Relacja czatu z prezesem SimulaM: Najważniejszym naszym projektem jest gra I am Jesus Christ
Obrazek użytkownika Czaty
07 cze 2021, 13:00

„Najważniejszym naszym projektem jest gra I am Jesus Christ” - relacja czatu z prezesem SimulaM

W poniedziałek, 7 czerwca 2021 r. odbył się czat inwestorski z prezesem zarządu SimulaM, Maksymem Vysochanskiym. Podczas spotkania rozmawialiśmy o szczegółach oferty publicznej akcji. Inwestorzy zadawali również pytania o plany debiutu na NewConnect, model biznesowy oraz nadchodzące premiery.

W spotkaniu wzięło udział 250 osób, a prezes zarządu odpowiedział na 26 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z prezesem zarządu SimulaM, Maksymem Vysochanskiym. Podczas spotkania porozmawiamy o szczegółach oferty publicznej akcji oraz modelu biznesowym spółki.

 

Spotkanie rozpocznie się w poniedziałek, 7 czerwca 2021 r. o godz. 11:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Witam serdecznie
dziękuję za zainteresowanię naszą firmą i z przyjemnością odpowiem na Państwa pytania.

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Na początku, kilka słów na temat bieżącej działalności spółki SimulaMaker S.A.
Model biznesowy Spółki zakłada tworzenie nisko i średnio budżetowych projektów, a następnie ich sprzedaż na całym świecie w modelu cyfrowym, za pośrednictwem platformy Steam i Nintendo.
W takim przypadku będziemy mogli wydawać gry na takie platformy jak PC, Nintendo, a następnie najlepsze tytuły - na inne, jak Playstation oraz Xbox.

 

Mamy dobrą dywersyfikację naszych gier. Mamy perpektywne tytuły takie jak I Am Jesus Christ, Moon Farming, Jungle House, Horse Shelter 2022, które są na TOP wishliste na Steam. A także kilka małych projektów indie, które przygotowujemy na platformy PC i Nintendo.

Obrazek użytkownika Anonim
inw

Dzień dobry, zgodnie z prospektem duża część środków z emisji ma pójść na finansowanie nowych produkcji, proszę powiedzieć na jaką liczbę produkcji według założeń mają starczyć pozyskiwane środki.

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Dzień dobry!
Dziękuję za pytanie.
Pozyskiwanych środków starczy na stworzenie 5-6 gier.

Obrazek użytkownika Anonim
inw

Czy spółka obecnie pracuje nad jakimś dużym projektem czy też środki z emisji będą przeznaczone na kilka mniejszych preprodukcji, jeśli tak jaki jest podział procentowy owych środków pomiędzy planowane projekty.

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Dzień dobry!
Dziękuję za pytanie. Najważniejszym naszym projektem jest gra "I am Jesus Chtist". 20-30% są zaplanowane na zakończenie i promocję tego projektu. 70-80% środków będą wydane na inne gry.

Obrazek użytkownika Anonim
inw

Jakiej tematyki mają dotyczyć nowe preprodukcje? Czy będą to np. symulatory, city buildery czy inne gatunki?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

To będą symulatory w stylu survival

Obrazek użytkownika Anonim
inw

Kiedy można się spodziewać trailerów nowych tytułów nad którymi pracuje spółka, jakie są najbliżej ujawnienia?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Dziękuję za pytanie. Pierwszy nowy trailer będzie już do końca czerwca. Drugi trailer będzie gotowy do konca lipca.
Jesienią będą gotowe jeszcze dwa trailera do nowych gier.

Obrazek użytkownika Anonim
inw

Czy kampania kickstarter dotycząca tytułu I am Jesus Christ odbędzie się przez planowanym debiutem spółki na rynku NC?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Dziękuję za pytanie. Tak. Kampania Kickstarter odbędzie się w pod koniec września.

Obrazek użytkownika Anonim
inw

Czy dla tytułu I am Jesus Christ planowane jest demo czy tylko prolog?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Dziękuję za pytanie.
Tak. Przygotowujemy i demo oraz prolog.
Demo będzie już gotowe do kampanii na platformie Kickstarter.
Prolog planujemy skończyć do konca 2021 roku.

Obrazek użytkownika Anonim
inw

Czy spółka ma podpisane umowy na promocję i marketing swoich gier z innymi spółkami z grupy Playway takimi jak Gameparic czy też będzie promowała je samodzielnie?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

My mamy swoją wizję i metodę promocji, która jest skuteczna. Dla tego robimy promocję samodzielnie.

