Przejdź do treści

udostępnij:

Kategorie

„Liczymy na dołączenie do grona spółek publicznych pod koniec br.” - relacja czatu z zarządem Ignibit

Udostępnij

We wtorek, 23 marca 2021 r. odbył się czat inwestorski z zarządem Ignibit, Tomaszem Gąsienicą-Szostakiem oraz Rafałem Krawczyńskim. Podczas spotkania rozmawialiśmy o kampanii crowdinvestingowej. Inwestorzy zadawali również pytania o plany giełdowe, model biznesowy spółki oraz współpracę z Playwayem.

W spotkaniu wzięło udział 575 osób, a zarząd odpowiedział na ponad 40 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z zarządem Ignibit, Tomaszem Gąsienicą-Szostakiem oraz Rafałem Krawczyńskim. Porozmawiamy o kampanii crowdinvestingowej oraz planach debiutu na NewConnect.

 

Spotkanie rozpocznie się we wtorek, 23 marca 2021 r. o godz. 10:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Dzień dobry, witamy na czacie inwestorskim, podczas którego postaramy się przybliżyć Państwu historię i model biznesowy Ignibit. Rozpoczęliśmy właśnie pierwszą transzę kampanii na CrowdConnect.pl. Kolejna rozpocznie się 30 marca. Zachęcamy do zadawania pytań. Jesteśmy do Państwa dyspozycji do godz. 11:00.

Obrazek użytkownika Anonim
Feliks

Rozpoczynacie kampanię crowdinvestingową. Jakie są cele emisji, ile chcecie pozyskać?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Celem emisji akcji serii E jest pozyskanie kwoty łącznie 1,5 mln zł. Środki od inwestorów planujemy przeznaczyć na portowanie gier Agony i Bum Simulator na urządzenia VR, rozpoczęcie prac nad autorską produkcją, a także zwiększenie kapitału obrotowego w celu przyspieszenia realizacji założonych celów oraz możliwości rozpoczęcia nowych projektów.

Obrazek użytkownika Anonim
Stasiek

Kiedy rusza druga runda emisji kierowana do wszystkich inwestorów? Ile chcecie pozyskać z II rundy?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

II runda rozpoczyna się 30 marca i potrwa do 8 kwietnia. Z obu rund chcemy pozyskać w sumie 1,5 mln zł.

Obrazek użytkownika Anonim
Miłosz1

Czy złożyliście już Dokument Informacyjny na GPW?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Dokument Informacyjny planujemy złożyć do GPW we wrześniu br.

Obrazek użytkownika Anonim
Janusz

Kiedy spółka planuje wejście na NewConnect?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

W drugiej połowie roku planujemy złożyć Dokument Informacyjny do GPW. Liczymy na dołączenie do grona spółek publicznych pod koniec br. Oczywiście data debiutu jest uzależniona od decyzji Giełdy.

Obrazek użytkownika Anonim
Pablo

Jaka wycena spółki przed debiutem
W jakiej cenie będą akcję

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Wycena spółki po emisji wyniesie 29,86 mln zł. Cena za jedną akcję to 31,30 zł.

Obrazek użytkownika Anonim
Miłosz1

Macie juz wybranego autoryzowanego doradę w procesie upublicznienia?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Tak, współpracujemy z INC.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciej

Jaka jest strategia rozwoju Ignibit?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Planujemy kontynuować działalność realizowaną w oparciu o trzy linie biznesowe: portowanie gier PC na VR, autorskie produkcje gier VR oraz realizację strategicznych kontraktów komercyjnych.

Obrazek użytkownika Anonim
Dorota

Czy mogą Panowie przybliżyć temat współpracy z PlayWayem? Ile procent udziałów posiada PW?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

PlayWay jest naszym strategicznym partnerem. Dzięki tej współpracy mamy m.in. możliwość realizacji portowania na VR Agony oraz Bum’ a.

