Przejdź do treści

udostępnij:

Kategorie

„W roku 2021 skupiamy się bardziej na spółkach z grupy i dołączaniu nowych zespołów w już działające firmy” - relacja czatu z prezesem Grupy PlayWay

Udostępnij

We wtorek, 4 maja 2021 r. odbył się czat inwestorski z prezesem zarządu PlayWay, Krzysztofem Kostowskim. Podczas spotkania rozmawialiśmy o wynikach finansowych za 2020 rok. Inwestorzy zadawali również pytania o plan premier, debiuty giełdowe spółek zależnych oraz wypłatę dywidendy.

W spotkaniu wzięło udział ponad 1400 osób, a prezes zarządu odpowiedział na blisko 45 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

O wynikach finansowych, aktualnej sytuacji, planach rozwoju oraz premierach nowych gier Grupy PlayWay będzie można porozmawiać z prezesem zarządu i współzałożycielem spółki, Krzysztofem Kostowskim. Spotkanie odbędzie się we wtorek, 4 maja 2021 r. o godz. 10:00. Zapraszamy do zadawania pytań już teraz.

 

Spotkanie rozpocznie się we wtorek, 4 maja 2021 r. o godz. 10:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Dzień dobry, zapraszam do zadawania pytań, postaram się na wszystkie odpowiedzieć. Przewiduję, że czat potrwa do godziny 10.45.

Obrazek użytkownika Anonim
Lukasz

Witam Panie Prezesie. Ile spółek zależnych ma PLW na obecną chwilę. Ile z nich jest na nc. Jak widzi Pan obecne liczby w perspektywie 2-3 lat czy PLW będzie chciał znacząco zwiększyć te liczby.Dziękuję.

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Dokładny wykaz spółek oraz poziom udziałów znalazł się w raporcie finansowym z piątku. Ilość spółek w drodze giełdowej jest znacząca, ale trudno powiedzieć co będzie za 2-3 lata. Rynek jest dynamiczny. W roku 2021 skupiamy się bardziej na spółkach z grupy i dołączaniu nowych zespołów w już działające firmy.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Czy słabe debiuty spółek z grupy PlayWay, w których były przeprowadzone zbiórki crowdfundingowe zakończy tę formę pozyskiwania kapitału w grupie?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Rynek się uczy. Jeśli inwestorzy z crowfundingu zarabiali na debiutach, to problemem mogła okazywać się wyższa cena otwarcia. W kilku przypadkach - jeśli cena otwarcia byłaby ceną z crowfundingu to cyfry byłyby zielone, a nie czerwone.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Czy Prezes zauważył nagły wzrost ataków medialnych skierowanych w PlayWay i w spółki z grupy PlayWay? Czy PlayWay zamierza bronić spółek z grupy PlayWay przed fałszywymi oskarżeniami?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Dla mnie ważne jest aby każdego roku powiększała się ilość zespołów zarabiających w Grupie. I mimo że sukcesy są mniej widoczne, niż porażki... to z sukcesów bierzemy wynik finansowy i dywidendę.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Czy PlayWay wypłaci w tym roku 100% zysku w formie dywidendy?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Nic mi nie wiadomo o zmianach versus poprzednie lata. Oczywiście zagłosuje za tym dopiero Walne Zgromadzenie, ale jako akcjonariusz nie chciałbym zmiany tej zasady.

Obrazek użytkownika Anonim
Bartek

Proszę o informację czy dla przyszłych premier gier z grupy kapitałowej możliwe jest podawanie dat premier wg metody estymacji 3-punktowej? Tzn czas optymistyczny, realistyczny i pesymistyczny?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Nie ma tu zasady, bo zespoły wyznaczają daty. Ja opiniuje aby dawać datę w momencie gdy testerzy potwierdzą finalny build.

Obrazek użytkownika Anonim
Marek

Dzień dobry, jak pan ocenia dotychczasową współpracę z wydawcą gier na konsole Forever Entertainment, poprzez spółkę UFGames. Jaka może być przyszłość tej współpracy?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Oceniam wysoko. Port Thief Simulator Switch to jedna z lepiej zarabiających gier grupy PLW.
nie znam jednak przyszłości. W grupie PLW panują zasady rynkowe, i kilka spółek walczy o kontrakty na porty nowych gier.

