Relacja z czatu z prezesem zarządu Incuvo: Docelowo chcemy główny nacisk położyć na produkcję własnych tytułów w oparciu o znane IP
Obrazek użytkownika Czaty
14 sty 2021, 13:00

„Docelowo chcemy główny nacisk położyć na produkcję własnych tytułów w oparciu o znane IP” - relacja z czatu z prezesem zarządu Incuvo

W czwartek, 14 stycznia 2020 r. odbył się czat inwestorski z prezesem zarządu Incuvo, Andrzejem Wychowańcem. Podczas spotkania rozmawialiśmy o debiucie na NewConnect. Inwestorzy zadawali również pytania o wersję Green Hell w wirtualnej rzeczywistości oraz plany wydawnicze.

W spotkaniu wzięło udział ponad 850 osób, a prezes zarządu odpowiedział na 50 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Prezes zarządu Incuvo, Andrzej Wychowaniec oraz członek rady nadzorczej, Paweł Sobik podczas czatu inwestorskiego

Zarząd Incuvo czat inwestorski

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z prezesem zarządu Incuvo, Andrzejem Wychowańcem. Porozmawiamy o debiucie na NewConnect oraz produkcji gier VR.

 

Spotkanie rozpocznie się w czwartek, 14 stycznia 2021 r. o godz. 11:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Dzień dobry. Witam wszystkich na czacie inwestorskim. Zachęcam do zadawania pytań, jestem dostępny do godz. 12.

Obrazek użytkownika Anonim
Kr345

Debiut zamknął się wzrostem nawet na poziomie 90 proc. Jak Pan sądzi, czego to zasługa, tak dobrego startu?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Wczorajsze notowania zakończyły się na dziennym maksimum - 115 proc. Moim zdaniem inwestorzy dostrzegli potencjał rynku VR i potencjał Incuvo, jako doświadczonej firmy, która będzie w stanie zająć istotne miejsce na tym - bardzo dynamicznie - rozwijającym się rynku.

Obrazek użytkownika Anonim
Mateusz

Czy planujecie w przyszłości wejść na główny parkiet GPW?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Na ten moment nie mamy takich planów, jeśli spółka będzie rozwijała się zgodnie z przyjętą przez nas strategią - z pewnością rozważymy taki scenariusz. Obecnie koncentrujemy się głównie na naszej działalności operacyjnej i produkcji gier.

Obrazek użytkownika Anonim
Sylwia

Jak wygląda akcjonariat Incuvo? Ile procent posiada Blite Fund?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Główny akcjonariusz Blite Fund posiada 49,01%, członkowie Zarządu Spółki, czyli ja i Radomir Kucharski posiadamy odpowiednio 11,61% i 5,74%. Pozostałe akcje należą do kluczowych pracowników, inwestorów prywatnych i instytucjonalnych.

Obrazek użytkownika Anonim
Andrew

Dzień dobry,

 

Czy większościowi udziałowcy mają blokady sprzedaży akcji ?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Umowy lock up posiadają kluczowi pracownicy Incuvo, w tym członkowie zarządu.

Obrazek użytkownika Anonim
Rafał

Wiodącym akcjonariuszem Incuvo jest fundusz Blite Fund. Na rynku krąży opinia, że ma najlepsze projekty ze szczególnym uwzględnieniem branży gier niedostępne dla większości akcjonariuszy, ale bardzo ciężko się z nimi skontaktować. Jaką ma Pan opinię na temat współpracy z tym funduszem, może jakieś porady dla pomysłodawców jak z nimi rozpocząć współpracę?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Współpracę z Blite Fund oceniamy bardzo dobrze, to fundusz, który ma bardzo dużą wiedzę o rynku. Myślę, że dobre projekty bronią się same.

Obrazek użytkownika Anonim
Dawid

Witam serdecznie,

czy spółka planuje pozyskanie inwestora zagranicznego?

Pozdrawiam.

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Na dziś nie mamy takich planów.

Obrazek użytkownika Anonim
Tomasz

Na jakich platformach sprzedażowych przewidywana jest sprzedaż gry Green Hell ?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

W pierwszej kolejności - w Q3 br - planujemy wydać wersję PC, która będzie dostępna na platformach Steam, Oculus i Viveport. Kolejnym krokiem będzie sprzedaż na gry na samodzielne gogle Oculus Ques1 i Quest2. Te działania planujemy na przełomie 2021/2022.

