Relacja czatu z prezesem Console Labs: Planujemy, aby w czerwcu/ lipcu rozpoczęły się notowania akcji na NewConnect
Obrazek użytkownika Czaty
06 maj 2021, 12:00

„Planujemy, aby w czerwcu/ lipcu rozpoczęły się notowania akcji na NewConnect” - relacja czatu z prezesem Console Labs, Marcinem Wesołowskim

W czwartek, 6 maja 2021 r. odbył się czat inwestorski z prezesem zarządu Console Labs, Marcinem Wesołowskim. Podczas spotkania rozmawialiśmy o szczegółach oferty publicznej. Inwestorzy zadawali również pytania o model biznesowy spółki, debiut na NewConnect oraz autorskie produkcje.

W spotkaniu wzięło udział ponad 450 osób, a prezes zarządu odpowiedział na blisko 60 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z prezesem zarządu Console Labs, Marcinem Wesołowskim. Podczas spotkania porozmawiamy o planach rozwoju spółki oraz przygotowaniach do debiutu na NewConnect.

 

Spotkanie rozpocznie się w czwartek, 6 maja 2021 r. o godz. 10:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Dzień dobry, chciałbym powitać wszystkich uczestników czatu. Przez najbliższą godzinę postaram odpowiedzieć się na wszystkie zadane pytania. Przypominam, że dziś ruszyła Oferta Publiczna Console Labs. Zapisy na akcje naszej spółki trwają do 18 maja.

Obrazek użytkownika Anonim
Magda

Jak wygląda harmonogram Oferty?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Dziś, 6 maja, rozpoczęliśmy Ofertę Publiczną Console Labs. Wczoraj opublikowaliśmy Memorandum Informacyjne. Zapisy potrwają do 18 maja. 21 maja nastąpi przydział akcji. Planujemy, aby w czerwcu/ lipcu rozpoczęły się notowania akcji na NewConnect.

Obrazek użytkownika Anonim
Mikołaj R.

Czy Oferta jest kierowana do wszystkich inwestorów?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Tak. Szczegóły dostępne są na stronie oferta.console-labs.com

Obrazek użytkownika Anonim
Maksymilian1

Jakie są warunki oferty publicznej?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Szczegóły oferty zawiera Memorandum Informacyjne. Informacje dostępne są na stronie oferta.console-labs.com. Łączna wartość oferty wynosi do 6,8 mln zł. Cena sprzedaży akcji wynosi 41 zł każda. Zapisy na akcje przyjmuje Dom Maklerski BDM oraz Dom Maklerski BOŚ.

Obrazek użytkownika Anonim
Kaśka

Gdzie można znaleźć Memorandum Informacyjne?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Memorandum Informacyjne, jak i prezentacja naszej spółki znajdują się na stronie oferta.console-labs.com

Obrazek użytkownika Anonim
Mariola

Ile wynosi cena akcji?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Cena jednej akcji została ustalona na poziomie 41 zł

Obrazek użytkownika Anonim
Piotr

Do kiedy trwają zapisy w ramach oferty?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Zapisy trwają od 6 do 18 maja.

Obrazek użytkownika Anonim
Albert

Czemu PlayWay sprzedaje część swoich akcji?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Tak jak informował prezes zarządu PlayWay, nasz większościowy akcjonariusz sprzedając część akcji Console Labs tworzy optymalny freefloat. Warto jednak podkreślić, że po ofercie PlayWay pozostanie naszym większościowym akcjonariuszem z pakietem akcji na poziomie 588 000 szt. akcji (58,80%). Ponad 99 proc. pozostałych akcji spółki zostało objęte umowami typu lock-up, co świadczy o zaufaniu naszych akcjonariuszy i wierze w dalszy dynamiczny rozwój spółki.

Obrazek użytkownika Anonim
Karolina

Ile procent akcji będzie posiadać PlayWay po ofercie?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

58,80%

Obrazek użytkownika Anonim
Mikołaj R.

