Relacja czatu z zarządem Wpadaj.pl: Chcemy zbudować i zająć mocną pozycję jako realna alternatywa dla Booksy
Obrazek użytkownika Czaty
30 cze 2021, 13:34

„Chcemy zbudować i zająć mocną pozycję jako realna alternatywa dla Booksy” - relacja czatu z zarządem Wpadaj.pl

W środę 30 czerwca 2021 r. odbył się czat inwestorski z prezesem zarządu spółki Wpadaj.pl, Pawłem Cylkowskim oraz wiceprezesem zarządu, Karolem Wilczko. Podczas spotkania rozmawialiśmy o szczegółach kampanii crowdfundingowej. Inwestorzy zadawali również pytania o debiut na rynku NewConnect, wyróżniki aplikacji wpadaj.pl oraz plany rozwoju firmy.

W spotkaniu wzięło udział 200 osób, a zarząd odpowiedział na wszystkie zadane pytania. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z prezesem zarządu spółki Wpadaj.pl, Pawłem Cylkowskim oraz wiceprezesem zarządu, Karolem Wilczko. Porozmawiamy o szczegółach trwającej kampanii crowdfundingowej.

 

Spotkanie rozpocznie się w środę, 30 czerwca 2021 r. o godz. 10:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Domena wpadaj.pl została zarejestrowana w październiku 2020. Proszę o informację ilu średniomiesięcznie klientów od tego czasu obsłużył Wasz serwis, ile zaliczył średniomiesięcznych pobrań aplikacji mobilnej, jakie generował średniomiesięczne przychody i średniomiesięczne koszty.
Proszę uzasadnić, że podane przez Państwa liczby nie są rażąco niskie względem Waszej wyceny portalu na poziomie 15mln zł.

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Pragnę podkreślić, że projekt był developowany od końca 2017r. W listopadzie 2020r. wystartowała wersja produkcyjna kalendarza dla salonów, a w kwietniu 2021 wyszukiwarka salonów dla klienta B2C. W tym czasie pozyskaliśmy ponad 1400 salonów, a przez nasz kalendarz i wyszukiwarkę do tego czasu zostało umówionych ponad 70 tys. wizyt. Co do wyników finansowych oraz wyceny. Pobrań aplikacji na google play (wersja Wpadaj.pl Biz oraz Wpadaj.pl) mamy ok 2,5 tys.)

 

Pragniemy podkreślić, że spółka Bridge Solutions Hub S.A. istnieje ponad 10 lat i projekt Wpadaj.pl jest jej nowym rodziałem. Ale jej podstawowy biznes generuje średnio rocznie w ostatnich latach 6-7 mln zł a zysk netto to średnio ok 500 tys. zł. Spółka dysponuje inwestycjami krótkoterminowymi na poziomie ok. 3 mln zł ( z czego większość [ok 2,5 mln] to gotówka). Uwzględniajac to wszystko (w tym upside na projecie Wpadaj.pl zdyskontowany stopą ryzyka) daje nam wycenę na poziomie właśnie 15 mln zł. Nasza emisja więc różni się od innych tym, że nie sprzedajemy projektu na papierze czy napisanego excelu. Umożliwiamy inwestycję w firmę z historią, stabilną podstawowym biznesem i perspektywicznym projektem e commerce’owo-technologicznym.
Samo Wpadaj.pl też przynosi już przychody, ale jeszcze znikome w skali całego obrotu spółki.

Obrazek użytkownika Anonim
galunio

Czy warto w ogole bic sie z konkurencja na rynkacj zagranicznych? Moze warto skupic sie tylko na Polsce?