Obrazek użytkownika Anonim
Tomasz

Czy w przyszłości przewidywane jest wdrożenie trybu multiplayer do gry Green Hell VR

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Aktualnie skupiamy się na wersjach single player, ale liczymy, że w przyszłości umożliwimy także rozgrywkę w trybie multiplayer.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Czy Green Hell będzie posiadać nietypowe mechaniki?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Jestem przekonany, że Green Hell VR zaskoczy graczy nie jednym ciekawym rozwiązaniem. Naszym zdaniem jest to unikalna gra, na tle wszystkich oferowanych na platformie sprzętowej Oculus Quest.

Obrazek użytkownika Anonim
Krzysztof

Dzień dobry,
czy przewidziana jest jakaś forma promocji dla aktualnych posiadaczy gry GH? Wiele wskazuje na to, że będą oni liczyli ponad 2mln w momencie premiery.

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Nie chcemy jeszcze ujawniać naszych planów sprzedażowych i marketingowych, ale pracujemy nad działaniami, w których uwzględniamy dużą liczbę graczy Green Hell.

Obrazek użytkownika Anonim
Hedge

Dzień Dobry, czy macie Państwo jakieś swoje wewnętrzne oczekiwania, ambicje co do sprzedaży Green Hell VR?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Nie publikujemy prognoz. Skupiamy się na stworzeniu jak najlepszego produktu, który spełni oczekiwania graczy.

Obrazek użytkownika Anonim
Hedge

Czy to czego się nauczyliście w Blair Witch, czy uczycie się w Green Hell, mam na myśli mechaniki i fizyki tak ważne w grach VR, są z Pana perspektywy istotna barierą wejścia do branży producentów gier VR i czy moglby Pan wymienić ważne mechaniki czy fizyki, które dziś posiadacie?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Naszym zdaniem wyprzedzamy konkurencję, nie tylko polską ale i światową w zagadnieniach optymalizacyjnych na platformie Oculus Quest, która w naszej opinii ma w najbliższym czasie największy potencjał wzrostowy. Jeśli chodzi o mechaniki, mamy wypracowany workflow dla gier z pierwszej osoby w (mniej lub bardziej) otwartym świecie.

Obrazek użytkownika Jarosław Wolak
Jarosław Wolak

Jak państwo na tym etapie oceniają GH VR? Czy gra to solidny tytuł a może tytuł który popcha firmę na całkiem nowe możliwości?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Zdecydowanie GH VR, szczególnie w wersji na platformę Quest, jest zupełnie wyjątkową w skali i mechanice ofertą na tę platformę.

Obrazek użytkownika Anonim
Krzysztof

Panie Prezesie, w jakiej formie chcecie udostępnić Green Hell VR alpha graczom? Czy pojawi się osobny profil na Steamie?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Rozważamy jeszcze kilka opcji i nie chciałbym jeszcze na tym etapie zdradzać szczegółów. Wkrótce będę mógł powiedzieć coś więcej.

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

CD Projekt podał we wczorajszym wystąpieniu p. Iwińskiego, że wpływ na ostateczną jakość Cyberpunka miała w pewnym stopniu praca zdalna. Czy dostrzega Pan podobne zagrożenie w kontekście realizacji Green Hell'a?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Całkowita praca zdalna na pewno nie jest oczekiwanym przez nas modelem. Od początku pandemii stosowaliśmy już całkowitą pracę zdalną i model hybrydowy. Aktualnie planujemy ograniczenie pracy zdalnej i powrót jak największej liczby pracowników do biura. Nie widzę jednak zagrożenia, że praca zdalna wpłynie negatywnie na terminowość naszych projektów.

Obrazek użytkownika Anonim
Krzysztof

Czy Incuvo przewiduje starania o licencję Creepy Jar również na port na PS VR?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Na chwilę obecną skupiamy się na wersji na PC VR i na Occulus Quest.

Obrazek użytkownika Anonim
Krzysztof

Czy przewidziana jest wersja Coop Green Hell VR? Phasmophobia, Pavlov VR i kilka innych gier VR pokazuje ,że potencjał sprzedażowy takiej wersji może być całkiem interesujący i być może warto spojrzeć na przyszłość Incuvo również w takim kierunku....