Obrazek użytkownika Anonim
Jakub

Witam, mam dwa pytania:
1. Co w głównej mierze (poza grami) wpłynęło na tak wysokie zyski netto (dotacje czy wprowadzanie spółek z grupy na GPW)?
2. Ile spółek zamierzacie wprowadzić w tym roku na GPW?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Doszło do sprzedaży udziałów w spółkach. Game Operators IPO dało blisko 11mln, ale i zyskowne były sprzedaże udziałów w innych spółkach dla członków zespołów developerskich. Zarysował się trend inwestowania przez developerów z grupy, w inne spółki z PLW które wybrały drogę giełdową.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Czy bardzo słabe ostatnie debiuty na NewConnect wstrzymają wprowadzanie kolejnych spółek z grupy PlayWay na giełdę? Zapowiadanych było kilkanaście podmiotów z grupy kierujących się na giełdę, czy te plany są nadal aktualne?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Zgodnie z moją wiedzą spółki nie zmieniają planów. Pozyskanie środków mają dawno za sobą, a obecnie wchodzą na giełdę co jest częścią ich zobowiązań względem inwestorów.

Obrazek użytkownika Anonim
Lukasz

Jakie premiery gier planuje PLW do końca 2 kwartału?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Zapraszam do obserwowania planu wydawniczego PlayWay, mam nadzieje że wreszcie zobaczymy Gold Rush na konsole oraz inne wskazane w planie gry.

Obrazek użytkownika Anonim
Lukasz

Witam kiedy planuje PLW premierę Bum Simulator?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Zespół chciał by to nastąpiło szybko, ale testerzy wciąż mają uwagi do gry, która przez to, że zawiera otwarty świat skomplikowała produkcję.

Obrazek użytkownika Anonim
kuba

witam,ktore spolki niegieldowe moga byc kolejnymi frozen district? gdzie widzi Pan najwieksza wartosc?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Na dziś kibicuje RockGame, Games Incubator i Madmind. A życie pokaże który podmiot zaskoczy.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Proszę o wyjaśnienie z czego konkretnie wynika kwota ok 43 mln w pozycji zobowiązania i rezerwy na zobowiązania

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Główna pozycja to rezerwa na odroczony podatek w związku z przeszacowaniami udziałów i akcji przy utracie kontroli (podatek ten pomniejszał wynik na utracie kontroli) w kwocie 36,5 mln. Zobowiązania handlowe (bieżące i nieprzefermentowane) to 3,4 mln

 

Przychody przyszłych okresów (które tez składają się na te 43 mln) to 835 tys zł (głównie przedsprzedaż gier i kickstaretr oraz rezerwy na koszty)

 

Reszta to pozostałe zobowiązania - z tytułu podatków, wynagrodzeń oraz inne tytuły

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak przyjęcie drugiego prologu Junkyard Simulator?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Znacznie lepsze niż pierwszego, ale cały czas co najwyżej dobre. Mimo to najwyższy czas wydać grę, i mam nadzieje że w tym roku będzie premiera gry w formule EA.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Jaki był powód rozbieżności w raportach publikownych przez PAP i finalnym raporcie, który okazał się lepszy i na korzyść PlayWay?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

To pytanie do PAP. Mimo szybkiego update w piątek na stronie PAP, nie wszystkie portale tak szybko poprawiły tą informację.

Obrazek użytkownika Anonim
BAMBAM

Czy sądzi Pan, że ostatnie spadki wycen spółek gamingowych to tylko korekta czy zakończenie trendu wzrostowego? Czy spadki te będą miały wpływ na politykę grupy Playway co do rynku kapitałowego - na przykład IPO kolejnych spółek?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Nie prognozuje zysków ani wycen. Dla mnie istotne jest to, że w 2020 kilkadziesiąt podmiotów z Grupy pozyskało środki na rozwój. Te które spożytkują je z głową, wykreują zyskowne przedsiębiorstwa.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Czy może Pan wyjaśnić przyczyny pogorszenia się w Q4 zysku EBIT na poziomie skonsolidowanym oraz zysku netto na poziomie jednostkowym?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