Obrazek użytkownika Anonim
Konrad

Ile osób liczy zespół Ignibit?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Obecnie nasz zespół liczy 14 osób, dotyczy to zarówno zespołu wewnętrznego jak i współpracowników zewnętrznych. Dziś trudno przewidywać co będzie dalej, ponieważ liczba prowadzonych projektów dynamicznie się zmienia, co może w niedługim czasie przełożyć się także na wzrost zatrudnienia.

Obrazek użytkownika Anonim
Mardoniusz

Jakie jest doświadczenie zespołu spółki?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Kluczowi pracownicy mają wieloletnie doświadczenie produkcyjne, brali udział w licznych projektach gamingowych i/lub komercyjnych.

Obrazek użytkownika Anonim
SebastianO

Co wyróżnia Was na tle innych spółek od PlayWaya?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

W naszej ocenie, naszym wyróżnikiem jest mocna linia biznesowa związana z kontraktami komercyjnymi oraz wieloletnie doświadczenie w branży VR/AR.

Obrazek użytkownika Anonim
jpmd

Na jakim procentowym poziomie zaawansowania są prace związane z portowaniem gry Bum Simulator VR? Chwaliliście się rozpoczęciem prac już we wrześniu 2020r.

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Do tej pory informowaliśmy jedynie o podpisaniu umowy. Prace nad portem gry nie zostały jeszcze rozpoczęte. Proces portowania uzależniony jest od debiutu tego tytułu w wersji PC-towej, który planowany jest na Q2 2021.

Obrazek użytkownika Anonim
jpmd

Jak procentowo rozkłada się profil działalności Ignibit? Produkcja gier, portowanie, projekty VR dla zewnętrznych kontrahentów (np marki samochodów), realizacja projektów VR związanych z badaniami naukowymi (współpraca z uczelniami wyższymi)? Jak to będzie wyglądało w przyszłości?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Trudno powiedzieć jaki dokładnie będzie procentowy rozkład na poszczególne obszary w przyszłości. Obecnie wszystkie filary naszej działalności są dla nas jednakowo istotne, przy czym rozwijamy dynamicznie obszar dedykowany produkcji gier wideo. Oczywiście będziemy dalej z uwagą obserwować rynek i jego otoczenie, aby na bieżąco reagować na jego potrzeby.

Obrazek użytkownika Anonim
inwestor

Na kiedy zaplanowane są premiery Agony VR i BUM VR?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Premiera dla Agony VR planowana jest na Q3 br.
W przypadku BUM’ a prace rozpoczniemy niedługo po premierze w wersji na PC, czyli w Q2 br. Premierę VR-owej wersji planujemy na 2022 rok.

Obrazek użytkownika Anonim
Kornelia

Czy ZeroKilled cieszył się dużym zainteresowaniem użytkowników?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

ZeroKilled to nasz największy tytuł VR. To wieloosobowa strzelanka i pomimo, że gra umożliwia tryb rozgrywki przeciwko botom, nie posiada misji. To typowy element do zastosowania w projektach z rodzaju e-sport i w tym kierunku idą nasze działania plasujące ten produkt na rynku. Obecnie nie koncentrujemy się na sprzedaży, ale na skutecznym wejściu w ten segment.

Obrazek użytkownika Anonim
Miłosz1

Kiedy planujecie wejść na Giełdę?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Debiut na Giełdzie planujemy pod koniec br.

Obrazek użytkownika Anonim
Kamil

Dzień dobry, na jakich silnikach pracujecie?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Unreal oraz Unity.

Obrazek użytkownika Anonim
Kostek

Skąd czerpaliście do tej pory dofinansowanie na tworzenie produkcji VR/AR?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Do tej pory finansowanie na kontrakty komercyjne generowały wypracowane przez Ignibit przychody. Dodatkowe środki pochodziły z emisji akcji oraz pożyczek.