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Tak, myślimy o wersji coop w przyszłości.

Obrazek użytkownika Anonim
Wojciech

Superhot VR osiągnął spory sukces dzięki dość prostym środkom. Jakie nauki, inspiracje wg Pana można wyciągnąć z tego hitu na gogle VR?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Oczywiście sukces Super Hot jest dla nas inspiracją, widzimy potencjał nie tylko w prostych mechanikach, ale także w projektowaniu rozgrywki specjalnie pod VR, a nie przenoszeniu “na siłę” rzeczywistego świata do wirtualnego.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor30

Jaki będzie Wasz kolejny projekt po Green Hell?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

W stosownym czasie zawiadomimy Inwestorów i rynek o naszych dalszych planach wydawniczych.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciej

na wczorajszej prezentacji przy okazji debiutu zwracał Pan uwagę, że PSVR to wciąż największa skala. Czy spółka ma plany nawiązać współpracę z Sony i wprowadzić jakiś tytuł na tą platformę?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Rozpoczęliśmy już współpracę z Sony. W najbliższym czasie przekażemy więcej szczegółów na ten temat.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Działacie w trzech filarach. Który jest najważniejszy z perspektywy biznesu?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Docelowo chcemy główny nacisk położyć na produkcję własnych tytułów w oparciu o znane IP, co nie znaczy, że pozostała działalność, czyli portowanie za wynagrodzeniem stałym i udziałem w zysku nie będzie już prowadzona, na pewno bedzie ona pdgrywała mniejsza rolę w naszych przychodach.

Obrazek użytkownika Anonim
Marcin

Mówi się, że gogle oculusa to sprzętowo taki mocniejszy telefon, stąd ogromny problem deweloperów z portowaniem i optymalizacją dużych gier na tę platformę. Wam się udało z Blair Witch, co było kluczowe? Czy to, że zespół miał duże doświadczenie w tworzeniu gier mobilnych było pomocne?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Nasz zespół miał ogromne doświadczenie w tworzeniu gier na platformy mobilne oraz doświadczenie z prototypowymi, mobilnymi rozwiązaniami Mixed Reality. To wynik ich wcześniejszej współpracy z działem rozwojowym VR firmy Google.

Obrazek użytkownika Anonim
konrad

jak wyglądaja prace nad przygotowywania wersji alpha czy termin Q1 2021 jest aktualny?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Przygotowania wersji alpha GH przebiegają zgodnie z planem.

Obrazek użytkownika Anonim
Dario

Na jak długi okres obowiązują umowy lock up?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Zawarte umowy lock-up obowiązują do 31.12.2024 r.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy i jeśli tak to kiedy GH VR będzie możliwy do grania w trybie COOP?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Planujemy mieć Co-op w GH VR. Na dziś nie umiem odpowiedzieć, czy będzie on dostępny już w dniu wydania gry, czy dodany w późniejszym terminie.

Obrazek użytkownika Anonim
Damian

Kto będzie wydawcą gry - Incuvo czy Creepy Jar?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Incuvo

Obrazek użytkownika Anonim
Andrew

Czy oprócz produkcji gier myślicie o innych zastosowaniach wirtualnej rzeczywistości ?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

W ramach grupy kapitałowej Incuvo posiadamy także spółkę Spectral Applications, która działa w obszarze zastosowania VR w biznesie.

Obrazek użytkownika Anonim
Malwina100

Czy zamierzacie koncertować się na produkcji gier VR czy portingu?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Zgodnie z naszą strategią naszym głównym celem jest produkcja własnych tytułów w oparciu o znane IP, nie zamierzamy jednak całkiem zrezygnować z portowania atrakcyjnych tytułów.