Kto Was wspiera w procesie ofertowym? Gdzie można składać zapisy?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Dom Maklerski BDM i Dom Maklerski BOŚ. Szczegóły na oferta.console-labs.com

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestorrrr

Jak będzie wyglądał akcjonariat po zakończeniu oferty?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Po zakończeniu Oferty PlayWay akcjonariat będzie przedstawiał się następująco: PlayWay będzie posiadać 58,80%, ja będę posiadał 5%, Sebastian Kijaczko 6,50%, Jakub Trzebiński 4,50%, natomiast pozostali akcjonariusze 8,70%, a nowi 16,50%

Obrazek użytkownika Anonim
Michał22

Czy planujecie kolejną emisję przed samym debiutem?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Aktualnie nie mamy w planach dodatkowej emisji. Nie wykluczamy jej jednak po wejściu na NewConnect.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy spółka planuje debiut na rynku NewConnect?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Tak, planujemy jeszcze w tym roku.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Kiedy spółka zaprezentuje materiały autorskich gier? Z jakiego gatunku będą produkcje?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Autorskie gry prowadzimy za pośrednictwem naszej spółki zależnej Beast Games. Pierwsza gra autorstwa Beast Games, jeszcze dziś zostanie zaprezentowana, ale już mogę powiedzieć, że jest to gra z gatunku party games. Szczegóły podamy wkrótce. Co warto nadmienić swoją premierę będzie miała jeszcze w tym roku na wszystkich platformach jednocześnie (PC, Xbox One, Xbox Series, PlayStation 4, PlayStation 5, Nintendo Switch). Natomiast pierwsza gra autorska spod szyldu Console Labs zostanie zapowiedziana w późniejszym terminie.

Obrazek użytkownika Anonim
Andrzej Górski

Jakie są przewidywane budżety na produkcję gier?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Aktualnie przewidujemy budżety od 100 tys. PLN do 200 tys. PLN.

Obrazek użytkownika Anonim
Stefan Rdzanek

Czy firma będzie produkować własne i niepowtarzalne IP, które będzie można wykorzystać na innych rynkach?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Tak, zarówno Console Labs S.A jak i nasza spółka zależna Beast Games S.A. będą produkować gry w oparciu o swoje unikalne IP.

Obrazek użytkownika Anonim
Marek Sieczka

Jak wygląda zespół produkcyjny, ile jest osób w zespole?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Aktualnie cały zespół składa się z 24 osób, z czego większość to programiści oraz specjaliści od optymalizacji gier pod konsole. Dla konkretnych produkcji w zależności od zaawansowania projektu oraz jego etapu składa się od 3 do 10 osób.

Obrazek użytkownika Anonim
Stefan Rdzanek

Skąd spółka czerpie pomysły na własne IP?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Badamy rynek przy pomocy mediów społecznościowych oraz krótkich pokazów pomysłów (np. na reddicie), które to działania pokazują, w którą stronę “iść” z naszymi pomysłami, by sprostać wymaganiom graczy. Mamy też doświadczony zespół, który pracował między innymi dla takich firm jak Bloober Team, czy Paradox Interactive, którzy przez swój wieloletni staż na rynku gier mogą przewidywać trendy. Jesteśmy również częścią grupy PlayWay, która ma doświadczenie co do tego na jakie gry jest zapotrzebowanie na rynku

Obrazek użytkownika Anonim
Mariusz B

Co jest głównym modelem biznesowym spółki?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Spółka głównie tworzy porty gier na konsole, gdzie zysk ze sprzedaży gry jest procentowo rozkładany pomiędzy oryginalnych twórców, a Console Labs.

Obrazek użytkownika Anonim
Andrzej Górski

Czy spółka planuje tworzenie gier na zlecenie?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

W najbliższym czasie nie przewidujemy. Warto nadmienić, że w niedalekiej przyszłości chcemy pozyskiwać duże IP, na bazie których będziemy tworzyć gry.

Obrazek użytkownika Anonim
Marek Sieczka

Jakie szanse na rynku się pojawiają dla Console Labs?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Osobiście uważam, że nowa generacja konsol jest dużą szansą, a co najważniejsze Console Labs już teraz pracuje nad portowaniem gier na nowy sprzęt Microsoftu oraz Sony, wypełniając nowo powstałe rynki dobrymi grami.

