Relacja z czatu z prezesem Game Island: Planujemy aby spółka zadebiutowała na NewConnect na przełomie roku 2021 i 2022
Obrazek użytkownika Czaty
18 lut 2021, 15:54

„Planujemy aby Game Island zadebiutowało na NewConnect na przełomie roku 2021 i 2022” - relacja z czatu z prezesem spółki

W czwartek, 18 lutego 2021 r. odbył się czat inwestorski z prezesem zarządu Game Island, Michałem Ojrzyńskim. Podczas spotkania rozmawialiśmy o szczegółach oferty publicznej akcji. Inwestorzy zadawali również pytania o produkcję gier survivalowych, współpracę z The Dust oraz model biznesowy spółki.

W spotkaniu wzięło udział blisko 500 osób, a prezes zarządu odpowiedział na ponad 35 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z prezesem zarządu Game Island, Michałem Ojrzyńskim. Porozmawiamy o szczegółach oferty publicznej akcji oraz planach rozwoju na rynku gier.

 

Spotkanie rozpocznie się w czwartek, 18 lutego 2021 r. o godz. 11:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Dzień dobry, witam państwa na czacie Spółki Game Island. Przez najbliższą godzinę będę odpowiadał na państwa pytania, zachęcam do ich zadawania.

Obrazek użytkownika Anonim
Bartłomiej Topek

Dzień dobry, chciałbym się dowiedzieć na jakich twórcach bądź ich tytułach z gatunku survival zamierzacie się Państwo wzorować/czerpać inspiracje w swoich przyszłych projektach? W jakim kierunku będą one zmierzać?
Jak duża pula akcji została na ten moment opłacona przez zainteresowanych ofertą inwestorów?
Ile wynosić będzie kapitalizacja spółki przyjmując powodzenie przeprowadzanej oferty publicznej?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Jako Game Island chcemy tworzyć własne, oryginalne i konkurencyjne tytuły z gatunku survival, opowiadając historie i budując emocje. Hinterland Studio, Hello Games czy Endnight Games to znakomite studia, które stworzyły świetne tytuły w tym gatunku. Przykłady tych firm pokazują, jak różnorodny może być świat gier obejmujący ten sam gatunek. Jesteśmy przekonani, że również nasze tytuły, będą wybijającymi się produktami na rynku gier survivalowych. Jesteśmy zadowoleni z obecnego stopnia zainteresowania naszą ofertą publiczną, kapitalizacja spółki, zakładając pełne pokrycie oferty, wyniesie 13,03 mln zł.

Obrazek użytkownika Anonim
Szymon

Skąd decyzja o kierunku produkcji w kierunku tematyki związanej z survivalem? Czy spółka posiada szacunki co do potencjalnych zainteresowanych odbiorców?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Jest to gatunek w którym jako zespół mamy spore rozeznanie, a co za tym idzie rozumiemy potrzeby i oczekiwania graczy. Wykonaliśmy również analizy biznesowe potwierdzające wysoki potencjał tego typu gier, a dzięki byciu częścią grupy kapitałowej The Dust, możemy swobodnie korzystać z jej know-how i implementować część z wypracowanych już przez nią mechanik.

Obrazek użytkownika Anonim
Jacek Piekara

Mająca większość udziałów w GI spółka The Dust wspołpracuje z p. Piekarą. P. Piekara wypowiedział się o strajkujących kobietach:
'"Nigdy w PL nie było bardziej obrzydliwej czerni niż ta widziana w Strajku Kobiet. Nie było tak tępej, wulgarnej tłuszczy, wyzbytej moralnych zasad cywilizowanego człowieka" - napisał na Twitterze Jacek Piekara.
https://www.onet.pl/kultura/onetkultura/pisarz-jacek-piekara-o-strajku-k...

 

Czy Państwo popierają słowa Piekary i czy mają Państwo zamiar współpracować z p. Piekarą lub osobami, które obrażają potencjalnych klientów lub ich rodziny?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Nie chciałbym się wypowiadać w imieniu spółki The Dust. Bardzo proszę skierować to pytanie bezpośrednio do niej. Jako Game Island nie współpracujemy z p. Piekarą.

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Czy tworzone survivale będą dosyć trudne (jak Green Hell), czy raczej casualowe i będą bardziej przypominać gry przygodowe z elementami przetrwania?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Każdy nasz zapowiadany projekt jest nieco inny jeśli chodzi o klimat czy historię. Oczywiście mechaniki, jakie będą stosowane we wszystkich naszych projektach będą w dużej części uniwersalne, jeśli chodzi o survivale z elementami gier symulacyjnych. Nasze tytuły będą docelowo posiadały zróżnicowane tryby oraz poziomy trudności, aby każdy gracz znalazł coś dla siebie.