Obrazek użytkownika Anonim
Konrad1

Jakie są przewagi konkurencyjne Incuvo na rynku VR w Polsce?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

W mojej ocenie przewagi konkurencyjne Incuvo to: solidne podstawy, czyli kompetentny zespół, który potrafi razem pracować i świetnie się rozumie; doświadczenie nabyte podczas produkcji dużych gier VR; kontakty biznesowe oraz jasna i sukcesywnie realizowana strategia rozwoju.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Dlaczego dwa lata temu zmieniliście strategię?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Dostrzegliśmy ogromny potencjał w branży gier VR. Jako firma produkująca przez wiele lat gry mobilne szukaliśmy nowych możliwości rozwoju. Rynek gier mobilnych jest dzisiaj dużo większy niż VR, a my byliśmy jedną z tysięcy firm na świecie w tej branży. Zmiana strategii spowodowała, że nasze ambitne plany - zdobycia pozycji lidera w swojej dziedzinie - stały się realne.

Obrazek użytkownika Anonim
Inw

Czy rynek VR to opłacalny rynek? Czy w VR najlepszym pomysłem na biznes są gry VR, czy jednak aplikacje VR?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Dostrzegamy potencjał i tu i tu. W Incuvo skupiamy się na grach VR. Nasza spółka “córka” zajmuje się z kolei aplikacjami VR dla biznesu.

Obrazek użytkownika Anonim
Endriu

Ile procentowo rośnie rynek VR rok do roku i jakie projekcje rozwoju rynku VR ma Pan na najbliższe 3 lata?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Według naszych szacunków rynek samych gier VR wzrośnie - z 1,1 mld w roku 2020 - do 4 mld w roku 2025.

Obrazek użytkownika Anonim
Krzysztof

Dzień dobry,
Bardzo przyszłościowa firma , jakie ma Pan wobec niej plany?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Nasze plany są bardzo ambitne, chcemy zająć pozycję lidera wśród developerów specjalizujących się w wirtualnej rzeczywistości. Moje osobiste plany na najbliższe lata to w 100% koncentracja na rozwoju spółki.

Obrazek użytkownika Anonim
Dario

Jakie aktywności marketingowe planuje firma do premiery w Q3?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

To jest pytanie na które nie da się odpowiedzieć jednym zdaniem w zakresie jaki oferuje formuła czatu. Pokrótce mogę zdradzić, że w naszej firmie budowany jest dział marketingu, który będzie zajmował się promocją wszystkich produkcji Incuvo.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciej

Gratuluję spektakularnego debiutu!jak określicie stan zaawansowania prac nad GreenHell, kiedy planujecie rozpocząć działania marketingowe?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Jesteśmy bardzo zadowoleni z postępów prac nad Green Hellem. Działania marketingowe planujemy rozpocząć już w bieżącym miesiącu. Fragment filmu, który mogli Państwo zobaczyć podczas prezentacji jest jednym z materiałów nagranych z aktualnej wersji gru VR.

Obrazek użytkownika Anonim
Jakub

Dzień dobry,

 

jak Pan ocenia, czy w obecnym roku rozważa Pan zatrudnienie nowych pracowników związanych z produkcją gier w związku z rozpoczęciem prac nad nowymi projektami ?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Tak, rozważamy zatrudnienie nowych pracowników.

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Szanowni Państwo, z uwagi na licznie zadawane pytania, przedłużamy czat do godz. 12:15.

Obrazek użytkownika Anonim
Krzysztof

Dzień dobry , czy ma Pan w oczekiwaniach lub czy jest Pan świadom , iż spółka może poszybować jak CDPROJEKT?
Chciałbym żeby się Pan odniósł do mojego pytania.
To bardzo przyszłościowa spółka cyfryzacja , wraz napędzającą nas Globalizacją czas na zmiany w Grach.
Czy sprzęt do gry będzie udoskonalany? Czy pracują państwo nad wlasnym sprzętem dla graczy?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

W tej chwili nie pracujemy nad własnym sprzętem dla graczy.

Obrazek użytkownika Anonim
Marcin

Dzień dobry. Czy według Państwa, macie przewagę nad konkurencją, czyli CARBON STUDIO S.A. ?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Nasz zespół ma ogromne i wieloletnie doświadczenie w tworzeniu gier i aplikacji w technologii VR i MR, w szczególności na ograniczone wydajnościowo platformy mobilne, jak Oculus Quest.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciej

jak duży jest zespół Incuvo?ile projektów jesteście w stanie prowadzić równolegle?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Aktualnie liczba pracowników oscyluje wokół 40 osób. Aktualnie jesteśmy w stanie realizować dwa projekty jednocześnie w dwóch różnych silnikach, czyli w Unreal i Unity

Obrazek użytkownika Anonim
Damian

Czy kolejna gra to będzie skala Green Hell czy coś mniejszego lub większego?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Skala Green Hell już jest bardzo duża, ale oczywiście nie zatrzymamy się na tym poziomie i planujemy realizację kolejnych, jeszcze bardziej rozpoznawalnych projektów.