Obrazek użytkownika Anonim
Marcin K

Jaki jest model biznesowy studia?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Model biznesowy opiera się o dwie działalności: działalność główna w postaci portowania gier w modelu podziału zysku między Console Labs, a twórcę oryginalnej wersji gry oraz działalność uzupełniająca, czyli tworzenie autorskich gier zarówno wewnątrz Console Labs S.A. jak i w spółce zależnej Beast Games S.A.

Obrazek użytkownika Anonim
Anna Kraczewska

Spółka ma dość nietypowy model i tematykę biznesową. Czy to dobry pomysł na taki rozwój na rynku w Polsce?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Jak najbardziej. W przeciwieństwie do rynku PC, by wydać grę na konsolę musi ona przejść tzw. certyfikację, która w dużej mierze sprawdza jakość danej gry oraz jej dostosowanie do platformy. Sam proces jest etapem trudnym i niekiedy skomplikowanym, stąd dużo firm decyduje się właśnie na zewnętrzny zespół do portowania gry taki jak Console Labs, dzięki czemu gra może szybciej dotrzeć do szerokiego grona graczy, których głównym urządzeniem dla tego typu rozrywki jest konsola

Obrazek użytkownika Anonim
Marek Sieczka

Czy firma ma długoterminowe cele biznesowe, jeśli tak, to jakie?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Oczywiście takowe cele są. Głównymi z nich są otwieranie kolejnych filii firmy dla pozyskania kolejnych zespołów oraz większy nacisk na ekspansję na rynek Azjatycki, gdzie pierwszym krokiem w tym kierunku jest nasze członkostwo w organizacji CERO, co pozwala nam wydawać gry na rynek Japoński bez pośredników.

Obrazek użytkownika Anonim
Marcin K

Jakie jest Pana doświadczenie w branży?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Zaczynałem jako tester, by następnie jako programista tworzyć gry oraz nadzorować ich produkcję. Po założeniu Console Labs byłem głównym programistą portującym między innymi Thief Simulator na konsole. Można powiedzieć, że przeszedłem każdy etap produkcji gry. Od pomysłu/konceptu przez programowanie i testowanie do wydania oraz przeportowania gry.

Obrazek użytkownika Anonim
Marcin K

Jak wygląda sprzedaż waszych dotychczasowych tytułów?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Thief Simulator sprzedał się już w prawie 100 tys. egzemplarzy na konsolach Xbox oraz PlayStation. O reszcie tytułów niestety nie mogę mówić ze względu na warunki zawartych umów.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jakie są plany spółki w perspektywie krótkoterminowej ?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Chcemy pozyskiwać kolejne gry do portowania oraz wydawania kolejnych na konsole. To są nasze priorytety. Planujemy też położyć nieco większy nacisk na produkcje własne i możliwość pozyskiwania zewnętrznych IP.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy spółka ma w planach jakieś innowacyjne projekty ?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Tak. Jednym z innowacyjnych projektów nad którym zaczynamy pracę jest zautomatyzowany system optymalizujący wykorzystanie pamięci RAM, co w przypadku naszej działalności nakierowanej na konsole jest bardzo ważnym elementem.

Obrazek użytkownika Anonim
Marcin

Kiedy akcje zostaną dopuszczone na rynek NewConnect?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Liczymy na przełom czerwca i lipca tego roku.

Obrazek użytkownika Anonim
Albert

Ile spółka zarobiła w 2020 roku?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Przychód wyniósł 2,7 mln. PLN przekładając się na wynik netto rzędu 1,6 mln. PLN

Obrazek użytkownika Anonim
Monika

Jaki jest zysk netto po Q1 br?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Aktualnie mówimy tutaj o prawie 4 krotnym wzroście r/r

Obrazek użytkownika Anonim
Marcin K

Ile aktualnie osób liczy zespół?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Aktualnie zespół liczy 24 osoby. Są to głównie programiści oraz specjaliści od optymalizacji gier na konsole.

Obrazek użytkownika Anonim
Bartek

Ile gier rocznie chcecie portować?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Docelowo chcemy portować dwie duże gry rocznie oraz 10 mniejszych, co przekłada nawet na 40 projektów (jedna platforma, jeden projekt).