To efekt tego, że nie było ważnych nowych premier, a mimo to rentowność spółki była na wysokim poziomie. Trzeba pamiętać że IPO Games Operator miało miejsce w pierwszej połowie i podniosło znacznie wynik jednostkowy ( finansowy ). W q4 nie było podobnej transakcji.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Jak ocenia Pan wskaźniki mobilnego HF? Czy jest Pan zadowolony z dynamiki przyrostu bazy aktywnych użytkowników, z uzyskiwanych przychodów i poziomu rentowności? Czy nowe aktualizacje przekładają się na ponowną aktywizację użytkowników, którzy zdążyli już porzucić rozgrywkę (ale bez odinstalowania aplikacji)?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Jestem zadowolony, bo widać że wejście na rynek mobilny nie jest zamknięte. Ponad 20 mln pobrań w kilka miesięcy cieszy. Mimo to cały czas przed nami problem ograniczonego kontentu, wynikający z małego zespołu developerskiego. Boli też że mimo zysków netto, zespół nie ma bodźca do znacznego przyspieszenia prac i naboru większej ilości pracowników.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Jak wygląda polityka aktualna dywidendowa spółek Frozen District i Big Cheese?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Big Chease wypłacił w Q1. Frozen czekamy.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Jak przebiegają prace nad uruchomieniem biura na Powiślu? Biorąc pod uwagę zapowiadany wystrój, może warto na bieżąco relacjonować prace i zakończyć je hucznym otwarciem?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Prace moim zdaniem są na półmetku. Dobrze by w 3 miesiące oddać pokoje dla developerów. Nie planujemy jednak hucznego otwarcia, raczej spokojne otwarcie i dynamiczne rozpoczęcie prac. Nie uznaję że to bezie kamień milowy, ale dzięki wznowieniu nauczania, cyklicznym GameJam, oraz obecności developerów może zaowocować nowymi zespołami i pomysłami.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Które spółki z grupy są najbliżej debiutu na NC/GPW? Czy są w tym gronie podmioty, które zdążą zadebiutować jeszcze w Q2?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Nie wiem czy jakaś spółka zadebiutuje w Q2, ale w pierwszej kolejności stawiam na BigChease i Madmind.

Obrazek użytkownika Anonim
Kamil

Jak idą prace nad produkcjami multiplayer ? Czy spółka zamierza szerzej wejść w ten sektor ?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Planujemy delikatne wejście w temat kilkoma zespołami, ale "szerokim" bym tego nie nazwał.

Obrazek użytkownika Yams
Yams

Witam, Panie Prezesie, ile wynosi średni budżet gry w grupie PLW ? Jak przewiduje Pan jego zmianę wraz z ambicjami zespołów do robienia coraz większych (czytaj droższych) produkcji ? Czy to nie zwiększy ryzyka działalności funduszu PLW ?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Zeszły rok wpłynął znacząco na zmianę w tym kierunku. Zespoły przedstawiały swoje budżety, i często były akceptowane.

 

Kilkadziesiąt spółek dostało finansowanie ze strony inwestorów, i budżety uległy zwiększeniu
Nie jestem pewien czy to będzie stały trend, i czy w przyszłości zespoły będą trafiały na tak dobry grunt jaki był w 2020 roku.

Obrazek użytkownika Anonim
Marek

Czy przy ciagle spadajacym kursie nie mysli Pan o Animatorze kursu ?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Nie planujemy dodatkowych działań w tym zakresie.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Jak ocenia Pan tegoroczne premiery na tle tych z poprzednich lat? Czy z biegiem czasu dostrzega Pan rosnącą trudność w promocji i sprzedaży nowych tytułów na coraz bardziej zatłoczonym rynku? Czy dostrzega Pan rosnący poziom wymagań i coraz surowsze oceny ze strony graczy? Jeśli tak, jak PLW zamierza sobie z tym radzić?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Tegoroczne premiery bardziej bronią się jakością od lat poprzednich. Przedłużanie produkcji, mocniejsze testy zrobiły swoje.

 

Dodatkowych trudności obecnie nie dostrzegam. CrossPromocja bannerowa na wielu stronach gier grupy PLW znacząco podniosła Farm Manager 21 i wprowadziła na top100 global WL. działanie całej grupy znacząco wpływa na algorytmy Steam.

 

Oceny graczy mogą być dość wysokie w mocno "haypowanych" premierach. Nasze będą pewnie wchodzić spokojniej, ustawiając sie na równomierną sprzedaż przez lata.
CMS21 demo obroniło sie, mimo że baliśmy się zarzutów o ewolucje vs rewolucje

Obrazek użytkownika Anonim
Tomek

Z raportu widzimy ze za ponad 50% przychodow ze sprzedazy odpowiadają konsole, czy spolka podejmuje dzialania aby przyspieszyc konwersje najbardziej udanych gier i dlc z pc?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Zgadza się. rośnie liczba spółek w grupie podejmujących się portingu na konsole, aby przyspieszyć jeszcze działania.

Obrazek użytkownika Anonim
Krzysztof

Gratuluję wyników za 2021 rok. Jak wysoka będzie dywidenda i kiedy będzie informacja o terminie jej wypłaty?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Jeśli Walne Zgromadzenie nie zagłosuje inaczej, to zgodnie z polityką lat poprzednich 100% zysku jednostkwego ( ok 84mln zł ) mogło by trafić do wypłaty.

