Relacja czatu z prezesem zarządu Live Motion Games: Mamy aktualnie 3 gry z ogromnym potencjałem: Builder Simulator, Chernobyl Liquidators oraz Builders of China
Obrazek użytkownika Czaty
21 cze 2021, 14:13

„Mamy aktualnie 3 gry z ogromnym potencjałem: Builder Simulator, Chernobyl Liquidators oraz Builders of China” - relacja czatu z prezesem zarządu Live Motion Games

W poniedziałek 21 czerwca 2021 r. odbył się czat inwestorski z prezesem zarządu Live Motion Games, Michałem Kaczmarkiem. Podczas spotkania rozmawialiśmy o debiucie na rynku NewConnect. Inwestorzy zadawali również pytania o strategię spółki, produkcję gry Chernobyl Liquidators Simulator oraz plan premier na ten rok.

W spotkaniu wzięło udział blisko 400 osób, a prezes zarządu odpowiedział na 54 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z prezesem zarządu Live Motion Games, Michałem Kaczmarkiem. Podczas spotkania porozmawiamy o debiucie na NewConnect oraz planach rozwoju.

 

Spotkanie rozpocznie się w poniedziałek, 21 czerwca 2021 r. o godz. 12:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Witam serdecznie na kolejnym czacie w ten słoneczny dzień i zapraszam do zadawania pytań

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor1

Jak oceniacie debiut? Co on zmienia w organizacji?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Dobrze i niczego nie zmienia - debiut na NewConnect to kolejny etap w rozwoju naszej spółki. Trzeba pamiętać, że budowanie wartości to maraton a nie sprint, Live Motion Games dopiero się zaczyna.

Obrazek użytkownika Anonim
Paulina

Ile wynosiła wycena spółki przed debiutem? Na ile rzeczywiście wyceniacie LMG?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Emisja w marcu odbyła się przy cenie 45 zł. za akcję. Oczywiście osoby które inwestowały na znacznie wcześniejszym etapie kupowały od niższej wyceny, być może mając jakąś strategię wyjścia. Nie oceniam tego, ja patrzę na tę firmę w długiej perspektywie. Ile jest/będzie LMG warte? Proszę poczekać na wyniki sprzedaży Builder Simulator /Chernobyl Liquidators/Builders of China i wówczas wrócić do tematu.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Niedawno zadebiutowaliście na giełdzie. Jak wrażenia po delikatnym spadku kursu na otwarciu. Dziś świeci się na zielono :)

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Debiut na NC to kolejny etap w rozwoju naszej firmy. Zaznaczę ponownie, że budowanie wartości to maraton a nie sprint, Live Motion Games dopiero się zaczyna.

Obrazek użytkownika Anonim
Mardek

Czy planujecie przeniesienie akcji z NewConnect na rynek główny GPW?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Zdecydowanie. Debiut na głównym rynku GPW jest kolejnym etapem rozwoju, który chcemy zrealizować. W tej chwili trudno jednak przewidzieć, kiedy to nastąpi. Aktualnie skupiamy się na minionym debiucie na rynku NewConnect i chcemy w pełni wykorzystać szansę, jaką daje obecność wśród spółek publicznych.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy lock-up'em rzeczywiście objęte jest 2/3 akcji tak jak było mówione wcześniej?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Nic sie nie zmieniło. Lockup obowiązuje od dnia debiutu.

Obrazek użytkownika Anonim
Bartek

Co jest Waszą przewagą konkurencyjną?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Mamy duże ambicje. Rozwijamy się skokowo. Obecnie posiadamy duży, 80-osobowy zespół zaangażowanych i doświadczonych osób na pokładzie. Te osoby potrafią już pracować wspólnie i są bardzo zgrane. To wpływa na jakość tworzonych przez nas projektów. Jakbym miał odpowiedzieć w jednym słowie - jakość. Trzymamy jakość i dowozimy obietnice.

Obrazek użytkownika Anonim
Konrad

Jak wygląda strategia spółki?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Strategia spółki zakłada produkcję kilku średnio- budżetowych gier rocznie. Warto podkreślić, że przyjęta strategia aktualnie się nie zmienia. Realizujemy ją konsekwentnie od początku, a giełda jest jednym z etapów przyjętej przez nas ścieżki rozwoju.