Obrazek użytkownika Anonim
Janusz

Kiedy firma planuje wejść na giełdę?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Celujemy w ten rok.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jaka jest strategia rozwoju spółki ?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Najważniejsze jest zwiększenie skali działalności portowania gier, które będą generować stabilne przychody oraz zyski co pozwoli na dalszy rozwój zespołu przekładając się optymalizację kosztów, dając w ten sposób wzrost wartości spółki oraz utrzymanie wysokiego poziomu rentowności.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy spółka ma w planach emisję akcji aby pozyskać kapitał ?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Nie wykluczamy takiej opcji. Trzeba pamiętać, że spółka ciągle się rozwija, więc z czasem może wystąpić potrzeba chociażby wzmocnienia zespołu.

Obrazek użytkownika Anonim
Jakub

Czy rynek gier konsolowych jest równie atrakcyjny co rynek gier PC?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Oczywiście, a nawet stwierdziłbym, że bardziej. Na PC w ostatnim roku na samym tylko Steamie wyszło ponad 10 tys. gier (dane statista.com) zaś na konsole (Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch) łącznie wyszło niecałe jedną trzecią tego (dane metacritic). Co przekładając się na ilość konsol sprzedanych pokazuje, że rynek ten jest bardzo chłonny oraz cykl sprzedaży gry jest dłuższy niż na rynku gier PC.

Obrazek użytkownika Anonim
Marek Sieczka

Pytanie to może być lekko przewrotne, ale czy nie mamy do czynienia z przełomowy momentem na rynku gier komputerowych – tzw. złoty okres?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Trudno jest osądzać, ale jestem pozytywnie nastawiony do aktualnego stanu rynku gier komputerowych. Szczególnie cieszy fakt, że zarówno nowa generacja konsol jak i komputery osobiste coraz większy nacisk kładą nie tylko na czystą moc obliczeniową, ale też na ulepszenia typu “Quality of Life” w postaci dysków SSD, które w nadchodzącym okresie myślę, że mocno zmienią to w jaki sposób MY tworzymy gry i sposób w jaki gracze w nie grają.

Obrazek użytkownika Anonim
Miłosz

Na kiedy planujecie debiut na NewConnect?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Celujemy w ten rok.

Obrazek użytkownika Anonim
Marcin K

Jakich premier możemy spodziewać się w najbliższym czasie?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Naszą najbliższą dużą premierą jest gra Tank Mechanic Simulator w wersji na konsole Xbox oraz PlayStation. Innymi grami, które będą miały swoje premiery jeszcze w tym kwartale to Orbital Racer na konsole Sony oraz Go All Out (Xbox i PlayStation) i Madness Beverage (Nintendo Switch, Xbox, PlayStation wraz z nowymi generacjami)

Obrazek użytkownika Anonim
Radek

Czy firma planuje dzialas w sektorze remake remaster?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Tak, w przyszłości planujemy działać w tym sektorze.

Obrazek użytkownika Anonim
Krzysiek

Czy po zakończeniu Oferty PlayWay nadal będzie większościowym akcjonariuszem?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Tak, po zakończeniu Oferty PlayWay dalej będzie większościowym akcjonariuszem i w najbliższym czasie nie zamierza sprzedawać akcji

Obrazek użytkownika Anonim
Maciek7

Czy Wasze przyszłe projekty będą tylko i wyłącznie pochodzić z grupy PlayWay?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Już teraz nie wszystkie projekty pochodzą od Grupy PlayWay. W przyszłości nie będziemy ograniczać się tylko do Grupy.

Obrazek użytkownika Anonim
Robert

Cxy wierzy Pan w konkurencyjnosc konsol?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Jak najbardziej. Co prawda rynek konsol jest bardziej wymagający przez dodatkową certyfikację, ale co za tym idzie jest też mniej wydawanych gier. Przekłada się to na większą chłonność rynku, gdzie w stosunku do sprzedanych konsol gier jest o wiele mniej.

Obrazek użytkownika Anonim
Robert

Skąd czerpiecie finansowanie na proces wydawniczy?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Porty finansowana są z naszych środków, pochodzących ze sprzedaży wydanych tytułów

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Od którego roku spółka działa w branży gamingowej?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Od 2018 roku. Natomiast sam działam w tym sektorze od ponad 4 lat. A jeśli chodzi o sam gaming, to praktycznie od początku.

