ostatnie dwa lata przeanalizowaliśmy setki tytułów oraz prowadziliśmy rozmowy z kilkudziesięcioma deweloperami. Proces wyboru gry oraz studia jest mocno analityczny i m.in. wsparty analizą finansowa oraz szczegółową analiza jakości i potencjału gry pod kątem grupy docelowej i jej wielkości.

Obrazek użytkownika Anonim
gosc

Jakie są najważniejsze plany United Label na ten rok?

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

W tym roku, zgodnie z przyjętym planem rozwoju, chcemy wydać zapowiedziane gry. Liczymy na istotny sukces przynajmniej dwóch z nich: Tails of Iron oraz Eldest Souls, choć w mojej ocenie, wszystkie gry w naszym portfolio są dobrze wyselekcjonowane i mają predyspozycję by odnieść komercyjny sukces.

Naszym celem strategicznym jest rozwój oparty na wysokojakościowych produkcjach w segmencie gier indie premium o budżetach w przedziale wielkości 0,5-3,0 mln zł. Chcąc utrzymać wysoki standard gier z naszego portfolio, planujemy pracować jednocześnie nad 3-4 tytułami i wydawać od 1 do 2 gier rocznie.

Obrazek użytkownika Tomasz Litwiniuk
Tomasz Litwiniuk

Dziękujemy za udział w czacie i liczne pytania. Zapraszamy na jutrzejszą transmisję uroczystości debiutu United Label. Pozdrawiam serdecznie.

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.