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Jakie są kompetencje spółki w rozgrywkach multiplayer i czy w planach jest stworzenie gry skoncentrowanej wyłącznie na tym trybie rozgrywki - a'la DBD. Ostatnio tego typu formuły zyskują na popularności.

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Tak jak wspominałem nasze gry będą posiadały docelowo różne tryby. Planujemy również, w naszych projektach możliwość wieloosobowej rozgrywki. Jesteśmy świadomi, iż duża liczba odbiorców gier tego gatunku, jest nastawiona na tryb multiplayer. Posiadamy w naszej spółce doświadczonych i zdolnych developerów. Nasze studio również ma wsparcie jeśli chodzi o know-how ze strony The Dust.

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Jakie produkcje są dla Pana inspiracją?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Inspirację staramy się czerpać z każdych dobrych tytułów. Ja osobiście wychowywałem się na takich grach jak HOMM, Fallout, Diablo czy Quake. Uważam, iż z każdej produkcji można „wyciągnąć” coś inspirującego. W Game Island koncentrujemy się na stworzeniu jak najlepszych gier, które dotrą do jak największej liczby graczy, korzystając przy tym z wiedzy całego naszego zespołu i analizując rynek gamingowy.

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Jaka jest na ten moment wielkość studia i ile osób planujecie realnie pozyskać w tym i kolejnym roku?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Nasz zespół liczy obecnie 10 osób, planujemy aby jego struktura wyniosła ok. 20 osób, a zwiększać będziemy ją stosownie do rosnących potrzeb produkcyjnych, związanych z etapami zaawansowania naszych projektów czy realizacją kolejnych pre-produkcji.

Obrazek użytkownika Anonim
Bazol

Jakie inne tytuły planowane są do zaprezentowania w postaci trailerów w tym roku?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Mamy już zaplanowanych kilka kolejnych tytułów, które zaprezentujemy graczom jeszcze w tym roku, o szczegółach poinformujemy wraz z ich ogłoszeniem. Na pewno można spodziewać się po nich rodzaju rozgrywki w którym się specjalizujemy czyli interesującej fabuły z silnym przekazem emocjonalnym oraz mechanik z gier symulacyjnych, które potęgują immersję. Najbliższą zapowiedź zaprezentujemy już w przyszłym miesiącu.

Obrazek użytkownika Anonim
pl

Kiedy zostanie wydana gra TOGETHER ?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

To pytanie do spółki The Dust S.A. Together nie znajduje się w portfolio Game Island S.A.

Obrazek użytkownika Anonim
Barti

Jaki jest przewidywany termin premiery gry Deadly Desert?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Gra Deadly Desert ma planowaną premierę w formule Early Access z końcem bieżącego roku.

Obrazek użytkownika Anonim
Barti

Ile % stanowią oferowane w ramach oferty publicznej akcje?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Akcje te stanowić będą 9,09% w zaktualizowanej o obecną emisję strukturze akcjonariatu.

Obrazek użytkownika Anonim
Cahir

W jaki sposób chcecie przebić się ze swoimi tytułami do świadomości graczy?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Zdajemy sobie sprawę z konieczności walki o uwagę gracza i wierzymy, że nasze tytuły będą konkurencyjne na rynku gier survivalowych. Cieszymy się też, że stanowimy część grupy kapitałowej The Dust. Jako wydawca dla naszych gier, istotnie wesprze on nas marketingowo, a gry wierzymy, że obronią się same:)

Obrazek użytkownika Anonim
Barti

Na kiedy planowany jest debiut Spółki na giełdzie?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Planujemy aby Game Island zadebiutowało na New Connect na przełomie roku 2021 i 2022. Będziemy państwa informować o istotnych postępach w tym procesie.

Obrazek użytkownika Anonim
Cahir

Jakie są oczekiwania sprzedażowe dla produkowanych przez was tytułów?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Mamy swoje wewnętrzne założenia co do każdej produkcji nad którą pracujemy, natomiast nie podajemy prognoz. Patrzymy za to na podobne tytuły i ich osiągnięcia (m.in. The Forest ze sprzedażą na poziomie +5 mln szt.), co napawa nas optymizmem. Najważniejsza dla nas jest jakość produktu i aspekt emocjonalny, który odnajdziecie Państwo w naszych grach.