Obrazek użytkownika Anonim
Barbara

Czy najbliższą premierą będzie Builder Simulator?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Zgodnie z założonym planem tak. Z zastrzeżeniem, że wszystko się może wydarzyć

Obrazek użytkownika Anonim
Jarek

Kiedy chcecie przeprowadzić premierę Chernobyl Liquidators?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Premiera nastąpi jak tylko gra będzie gotowa. Zrezygnowaliśmy z pokazania jej na zimowym Festiwalu Steam, ponieważ pojawiły się problemy optymalizacyjne. Nie chcieliśmy, aby gracze mieli złe doświadczenia z grą. Premierę tytułu planujemy pod koniec roku, ale nie da się ukryć, że aktualnie jesteśmy kilka miesięcy do tyłu ze względu na optymalizację gry (TO BARDZO WAŻNE WZ WZGLĘDU NA WYSOKĄ JAKOŚĆ PROJEKTU).

Obrazek użytkownika Anonim
Jarek

Gratuluję konsekwentnej budowy wish listy Chernobyl Liquidators. Czy może Pan podać aktualną liczbę zapisanych?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Aktualna WL dla tego tytułu przekracza 100k, do premiery będzie co najmniej 200k.

Obrazek użytkownika Anonim
Jarek

Czy planujecie jeszcze jakieś większe działania marketingowe dla Chernobyl Liquidators?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Zdecydowanie tak.

Obrazek użytkownika Anonim
Jarek

Czy Chernobyl Liquidators już przeszło przez testy PlayWay?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Gra jest w produkcji. Oczywiście, wersja demo, którą pokazaliśmy na Festiwalu Steam, była wcześniej testowana i zaakceptowana przez zespół Testing Center PlayWay.

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Jak wygląda sytuacja finansowa, tzn. ile środków z emisji zostało spożytkowanych i na ile wystarczy obecny poziom gotówki?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

W marcu tego roku w ramach oferty publicznej pozyskaliśmy zakładane 4 mln zł. Zgodnie z zapowiedzią pozyskane środki przeznaczamy na produkcję i marketing nowych autorskich gier z gatunku symulator, survival i city builder.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy jest możliwe jakieś crosowanie symulatora mechanika łodzi podwodnej z Ubotem albo ACS? Czy tu już jakies działania były podjęte?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Tak, podjęliśmy działania w tym zakresie. Crosowanie tytułu przebiegło pomyślnie, kolejny etap to zamknięta alfa.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Ile osób pracuje obecnie w spółce i jaki jest podział pracownicy/b2b?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Nasz zespół aktualnie liczy ponad 80 osób, znaczna mniejszość to B2B (ok 15 osób).

Obrazek użytkownika Anonim
Piotr M.

Na razie budowa wishlisty builders of china przebiega chyba tylko organicznie. Jakie działania planujecie w tym zakresie i kiedy jest możliwa premiera?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Builders of China już korzysta i będzie korzystał z crosspromocji z takimi tytułami jak Builders of Egypt. Tak jak wspomniałem jest to jeden z tytułów, z którymi wiążemy największe nadzieje, także na pewno nie poprzestaniemy na organicznym budowaniu się WL.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Na ile wystarczyłyby same środki z emisji, gdyby okazało się, że żadna z tegorocznych premier się nie uda? (czego oczywiście nie życzę, ale stawiam taką tezę na potrzeby pytania IYKWIM :)

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Środki z emisji pozwalają m.in. ukończyć wszystkie gry rozpoczęte a także wspierają nasz proces produkcyjny i marketingowy nowych autorskich gier z gatunku symulator, survival i city builder.