Obrazek użytkownika Anonim
inwestor55

W jakim celu zamierzacie wejść na giełdę?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Z wejściem na Giełdę wiążemy szereg korzyści. Liczymy m.in. na zwiększenie wiarygodności spółki, jej transparentność, płynność akcji, czy pozyskanie nowych partnerów biznesowych. Docelowo naszym celem jest główny rynek GPW w Warszawie.

Obrazek użytkownika Anonim
Adrian

Gra Agony nie miała samych pozytywnych ocen. Czy widzicie większe szanse na sukces sprzedażowy gry po Waszym portingu?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Pomimo początkowo nie najlepszych ocen gra osiągnęła bardzo duży sukces sprzedażowy. Agony to bardzo dobry materiał na VR. Dzięki immersyjności wrażenia z gry będą zupełnie innej jakości w stosunku do wersji PC-towej.
Widzieliśmy dużo pozytywnych komentarzy wielbicieli Agony na mediach społecznościowych po ogłoszeniu projektu portowania.

Obrazek użytkownika Anonim
Miko

Jakie są cele crowdinvestingu Ignibit?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Cele emisji to: portowanie gry Agony i Bum Simulator na VR, dostosowanie wyprodukowanych VR modułów edukacyjnych do dalszej odsprzedaży, rozpoczęcie prac nad autorską produkcją VR/PC, zwiększenie kapitału obrotowego w celu przyspieszenia realizacji założonych celów oraz możliwości rozpoczęcia nowych projektów.

Obrazek użytkownika Anonim
Miko

Czy korzystanie z play testów PlayWaya?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Tak oczywiście, korzystamy z dostępnych zasobów Grupy PW.

Obrazek użytkownika Anonim
inw

Czy widzicie potencjał dla VR w sektorze medycznym?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Tak, jak najbardziej. Sektor medyczny jest również naszym obszarem zainteresowań. Aktualnie rozmawiamy z uczelniami o kierunkach medycznych oraz instytucjami z tego sektora. Niewykluczone, że już niebawem poinformujemy o realizacji projektu z tego obszaru.

Obrazek użytkownika Anonim
Olgierd

Jaka będzie wycena spółki po emisji?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Wycena spółki po emisji to 29,86 mln zł.

Obrazek użytkownika Anonim
Olgierd

Czy planujecie założyć oddzielną spółkę zależną dedykowaną jedynie grom VR?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Obecnie nie mamy takich planów.

Obrazek użytkownika Anonim
Tymon

Jaki projekt zrealizowaliście dla Volkswagena?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Była to aplikacja szkoleniowa dla działu lakierni. Warto podkreślić, że byliśmy pierwszą firmą, która wyprodukowała taki materiał w fabryce Volkswagena.

Obrazek użytkownika Anonim
Hubert

Gdzie można zapisać się na akcje spółki?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Zapraszamy na stronę https://emisja.ignibit.pl/

Obrazek użytkownika Anonim
Norbert_4

Czy prezentacja spółki na CrowdConnect.pl jest dostępna już od dziś?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Tak, prezentacja oraz dokument ofertowy są dostępne od dzisiaj.

Obrazek użytkownika Anonim
Kostek

Skąd pomysł na tworzeni gier?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Nasza historia tworzenia gier jest dosyć długa, pierwsze gry zespół wyprodukował w 2016 roku, realizując swoje pasje i zafascynowanie technologią VR.

Obrazek użytkownika Anonim
Mikołaj O.

Jaka jest strategia spółki względem ZeroKilled?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Tak jak wspominaliśmy, obecnie koncentrujemy na skutecznym wejściu w segment e-sport i w tym kierunku zmierzają nasze działania.