Obrazek użytkownika Anonim
Cahir

Czy będą powstawać kolejne części np. Deadly Desert albo The Day After?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Myślę, że jest jeszcze za wcześnie na składanie takich deklaracji, ale intensywnie myślimy o różnych sposobach na długoterminowy rozwój naszych tytułów.

Obrazek użytkownika Anonim
Marcin

Czy macie zapewnione finansowanie dla poszczególnych gier?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Tak, mamy zabezpieczone środki w ramach podpisanej umowy ramowej z inwestorem, istotnym wsparciem będą dla nas także środki pozyskane z trwającej obecnie oferty publicznej.

Obrazek użytkownika Anonim
Marcin

Jak dużo gier będzie miało premierę w 2021 roku?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

W tym roku premierę w formule Early Access będzie miał tytuł Deadly Desert, o innych produkcjach będziemy informować bliżej ich daty premiery. Celem dla spółki jest publikowanie kilku pre-produkcji rocznie i docelowo w ciągu 2-3 lat ok. 3-5 tytułów na rok.

Obrazek użytkownika Anonim
Marcin

W jakie budżety celujecie ze swoimi produkcjami?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Chcemy możliwie szybko uzyskiwać zwrot z produkcji, dlatego nasz budżet jest ustalony na poziomie około 300 tys. zł na tytuł. Spółka rozważa powiększenie budżetu dla najbardziej rokujących tytułów.

Obrazek użytkownika Anonim
Leszek

Witam, do kiedy trwają zapisy na Państwa akcje i jak można się zapisać?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Dzień dobry Panie Leszku, wszelkie szczegóły dotyczące oferty publicznej znajdzie pan pod poniższym adresem: https://gameisland.pl/#/investor-relations/oferta-publiczna Znajdzie pan tam zarówno harmonogram oferty, dokument ofertowy, a także prezentację Spółki.

Obrazek użytkownika Anonim
MrSceptic

Dlaczego miałbym zagrać w wasze gry?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Jeżeli chcesz spędzić intensywną przygodę, która nie pozostawi Cię obojętnym na przedstawione wydarzenia, a jednocześnie cenisz sobie realistyczną formę prowadzenia rozgrywki, to koniecznie powinieneś dać szansę naszym tytułom.

Obrazek użytkownika Anonim
Konrad

W jakim przedziale cenowym będziecie oferować swoje gry?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Celujemy w pułap 19,99$, natomiast finalne decyzje w tej kwestii podejmiemy bliżej premiery poszczególnych tytułów.

Obrazek użytkownika Anonim
Damian_C

Czy spółka jest lub będzie zaangażowana w produkcję "I, the Inquisitor"?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

„I, the Inquisitor” to produkcja spółki The Dust, my jako Game Island nie jesteśmy zaangażowani w tę produkcję. Skupiamy się na gatunku survival-immersive i tego będziemy się trzymać.

Obrazek użytkownika Anonim
Bazol

Jakie trailery poznamy oprócz tych dwóch, które są na Państwa stronie. Czy zdradzi Pan szczegóły?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Najbliższy trailer poznają państwo już w przyszłym miesiącu, natomiast nie będę zdradzał szczegółów, niech to będzie niespodzianka. Pojawi się on na Steamie, zachęcam do oglądania. Jedno co mogę powiedzieć na pewno - będzie to survival z wciągającą rozgrywką:)

Obrazek użytkownika Anonim
JW

Jaka jest wycena spółki

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Wycena Spółki przy pełnym uplasowaniu trwającej oferty publicznej wyniesie 13,03 mln zł.

Obrazek użytkownika Anonim
osiedleswoboda

Dzień dobry,
Jak postępuje budowa zespołu? Jakich osób poszukujecie? Czy wszyscy pracujecie we Wrocławiu? Jakie doświadczenie mają osoby już zatrudnione w GI

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Obecnie zespół liczy 10 osób, nieustannie poszukujemy nowych talentów. Docelowo planujemy podwoić liczbę członków naszego teamu. Spółka mieści się we Wrocławiu, natomiast ze względu m.in. na panującą pandemię, przeszliśmy na tryb pracy zdalnej, dzięki czemu nie musimy ograniczać się tylko do specjalistów z Wrocławia.