Obrazek użytkownika Anonim
GG

Jakie są plany w zakresie Train Station Renovation? Czy będa jakieś płatne DLC, np. określone kraje, czy kontynety albo epoki historyczne? Patrząc na rozwój Euro Truck, to byłby sensowny kierunek?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

DLC dla Train Station Renovation, nad którym obecnie pracujemy, to ukłon w stronę społeczności jaka zbudowała się wokół naszego tytułu. Gracze mieszkający za naszą zachodnią granicą stanowią najliczniejszą nie anglojęzyczną grupę odbiorców gry. Przewidujemy liczne nowe funkcjonalności. Karta do Train Station Renovation – Germany została udostępniona na Steam 15 czerwca - https://store.steampowered.com/app/1610540/Train_Station_Renovation__Ger.... Natomiast kiedy dokładnie pojawi się sam dodatek, na razie jest nam trudno to oszacować. Wkrótce podamy więcej szczegółów.

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Od kilku dni gracze zaczęli masowo ogrywać demo builder simulator. Czy to celowe dzialanie marketingowe ?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Proszę mi wierzyć, w naszych działaniach promocyjnych niewiele jest przypadku. Rozwijamy kompetencje z zakresu marketingu gier od pewnego czasu i z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że są one na naprawdę wysokim poziomie.

Obrazek użytkownika Anonim
Marlena

Ile produkcji rocznie chcecie wypuszczać?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Zgodnie z przyjętą i opublikowaną na stronie strategią spółki planujemy wprowadzić do sprzedaży kilka gier rocznie.

Obrazek użytkownika Anonim
Gracz

Na jakim etapie jest Builders of China?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Planujemy demo gry na kolejnym festiwalu.

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Czy przewidywana jest kolejna emisja akcji w najbliższych miesiącach?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Nie planujemy kolejnej emisji w najbliższym czasie

Obrazek użytkownika Anonim
Alek

Ile średnio wynosi budżet Waszych gier?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Nasze produkcje mieszczą się w budżetach od 100 tys. do 1 mln.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Z którym z przyszłych projektów wiąże Pan największe oczekiwania?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Aktualnie mamy 5 gier w produkcji i z każdą wiążemy duże nadzieje. Trzy z nich, będące najdłużej w produkcji, mają już duże wishlisty, tzn. Builder Simulator (z wishlistą ponad 150k), Chernobyl Liquidators (ponad 100k) oraz Builders of China (ponad 50k). Każdą z wymienionych gier planujemy wydać z Wishlistą na poziomie 200k.
Demo Chernobyl Liquidators od środy (16 czerwiec) bierze udział w Festiwalu Steam.
Tytuł spotkał się z bardzo dobrym odbiorem i zyskał ciekawe recenzje, m.in.: https://www.pcgamer.com/this-heartbreaking-demo-puts-you-into-the-boots-...
Gra jest wymieniania także w TOP2 dem na całym Festiwalu: https://pledgetimes.com/18-free-demos-of-the-steam-next-fest-that-we-rec...

 

Dla przypomnienia, w lutym Builder Simulator ograło ponad 100k osób w tydzień festiwalowy. Gra została bardzo pozytywnie przyjęta przez środowisko graczy.

Obrazek użytkownika Anonim
Krzysztof

Jaki jest model biznesowy spółki?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Nasz plan zakłada tworzenie kilku autorskich tytułów rocznie i ich globalną dystrybucję w modelu cyfrowym

Obrazek użytkownika Anonim
Alek

Słowo pocieszenia dla ludzi kupujących w ostatniej emisji :(

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Cierpliwości :)

Obrazek użytkownika Anonim
Marek

Kiedy otrzymamy informację o wzroście wishlisty po festiwalu dem?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

O efektach festiwalu będziemy informowali po jego zakończeniu.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor 2

Panie Prezesie kiedy nowy Wiedźmin ?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Pytanie do twórców Wiedźmina ;)

Obrazek użytkownika Anonim
Piotr

Ile ściągnięć na demo Chernobyl Liquidators?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

O tym poinformujemy po zakończeniu festiwalu

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Dzień dobry. Drugi raz z rzędu gra od LMG jest jedną z najlepszych gier festiwalu. Co stoi za sukcesem czarnobyla ? Jak Pan ocenia wpływ wcześniejszych playtestów na zainteresowanie demem ?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Za sukcesem gry stoją długie godziny pracy zaangażowanego zespołu - to w pierwszej kolejności. Niewątpliwie też temat przewodni gry jest atrakcyjny, ponieważ zaproponowaliśmy zupełnie nowe, inne podejście do tematu katastrofy. Zamiast po raz kolejny walczyć z mutantami, gracz wciela się w członków ekip ratunkowych - tu zupełnie inny klimat gry! Playtesty niewątpliwie też były pomocne, ponieważ pozwoliły nam zebrać opinie graczy i wiele elementów gry od tego czasu zostało zmienionych, poprawionych zgodnie z sugestiami graczy.