Obrazek użytkownika Anonim
Matylda

Jak wygląda harmonogram prac na 2021? Ilu premier możemy się spodziewać?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Na 2021 r. mamy przewidziane 8 gier przekładających się na 24 premiery. Niewykluczone, że ta liczba jeszcze się zwiększy.

Obrazek użytkownika Anonim
Robert

Czy w przyszłości chcecie zająć się także tworzeniem gier na PC?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Tak, pierwsza gra spółki zależnej będzie wydana również na platformy PC. Będzie to pierwsza premiera z grupy, która będzie wydana na wszystkich platformach.

Obrazek użytkownika Anonim
Robert

Czy planujecie wkrótce podpisać istotną umowę z partnerem zagranicznym?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Jesteśmy w trakcie zaawansowanych rozmów.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy zarząd planuje dzielić się przyszłymi zyskami z akcjonariuszami?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Aktualnie spółka nie posiada sprecyzowanej polityki dywidendowej, jednak jeśli sytuacja spółki na to pozwoli, jesteśmy jak najbardziej na tak.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jaka jest obecna kapitalizacja spółki?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Kapitalizacja spółki po emisji to 41 mln zł.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Co generuje największe zyski spółki?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Thief Simulator w wersji konsolowej. Przygotowywana jest także wersja na nową generację konsol: Xbox Series i PS5.

Obrazek użytkownika Anonim
Wojciech C

Czy planujecie wydawanie gier na platformy mobilne?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

W najbliższym czasie nie, ale w planach długoterminowych nie wykluczamy takiej możliwości.

Obrazek użytkownika Anonim
Jan

Kiedy będzie można zobaczyć wasze gry na najnowszych platformach PS5 oraz xbox series x?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Na przełomie Q2 i Q3 planujemy pierwsze gry stricte dedykowane pod nowe platformy.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Czy Wasza spółka zależna Beast Games ma na swoim koncie już jakieś tytuły?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Dzisiaj ujawnimy pierwszą grę naszej spółki zależnej.

Obrazek użytkownika Anonim
piotrek

ile premier pojawi się w 2021 roku?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Na ten rok przewidzianych jest 24 premier projektów.

Obrazek użytkownika Anonim
Tymoteusz

Czym chcecie się wyróżniać na tle innych spółek z Grupy PlayWay?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Docelowo chcemy, by nasze gry wychodziły jednocześnie na wszystkich platformach. Dodatkowo, jesteśmy jedną z nielicznych spółek, które mają wszystkie certyfikaty na nowe generacje konsol. Co więcej, nasze porty mają na tyle wysokie noty, że dostają się na promocje wspierane marketingowo przez producenta konsoli, takie jak Deals with golds od Microsoftu.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Ile osób liczy zespół spółki ?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Aktualnie nasz zespół liczy 24 osoby

Obrazek użytkownika Anonim
Bartek

Czy uważa pan, że konsole moga byc tak samo dochodowym rynkiem jak PC?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Jak najbardziej. Na wszystkich najważniejszych konsolach wychodzi ilościowo niecałe ⅓ gier, co na Steam' ie co pokazuje jak bardzo rynek jest chłonny nowych gier.

Obrazek użytkownika Anonim
Stefan

Jak wg. Pana wyglądają perspektywy dla rynku gier wideo na II poł. tego roku? Czy zainteresowanie grami spadnie, ze względu na zmniejszanie lock down-u?

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Raczej nie przewiduję spadku zainteresowania grami. Druga połowa tego roku może być bardzo obiecująca. Głównie z tego powodu, że mamy nową generację konsol, co jest nowym rynkiem zbytu. Ludzie są złaknieni nowych produkcji na nowe platformy.

Obrazek użytkownika Marcin Wesołowski
Marcin Wesołowski

Dziękuję wszystkim uczestnikom za licznie zadane pytania. Myślę, że odpowiedziałem na większość z pytań. W razie dodatkowych pytań zapraszamy na naszą stronę, do zakładki relacje inwestorskie: https://console-labs.com/relacje-inwestorskie/

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.