Obrazek użytkownika Anonim
Marta

Czy spółka zamierza produkować jakieś inne gry niż survivale?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Nie, jako Game Island specjalizujemy się w produkcjach z gatunku survival-immersive i na tym chcemy się koncentrować.

Obrazek użytkownika Anonim
Leszek

Czy w toku rozwoju planowane są produkcje o większych budżetach?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Na chwilę obecną planujemy skoncentrować się na średnio-budżetowych produkcjach. W toku rozwoju naszej działalności rozważymy zwiększanie budżetu.

Obrazek użytkownika Anonim
osiedleswoboda

Ile debiutów gier rocznie docelowo planujecie?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Tak jak wcześniej wspomniałem, Spółka planuje publikować kilka pre-produkcji rocznie oraz docelowo w ciągu 2-3 lat około 3-5 tytułów.

Obrazek użytkownika Anonim
Jakub

Kiedy spodziewacie się Państwo wydać pierwszą grę - jaka to będzie gra, jaki ma budżet, jak będą wyglądały działania marketingowe?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Naszą pierwszą grę w Early Access planujemy wypuścić pod koniec obecnego roku, będzie to Deadly Desert. Premiera gry będzie poprzedzona szerokimi działaniami marketingowymi, jednak na razie chcemy skupić się na rozwoju społeczności naszej graczy wokół tytułu.

Obrazek użytkownika Anonim
Antoni Krzeczewski

Dzień dobry, Panie Prezesie. Mam takie pytanie, czy mają Państwo wybranego doradcę, który wprowadzi Państwa na NewConnect?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Dzień dobry Panie Antoni, wyboru dokonamy po zakończeniu aktualnie trwającego procesu Pre-IPO.

Obrazek użytkownika Anonim
Paweł

Czy każda z gier będzie współfinansowana przez „Inwestora”?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Zgodnie z umową ramową podpisaną z Inwestorem, każdy z 15 tytułów, który zamierzamy ogłosić do 2023 roku, będzie przez niego współfinansowany. Finansowanie każdego projektu poprzedzi podpisanie konkretnej umowy.

Obrazek użytkownika Aras
Aras

Czy nie boicie sie, ze deadly dessert bez zadnych NPC bedzie poprostu nudny? Postacie NPC zawsze dodaja smaczku do takich produkcji.

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Jesteśmy przekonani, że Deadly Desert jeżeli chodzi o historię oraz mechaniki dostarczy świetnej rozrywki graczom i w pełni zaspokoi ich oczekiwania. W fazie Early Access, będziemy bacznie przyglądać się uwagom naszej społeczności, bardzo cenimy sobie feedback od naszych graczy, dlatego nie wykluczamy w późniejszej fazie projektu rozszerzenia rozgrywki o różne tryby i funkcjonalności.

Obrazek użytkownika Anonim
Paweł

Ile gier do końca roku zamierza ogłosić GI?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Najbliższa zapowiedź naszej gry planowana jest już za miesiąc, oczywiście planujemy kolejne pre-produkcje na ten rok.

Obrazek użytkownika Anonim
Marco

Kto będzie wydawcą gier - Game Island / The Dust / zewnętrzny?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

The Dust będzie wydawcą gry Deadly Desert, docelowo będzie wydawać również kolejne nasze tytuły. Zaangażowanie wydawnicze The Dust przy produkcjach, będzie każdorazowo poprzedzone osobną umową wydawniczą.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Dzien dobry. Czy spółka planuje w przyszłości przeprowadzać kolejne emisje?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Środki pozyskane z oferty publicznej akcji pozwolą nam na realizację naszych krótko oraz średnioterminowych celów. Rozważamy jednak poprzedzić debiut Spółki na NewConnect rundą finansowania w ramach IPO.

Obrazek użytkownika Anonim
osiedleswoboda

załozycie discord do kontaktu z graczami?

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Tak, planujemy założyć grupę na discordzie dedykowaną naszym followersom. Chcemy budować community wokół naszych tytułów oraz marki Game Island.

Obrazek użytkownika Michał Ojrzyński
Michał Ojrzyński

Serdecznie dziękuję Państwu za tak liczny udział w czacie. Pytań było bardzo dużo, starałem się odpowiedzieć na większość z nich. Jeżeli mają Państwo dodatkowe pytania, zapraszam do kontaktu pod adresem: inwestorzy[at]gameisland[dot]pl Przypominam również o trwającej obecnie ofercie publicznej, jej szczegóły można znaleźć na stronie: https://gameisland.pl/#/investor-relations/oferta-publiczna

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.