Obrazek użytkownika Anonim
Krzysztof

Byliście obecni na Steam Next - jaki był odbiór graczy?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Steam NEXT jeszcze trwa. Po zakończeniu festiwalu przyjdzie czas na podsumowania. Mogę powiedzieć, że na ten moment jesteśmy z udziału w festiwalu bardzo zadowoleni.

Obrazek użytkownika Anonim
Marek

Gratuluję artukułu w PC Gamer:) Czy macie informacje o innych pismach branżowych piszących o demo CLS?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Oczywiście, proszę zerknąć choćby na publikacje na YT: http://t.ly/i1ij

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Nie udało się przygotować dem bochina i supermarket na ten festiwal. Czy tak jak w przypadku czarnobyla zostaną udostępnione playtesty ?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Builders of China zaprezentujemy na kolejnym festiwalu. Playtesty również zrealizujemy do tego momentu. Następny tytuł, jaki zaprezentujemy, to Supermarket Manager. Chcemy w ramach każdego festiwalu pokazać jedną grę. Uczestnictwo w tego typu wydarzeniach to bardzo skuteczne narzędzie promocji. Udział w Festiwalu Steam przyczynił się, m.in. do tego, że PC Gamer zauważył naszą produkcję: (https://t.co/4iZTqMtDkD.

Obrazek użytkownika Anonim
Hubert

Ile aktualnie wynosi sprzedaż Train Station Renovation?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Gra sprzedała się w nakładzie 67 tys. szt.

Obrazek użytkownika Anonim
Jakub

Czy planujecie nowy tytuł na przyszły rok?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Tak, planujemy wiele nowych tytułów w najbliższych latach.

Obrazek użytkownika Anonim
Paweł

Kilka dni temu Movie Games kupiło pakiet akcji LMG> Jak to wpłynie na spółkę?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Prezes Movie Games jest członkiem Rady Dadzorczej lmg.

Obrazek użytkownika Anonim
Paweł

Jak wygląda Rada Nadzorcza LMG?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Mam wsparcie bardzo mocnej rady, osób z doświadczeniem które daje realna wartość przy pracy z lmg. Zapraszam do zapoznania się ze składem RN.

Obrazek użytkownika Anonim
Sylwek

Czy zamierzacie wydawać gry także w wersji mobilnej i konsolowej lub VR?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Tak, pracujemy już nad portem VR do Train Station Renovation oraz Chernobyl Liquidators.

Obrazek użytkownika Anonim
Marcin1111

Jesteście już spółką publiczną. Jakie są kolejne cele spółki?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Gry > jakość > zyski > nowe gry > jakość > więcej zysków > zobaczymy

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Spółka jest przed premierą kilku gier. W którym kwartale spodziewa się Pan mocnego wzrostu przychodów ? Uda się w 4q2020 czy będzie to dopiero 1q2021 ?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Pozwolę sobie przemilczeć. Możemy już dzisiaj mieć wszystkie KPI, jednak błędnym założeniem byłoby mówić, że gra będzie w październiku. Może okazać się we wrześniu, że potrzebny jest jeszcze miesiąc albo pół roku na dokończenie gry. Firma musi mieć tę elastyczność, aby dowozić jakość, bo to ona jest najważniejsza.

Obrazek użytkownika Anonim
kam

Kiedy pojawią się informacje w sprawie tytułów, które są w preprodukcji?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Uboat Mechanic Simulator ogłosiliśmy w tym miesiącu. Do końca roku z pewnością zaprezentujemy kolejne tytuły.