Obrazek użytkownika Anonim
inw

Czy spółka będzie uczestniczyła sama bądź wspólnie z Playway bądź innym wydawcą na targach E3 lub gamescom?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Planujemy brać udział wspólnie z Payway

Obrazek użytkownika Anonim
inw

Czy spółka planuje uczestniczyć w Festiwalu Steam Next w czerwcu, jeśli tak które gry będą prezentowane z portfolio spółki?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Tak. Oczywiście. Przedstawimy na festiwalu demo gry "Moon farming". Specjalnie dla Państwa przygotowałem do pokazu trailer tej gry.

 

Podaję linka do wideo:
https://www.youtube.com/watch?v=EW-hw_GbQ1U

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy w związku z tym, że gra ma być z gatunku realistycznych a chyba nie robionych dla śmiechu, to czy poważnie bierzecie pod uwagę włączenie w marketing Kościoła?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Bardzo dobre pytanie, dla nas będzie wspaniale otrzymać takie wsparcie. Tym bardziej od wspólnot chrześcijańskich w USA, które wsparły film "Pasja Chrystusa". Jesteśmy otwarci na takie możliwości.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak duża ma być emisja i na co przeznaczycie środki?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Wartość emisji brutto - 1.376.508,00 zł. 70% - Sfinansowanie nakładów na produkcję gier (rozpoczętych i nowych). 25% - Sfinansowanie kosztów marketingowych związanych z promocją gier. 5% - Sfinansowanie preprodukcji nowych gier

Obrazek użytkownika Anonim
GA

Czy Arka Noego może ukazać się wcześniej, niż I am Jesus Christ?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Tak, Arka Noego może ukazać wcześniej - I Am Jesus Christ

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Skąd w ogóle pomysł na takie tematyki produkcji?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Dobre pytanie, pomysł na tę grę - I Am Jesus Christ - ten pomysł chodził we mnie od bardzo
dawna. Zainspirowały mnie komputerowe filmy rysunkowe takie jak Toy Story, Shrek i inne 20 lat temu. I pomyślałem, że hej, byłoby wspaniale zrobić taki komputerowy film animowany o Jezusie Chrystusie. Później
pomysł ten przekształcił się w grę, a firma Playway poparła go, gdy im go przedstawiłem. Oglądaliśmy wiele dobrych filmów o Jezusie Chrystusie i wierzymy, że jest to dobry czas, aby zrobić grę o Nim

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jakie działania marketingowe dla I am Jesus chcecie przeprowadzić?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

1. Kampania Kickstarter w końcu września
2. Aktywna promocja w mediach
3. Prolog ze wsparciem top-media
4. Udział w następnych festiwalach Steam
5. Współpraca z influencerami
6. Aktuwny dialog ze społeczeństwem

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Do czego jest Wam potrzebna zbiórka na kickstarter?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Dziękuję za pytanie. Kampanię na Kickstarterze zamierzamy wykorzystać z dwóch głównych powodów. Po pierwsze, aby zwrócić większą uwagę na naszą grę. Abyśmy mogli rozwijać listę życzeń z graczami. A po drugie, aby uzyskać więcej różnych opinii od społeczności.

Obrazek użytkownika Anonim
E.T.

Czy uważa Pan, że gry o tematyce religijnej mogą być nową niezagospodarowaną niszą? Jak jest z popularnością takich produkcji na świecie?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Bardzo dobre pytanie. Tak, myślę, że jest na to duża szansa. Jest ogromny rynek z chrześcijańskimi książkami i filmami. Więc mamy dużą szansę na stworzenie takiego nowego rynku z grami.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jakie do tej pory nakłady zostały poniesione na grę i jak Pan ocenia procent realizacji, gdzie 0% to pomysł a 100% to sprzedaż? Na jakim etapie jesteście?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Na początku gra była tworzona na Unity. Ale teraz Ureal (szczególnie wersja najnowsza 5.0) daje niesamowite możliwości oraz nie do porównania lepszą grafikę oraz możliwości animacji. Dla tego zdecydowaliśmy stworzyć grę na bazie Unreal 5.0.
I nasza społeczność też wspiera tą decyzję.
Na dziś gra na Ureal już gotowa w 30%. Planowany budżet całej gry to 400 tys. zł.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Dlaczego wybór padł na symulatory survivalowe, a nie podobne tematy do obecnie realizowanych?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Zespół ma dobre doświadczenie w tym kierunku. I my możemy tworzyć dobrze jakościowo gry z niskim budżetem.
Oczywiście my mamy mnóstwo pomysłów oraz planów na inne tematy. Nasz zespół bada zainteresowanie innymi typami gier i trzymamy rękę na pulsie. Jesteśmy gotowi do tworzenia gier w różnych stylach.