Obrazek użytkownika Anonim
Paweł

Dzień dobry. Jaką kwotę chcą Państwo pozyskać z kampanii crowdinvestingowej?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Łącznie, z dwóch transz, chcemy pozyskać kwotę 1,5 mln zł.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Jaka będzie autorska produkcja spółki i kiedy możemy się spodziewać jej w sprzedaży?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Aktualnie pracujemy nad dwoma tytułami. Jeden to połączenie gatunków survival i symulator, którego scenariusz rozgrywa się w kosmosie. Drugi to ciekawa koncepcyjnie strzelanka utrzymana w oryginalnej szacie graficznej. W obu przypadkach jesteśmy na samym początku procesu, ale chcielibyśmy aby jeden z tytułów zadebiutował w 2022 roku.
Co ciekawe nie chcemy ograniczać się tylko do rynku wirtualnej rzeczywistości. Planujemy wydanie gier również w wersji PC-towej. Chcemy dedykować nasze produkty do szerokiego grona odbiorców.

Obrazek użytkownika Anonim
Krzysztof

Jakie na ten moment macie kontrakty komercyjne?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Tak jak wspominaliśmy koncentrujemy się na dużych kontraktach o znaczeniu strategicznym dla spółki. Obecnie realizujemy kompleksowy projekt dla uczelni wyższej (6 modułów edukacyjnych VR), prowadzimy rozmowy z podmiotami z branży medycznej i militarnej.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Ile gier rocznie chcecie produkować, portować?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Pamiętajmy, że nie każda gra PC nadaje się do portowania na VR. Nie zawsze ma to sens. Zamierzamy ubiegać się o najciekawsze tytuły, które naszym zdaniem mogą najwięcej zyskać w tej technologii i tym samym odnieść sukces sprzedażowy.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Ile wynosi czas portowania gry z PC na VR?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

To zależy od danego tytułu, w tym jak bardzo gra wymaga przebudowy pod kątem technologii Virtual Reality.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Wspominacie coś o kontrakcie biznesowym z sektora militarnego. Czy mozecie powiedziec cos wiecej na ten temat?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Na tym etapie rozmów nie możemy zdradzić żadnych szczegółów ze względu na poufność rozmów. Jeżeli tylko względy formalne pozwolą na podzielenie się informacjami, niezwłocznie to zrobimy.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Dlaczego chcecie rozwijać się w e-sporcie? Jakie są ku temu przesłanki?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Widzimy bardzo duży potencjał dla gier VR w tym segmencie.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Gdzie znajdują się Wasze biura?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Pracujemy głównie w systemie rozproszonym (praca zdalna). Siedziba i biuro Ignibit znajdują się w Gdyni.

Obrazek użytkownika Anonim
inwestor

Panowie, jakie są najważniejsze plany Ignibit w długoterminowej perspektywie?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Portowanie na VR, produkcja własnych, autorskich tytułów oraz realizacja strategicznych kontraktów komercyjnych.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Na jakim etapie jest Wasz Dokument Informacyjny?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Prace są już rozpoczęte. Dokument planujemy złożyć we wrześniu br.

Obrazek użytkownika Anonim
inwestor

Dlaczego warto zainwestowac z Ignibit?

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Jesteśmy jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się spółek w branży VR. Działamy na rynku już od 2016 roku. Łączymy trzy linie biznesowe co zapewnia firmie stabilność i powoduje, że maksymalizujemy wykorzystanie pojawiających się szans rynkowych w tym segmencie.

Obrazek użytkownika Anonim
Mateo

Powodzenia! Trzymam kciuki za spółkę - VR to przyszłość branży gier!

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Dziękujemy bardzo! Zapraszamy do śledzenia spółki na naszej stronie oraz w kanałach social media.

Obrazek użytkownika Ignibit
Ignibit

Bardzo dziękujemy za udział w czacie inwestorskim i ciekawe pytania. Mamy nadzieję, że udało nam się przybliżyć Państwu strategię naszej firmy i aktualnie prowadzone projekty Ignibit. Zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej https://www.ignibit.com oraz kanałów social media. Do usłyszenia!

Udostępnij