Obrazek użytkownika Anonim
kam

W których miesiącach można spodziewać się DLC Train Station, Builder Simulator, Chernobyl Liquidators i demo Builders of China ?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Jesień-zima

Obrazek użytkownika Anonim
Alek

Gdybym nie miał teraz akcji jak zachęciłby mnie Pan do zakupu?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Zachęcamy do zagrania w nasze projekty (lub poprosić znajomego fana gier) i porównania do innych :)

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Czy po realizacji obecnych gier i zrealizowaniu przychodów spółka planuje większe gry w budżecie powyżej 1 mln zł ?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Nie mamy takiego planu, ale jednocześnie nie zamykamy się na taką ewentualność. Naszym założeniem jest, aby dostosowywać się do sytuacji na rynku w danym momencie i reagować w taki sposób, aby firma osiągnęła jak najwyższe wyniki finansowe.

Obrazek użytkownika Anonim
E.T.

Jak dużym zainteresowaniem cieszy się Fat Ex Courier Simulator

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Jest to tytuł produkowany dla partnera. Nie mamy dostępu do danych finansowych i marketingowych tej gry.

Obrazek użytkownika Anonim
Piotr M.

Która gra jest najważniejsza z punktu widzenia perspektywy długoterminowej spółki? Czy zgodzi się Pan, że może to być Builders of China?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Jak wspomniałem mamy aktualnie 3 gry z ogromnym potencjałem: Builder Simulator, Chernobyl Liquidators oraz właśnie Builders of China. Z każdą z nich wiążemy duże nadzieje, bo też każda z tych gier pozwala nam eksplorować trochę inne grupy graczy.
Dodatkowo mocnymi pozycjami są Uboat Mechanic i SuperMarket Manager. Budujemy mocne portfolio :)

Obrazek użytkownika Anonim
Alek

Co znaczy "wszystko może sie wydarzyć" w przypadku Builder Simulatora? Moze być jakaś premiera wcześniej czy raczej przełożycie BS na później? Na jakim etapie jest produkcja BS?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Może się np. okazać, że na 2 miesiące przed premierą wystąpi problem techniczny, który będzie wymagać dodatkowego zaangażowania i czasu.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciej

Jak Pan ocenia festiwal dem - podzieli się Pan jakimiś danymi odnośnie ilości pobrań, wzrostom na WL ?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Po festiwalu przekażę szczegółowe informacje, jestem bardzo zadowolony.

Obrazek użytkownika LukiP
LukiP

Jest jakiś kalendarz premier? Czy będzie prolog Builder Simulator? Kiedy premiera BS? Będzie od razu pełna wersja czy najpierw EA?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Polecam mój materiał z aktualnościami - https://youtu.be/zRpRJL4YuJk

Obrazek użytkownika Anonim
Michał3333

Czy PlayWay ma większościowe udziały w spółce?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Tak

Obrazek użytkownika Anonim
Vox

Chernobyl ma artykuły w prasie ale na festivalu next widać słaby wpływ youtuberów. Z czego to wynika? Z tego że ograli już oni grę podczas playtestów?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Swój wpływ ma na pewno E3. Jesteśmy też w kontakcie z twórcami YT. Mają zakolejkowane publikacje z gry. Jest to jeden z lepiej ogranych przez YT tytuł: http://t.ly/B1tK.

Obrazek użytkownika Anonim
Alek

Jaki jest przelicznik wishlisty do sprzedanych kopii w przypadku Państwa produkcji? Jaka będzie cena kluczowych produktów (BS i CLS)?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

TSR - WL na premierze 50.000, a sprzedaż 69 tys. kopii.

Obrazek użytkownika Anonim
Alek

W jakich grach przewidziany będzie multiplayer? Patrząc np. na Green Hell od CRJ znacząco zwiększa ona sprzedaż.

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Będziemy do tego tematu wracać w najbliższej przyszłości.

Obrazek użytkownika Anonim
Mariusz

Jakie są plany spółki do końca 2021 roku?

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Zapraszam do moich aktualności: https://youtu.be/zRpRJL4YuJk

Obrazek użytkownika Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek

Dziękuję za udział w naszym czacie i zapraszam na kolejne spotkanie. Serdecznie pozdrawiam i zachęcam także do śledzenia naszej strony internetowej i kanałów social media.

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.