Obrazek użytkownika Anonim
kuba

jak oceniacie konkurencje, carbon,gameformatic?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Doceniamy inne polskie studia. W związku z tym, że globalny rynek jest bardzo duży nie traktujemy ich jako konkurentów. Inne studia są dla nas raczej inspiracją.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciej

marketing Waszych dotychczasowych produkcji prowadził BlooberTeam. Czy w przypadku GH marketing planujecie planować i prowadzić samodzielnie czy we współpracy z CreepyJar?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Incuvo jest odpowiedzialne za marketing GH. Oczywiście będziemy się starali współpracować z Creepy Jarem w celu uzyskania efektu synergii.

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Kiedy zostanie opublikowany najbliższy raport finansowy spółki?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

O terminie publikacji raportów finansowych Spółka poinformuje w raporcie bieżącym

Obrazek użytkownika Anonim
Damian

Zrobiliście grę na Oculus 2 niemal po premierze urządzenia. To oznacza, że mieliście do niej dostęp już wcześniej. Jak to się udało?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Mamy bardzo dobre kontakty z Oculusem, który wysoko ocenia nasze kompetencje.

Obrazek użytkownika Anonim
Damian

Jaki wzrost rynku prognozuje się na najbliższe 5 lat?
Skąd bierze się tak silny wzrost inwestycji w rynek VR w ostatnim roku na świecie?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Skąd bierze się tak silny wzrost inwestycji w rynek VR w ostatnim roku na świecie?
Moim zdaniem duże znaczenie ma obecność na tym rynku takich koncernów jak Sony, Facebook, Microsoft, czy Valve. Na rynku jest dostępne coraz więcej wysokiej jakości kontentu, a jednocześnie cena samych urządzeń systematycznie spada, za to wzrasta ich jakość i dostępność.

Obrazek użytkownika Anonim
Damian

Czy chcielibyście zrobić Cyberpunk 2077 VR?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Tak.

Obrazek użytkownika Anonim
Endriu

Czy będąc lepszym od konkurencji Cyberpunk może być przez Państwa zrobiony na VR?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Myślę, że mamy odpowiednie kompetencje i zasoby, by się tego podjąć, ale decyzja należy do CD Projektu.

Obrazek użytkownika Anonim
Damian

Czy to oznacza, że są prowadzone takie rozmowy?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Nie prowadzimy takich rozmów z CD Projektem, ale tak jak napisałem - uważamy, że mamy odpowiednie zasoby i kompetencje, by podjąć się realizacji takiego projektu.

Obrazek użytkownika Anonim
Marcin

Na prezentacji spółki podczas debiutu, mogliśmy zobaczyć kawałek „gameplayu” gry Green Hell VR, kiedy planujecie zaprezentować go szerszej publiczności?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

W związku z rozpoczynającymi się działaniami marketingowymi będziemy sukcesywnie prezentować fragmenty gameplay' u. Jego pierwsze fragmenty pokażemy do końca pierwszego kwartału.

Obrazek użytkownika Anonim
Inw

Jakie widzi Pan perspektywy dla rynku VR do 2025 roku?

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Zgodnie z dostępnymi analizami oczekujemy, że rynek VR urośnie do 2025 roku czterokrotnie. Obserwujemy też coraz więcej bardzo dobrych tytułów, które przyczyniają się do popularyzacji VR, dynamicznie rośnie poziom gier VR, bardzo szybko rozwija się rynek gogli, a szczególnie headsetów samodzielnych jak oculus Quest. Prognozy mówią, że w roku 2025 już 45 mln graczy na świecie będzie miało gogle VR.

Obrazek użytkownika Andrzej Wychowaniec
Andrzej Wychowaniec

Dziękuję wszystkim uczestnikom czatu za liczne uczestnictwo i mnóstwo ciekawych pytań. Pozdrawiam serdecznie i życzę Państwu miłego dnia.

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.