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Bardzo dziękuję za dużą liczbę pytań. W sumie jest ich ponad 110. Kontynuuję odpowiadanie, aby zaadresować wszystkie najważniejsze tematy.

Obrazek użytkownika Anonim
Dobromir

Dzień dobry, czy mógłby Pan prezes przybliżyć, co miało wpływ na znaczący wzrost pozostałych kosztów, jakie koszty znajdują się w tej pozycji? Czy dobrze myślę, że dotyczą one UA na HF mobile?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

UA ale i wzmożonej reklamy wyprzedaży gier na Steam PC.

Obrazek użytkownika Anonim
Szymon

Czy spółka rozważa skup akcji własnych, korzystając z ostatniej korekty na rynku?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Nie rozważamy takich działań.

Obrazek użytkownika Anonim
Szymon

Jakie były łączne koszty UA dla House Flipper Mobile, a jakie przychody?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

W Q4 znacząco zwiększyły się koszty reklam. HF mobile+ wyprzedaże Steam. Poniżej 2mln zł było kosztem HF mobilny. Po odliczeniu kosztów reklamy, spółka Imaginalis zrobiła blisko 1mln zł w q4. Od tego trzeba jednak odliczyć koszty tworzenia gry przez ponad 2 lata, co i tak daje zysk netto. Od 2021 spółka zarabia na poziomie netto , ale życzylibyśmy sobie dynamiczniejszy postęp prac. PLW posiada 60% udziałów w Imaginalis sp zoo.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

CMS21 szturmem wdarł się do pierwszej dwusetki global wishlist, co jest wynikiem imponującym, ale zdecydowanie nie zaskakującym. Zaskakujące jest jednak to, że zaprezentowany dzień wcześniej Thief Simulator 2 wciąż nie widnieje na liście. Z czego to może wynikać? Czy temat był przez Pana badany? Gra nie zainteresowała graczy, czy może to wina uznaniowego działania algorytmów steam?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Thief 2 ma przed sobą czas na demo, i to ono często daje sygnał do dopisana na WL. CMS21 nie jest szeroko reklamowany, a celem dema bardziej było zbadanie reakcji niż budowanie WL z kwartale gdzie jeszcze chcemy nacisk położyć na sprzedaż CMS18

Obrazek użytkownika Anonim
Tomek

Jak Pan ocenia spolke cfg i dotychczasowe dzialania prezesa Karbowskiego?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Chciał bym aby każdy prezes zarządzał tak rozwojem spółek jak Piotr. Są tematy własne, ale i wydawnicze. Pojawiła się prolog ACS, ale tworzą się też inne gry . Badany jest rynek, a grupa zyskała kilka spółek zależnych.

Obrazek użytkownika Anonim
Paweł

Jak ocenia Pan sukces SimFabric pod względem pozyskiwania kapitału? Ponad 30 mln zł pozyskanych w ciągu roku od debiutu, czy to jest sukces, którym grupa PlayWay się szczyci? Czy ten pozyskany tak dynamicznie kapitał bezpośrednio wpływa na wynik grupy PlayWay. A jeżeli tak to w jakim stopniu?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

To jest jednostka stowarzyszona, której wartość została ustalona w momencie utraty kontroli (wyceniona do wartości godziwej). Wiec PW przypisuje sobie jedynie udział w wyniku tej spółki

 

Grupa PLW nie szczyci się pozyskaniem środków. Robimy gry, a inwestorzy oceniają nasze działania oraz wyniki Grupy.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

co z gra i am your president? nie wyszla na wybory w USA i sluch teraz zaginal?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

ilość linii tekstowych w grze, lokalizacje na inne języki spowodowały znaczne opóźnienia

Obrazek użytkownika Anonim
Andrzej

Jak Pan ocenia najmniejszą ze spółek grupy Playway - Atomic Jelly? Gry przez nich tworzone wyglądają bardzo solidnie. Czy Atomic Jelly może liczyć na wsparcie Playway? Nie wiem czy takie informacje może Pan podać, ale czy ktoś bez lockupu posiada akcje poniżej 4.4zł (kwoty z IPO)? Dziękuję

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Atomic ma wsparcie PLW przy premierach swoich gier. Czekamy na kolejne dema czy prologi. Nie odpowiem na ostatnie pytanie.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Które zespoły w PLW radzą sobie najlepiej z pozyskiwaniem i wdrażaniem nowych pracowników, a w konsekwencji wzrostem złożoności lub tempa realizacji procesów produkcyjnych?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Z mojej wiedzy najszybciej działa GameFormatic, który wdrożył w pół roku kilka projektów, a w aktualnościach widzimy ich postęp. Teraz ustalamy warunki produkcji u nich dodatków do CMS18. Zespół który zrozumiał kod CMS18, i sprawnie nim zarządza.