Obrazek użytkownika Anonim
Abenadar

Bardzo kibicuje grze "I am Jesus Christ" i nie mogę sie jej doczekać od samego początku. Mam pytanie o charakter i przesłanie tej gry - czy będzie ono prześmiewcze i żartobliwe czy raczej gra będzie miała poważny charakter i będzie się opierała mocno na historii z Pisma Świętego? Czy korzystacie ze wsparcia biblistów przy tej produkcji?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Dziękuję za pytanie.
Bardzo dziękuję za wsparcie.
Gra ma jak najbardziej poważny charakter i całościowo się opiera na Piśmie Świętym.
Na dziś nie mamy specjalnego wsparcia od biblistów. Ale jesteśmy otwarci.
Ja sam osobiście przeczytałem Pismo Święte wielu razy i kontroluję żeby gra była oparta wyłącznie na Nim.

Obrazek użytkownika Anonim
Felix

Kiedy będzie złożony dokument informacyjny na giełdę ?
Czy premiera I AM Jesus Christ będzie na Święta wielkanocne 2022 czy na Boże Narodzenie 2022?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Dziękuję za pytanie.
Ze względu na skuteczność promocji (nasz zespół testował osobiście) będzie najlepiej zaprezentować grę na Boże Narodzenie 2022. Uważamy, że to jest najlepszy orker dla tej gry.

Obrazek użytkownika Anonim
inw

"Na dziś gra na Unreal już gotowa w 30%. Planowany budżet całej gry to 400 tys. zł." dopytam czy budżet 400 tys. to łącznie z marketingiem czy koszty samego developmentu?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Dziękuję za pytanie. To tylko produkcja.

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Zapraszam Państwa przeczytać szczególną informację o emisji publicznej tutaj:
https://simulam.com/oferta/

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Jestem tutaj dla Państwa i z przyjemnością udzielę wszystkich informacji oraz dam odpowiedzi na pytania.

Obrazek użytkownika Piotr Kwestarz
Piotr Kwestarz

Dzień dobry,
Jaka jest wycena spółki po emisji akcji i kiedy może zadebiutować na NewConnect?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Dziękuję za pytanie, Panie Piotrze.
Wycena 28 mln. zł
NewConnet - do końca tego roku

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Co się stanie jeśli spółka nie pozyska wszystkich zakładanych środków? Co będzie w pierwszej kolejności realizowane, a z czego zrezygnujecie?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Bardzo dobrze pytanie - dziękuję.
naszym priorytetem będzie zakończyć te projekty, które już mamy w trakcie tworzenia - "I am Jeasus Christ", " Moon farming", "Horse shelter"

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Kiedy jest realny termin debiutu na NewConnect?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Planujemy do końca 2021 roku

Obrazek użytkownika Anonim
inw

"To będą symulatory w stylu survival" czy może Pan zdradzić czy najbliższy trailer nowej gry który ma się ukazać w czerwcu będzie właśnie survivalem? Kim będzie bohater?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

To będzie trailer gry w stylu Dark souls i bohaterem będzie wiking

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Zapraszam do oglądania ostatniego "devlogu" gry "I am Jeasus Christ" na bazie Unreal 5.0

 

https://www.youtube.com/watch?v=i34ikuMG8ok

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Dobrze, że komunikujecie się z inwestorami. Kiedy można liczyć na kolejne takie spotkanie? Może po premierze albo przy okazji debiutu?

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Ja też bardzo dziękuję, Panie Adame, za spotkanie. Będę teraz częściej uczestniczyć w takich spotkaniach. Może zrobimy jeszcze przed debiutem

Obrazek użytkownika Maksym Vysochanskiy
Maksym Vysochanskiy

Serdecznie dziękuję za spotkanie oraz wszystkie pytania! Zapraszam do kontaktu i z przyjemnością odpowiem na Państwa pytania.
Szczególną informacja o spolce oraz emisji tutaj:

 

https://simulam.com/oferta/

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.