Obrazek użytkownika Anonim
Alek

Czy wie Pan jak wypadły playtesty "Chernobyl Liquidators Simulator" od LMG? Debiut podobno w czerwcu, więc pewnie dobre przyjęcie pomogłoby w dobrym starcie notowań.

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Wiem, że udział w playtestach wzięła duża liczba graczy. Liczne streamy z gry, pokazywały że gra znajduje zainteresowanie. Ale co do obecnej jakości o daty premiery nie wypowiem się.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciek

Czy jest w planach wykorzystanie potencjału spółek z grupy PLW i wspólny projekt na grą/tytułem AAA niekoniecznie będącej symulatorem czegokolwiek?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Nie ma takich planów.

Obrazek użytkownika Anonim
Doktorant

Witam Panie Prezesie,

 

Grupa Playway ciągle się rozrasta - czy istnieje górny limit przejęć spółek powyżej, których zostanie to zatrzymane? Np.500?

 

Pozdrawiam

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Nie przewidujemy takiego limitu, ale na pewno w tym roku przyhamujemy z rozrostem, skupiając się na efektywnym wydatkowaniu środków pozyskanych w 2020roku. Liczne zespoły przejdą przez pierwsze dema i prologi, a rynek oceni czy zapowiedzi sprostają oczekiwaniom graczy.

Obrazek użytkownika Anonim
Jakub

Witam, jakie jest stanowisko Pana względem współpracy podmiotów współpracujących z firmami z grupy Playway? Mam tutaj na uwadze np. wydawcę Gaming Factory, który współpracuje (współwydaje) gry Pyramid Games czy Live Motion Games. Z tego co mi wiadomo, GF nie jest w grupie Playway. Gdyby większa spółka chciałaby nawiązać współpracę z jednym z developerów grupy Playway (np. 11bit) czy stoją tutaj jakieś ograniczenia?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Zgodnie z moją wiedzą, zespoły raczej już nie podpisują nowych umów. Ich inwestorzy raczej upatrują wartości spółek w robieniu własnych gier i sprzedaży samemu przez cross-promo w ramach PLW. Mamy swoje pomysły, umiemy sprzedawać gry, i jedynie co może zmienić moje podejście w tym zakresie to znaczące zaliczki dla zespołów.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor39

Mógłby Pan skomentować sytuację dotyczącą Atomic Jelly i Duality. To dwie bardzo dobre spółki z grupy a ich kapitalizacja pozostawia jednak wiele do życzenia. Czy nie boi się Pan że to negatywnie wpłynie na nowe IPO spółek z grupy. Czyżby koniec pewnej ery?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Nie komentuje wycen spółek. Niezależnie od tego jakie spółki są modne, to na koniec dnia liczy się rentowność, zysk a może nawet dywidenda. Jeśli spółki zaskoczą pozytywnymi premierami, to możliwe że i inwestorzy spojrzą przychylnym okiem.

Obrazek użytkownika Anonim
Krzysztof

Is ACRX investment selling a huge part of their shares of Playway?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

I don't know anything about it.

Obrazek użytkownika Anonim
kuba

czy nie rozwazacie zeby troche uporzadkowac grupe, i np pozbyc sie spolek ktore nie spelnily oczekiwan?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

To nie takie proste. Zaliczyłem już okres w którym niektóre spółki skreśliłem ze swojej listy zainteresowania, a one zaskoczyły pozytywnie. W gamingu każda premiera gry może zmienić historię spółki.

Obrazek użytkownika Anonim
Tom

Czy jest pomysł otworzenia się na rynki zagraniczne poza GPW?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Nie mamy takich pomysłów.

Obrazek użytkownika Anonim
inwestor

Czy produkcja DLC do CMS 18 ma sens, skoro niedługo wychodzi CMS 21 ...?

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Jest w tym duży sens, bo 1,6mln graczy tylko na PC + gracze na konsole to potężny rynek,
co więcej te dodatki będą mogły być też szybko portowane pod CMS21

Obrazek użytkownika Krzysztof Kostowski
Krzysztof Kostowski

Bardzo dziękuję za liczne pytania. Mam nadzieję, że odpowiedziałem na wszystkie najważniejsze. Życzę udanego dnia i do zobaczenia przy okazji kolejnych wyników finansowych.

Udostępnij