Obrazek użytkownika Paweł Cylkowski
Paweł Cylkowski

Nie zamierzamy bić się od razu za granicą z innymi tego typu rozwiązaniami. Nasza strategia jest jasna: chcemy zbudować i zająć mocną pozycję jako realna alternatywa dla Booksy, czyli jako silny gracz numer 2 na bardzo dużym polskim rynku. Nasza strategia zakłada rozwój na rynkach zagranicznych, ale stopniowo, w kolejnych latach, po tym jak będziemy już mieli silną pozycję jako marka w Polsce.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Zgodnie z danymi ze sklepu Google Play Wasza aplikacja została do tej poty pobrana w liczbie niewiele ponad 100 szt. Czy w gronie pobierających były osoby spoza Waszej organizacji, rodziny i znajomych?
Biorąc pod uwagę Waszą wycenę portalu na 15mln zł, czy wyceniacie swoich "realnych użytkowników aplikacji" na więcej czy mniej niż 1mln zł za osobę? Ile czasu zajmie zanim taki realny użytkownik spłaci się wygenerowanymi przez siebie przychodami i zyskami?

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Chciałbym podkreślić, że liczba pobrań aplikacji (jak napisałem powyżej ponad 2,5 tys.) nie jest dla nas głównym celem, bo Wpadaj.pl jest napisana w technologii PWA, a więc nie jest aplikacją natywną-jest wersja mobilna w przeglądarce zachowuje się jak aplikacja a działa szybciej. Dlatego dla nas głównym KPI jest liczba zarejestrowanych salonów oraz ilość wizyt umówionych przez nasz salon.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czym aplikacja chce się wyróżniać na tle Booksy?

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Przede wszystkim działamy w innym modelu rozliczeń: od strony funkcjonalne oferujemy tyle samo za mniej. Nie wiążemy żadnym abonamentem ani długoterminowymi umowami, niezależnie od ilości salonów działających pod daną firmą czy ilość pracowników. Nasza aplikacja w ten sposób jest w skali roku tańsza w użytkowaniu dla salonu o 30-40% od Booksy.

Obrazek użytkownika Anonim
Ad

Na czym zarabia wpadaj.pl skoro nie pobieracie opłat

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Jesteśmy aplikacją freemium, a więc taką, w której podstawowe funkcje są za darmo, nie ma abonamentu, a pojawiają się opłaty efemetywnościowe. U nas jest są to pakiety sms, które już sprzedajemy. Następnym źródłem przychodów będą płatne promocje salonów w wyszukiwarce, prowizje od umówionych i opłaconych wizyt w wyszukiwarce. Elementem przychodów będą w przyszłości również współprace reklamowe/marketingowe z różnymi markami. Zaprasza również do zapoznania się z video w tym temacie: https://www.facebook.com/karol.wilczko/videos/810457183165336

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Jaką wartość uzasadniającą wycenę spółki na poziomie 15mln wnoszą Państwo do organizacji? Nie jest to uznana marka, nie jest to baza użytkowników, nie jest to działający, dochodowy model biznesowy. NIE JEST TO KAPITAŁ (ten pozyskujecie od drobnych akcjonariuszy amatorów, którym łatwo wcisnąć kit). No więc co jest warte 15mln na tym etapie istnienia spółki?

Obrazek użytkownika Paweł Cylkowski
Paweł Cylkowski

Wycena spółki wynika przede wszystkim z długoletniego i stabilnego biznesu podstawowego Bridge Solutions Hub S.A. (dawniej Bridge Media Sp. z o.o.), który generuje średnio kilkaset tysięcy zysku rocznego. Projekt Wpadaj.pl należy traktować jako element, który wyniesie spółkę na inne poziomy wyceny w przypadku pozytywnej komercjalizacji projektu Wpadaj.pl i podobnych, bazujących na silniku Wpadaj.pl.

 

Wycena 15m PLN pre-money uzasadniona jest następująco:
średnia przychodów za ostatnie 5 lat: ok. 7m PLN
średni roczny zysk za ostatnie 5 lat: ok. 550k PLN
P/E 20x (średnie dla Newconnect) daje wycenę BSH SA na 11m PLN
plus gotówka netto i inwestycje krótkoterminowe 3m pln
plus upside z projetku Wpadaj.pl (liczony tylko po poniesionych kosztach) ok 1.5m-2m
to daje wycene ok 16m PLN
minus 10% dyskonta z ryzyko emitenta = wycena ok 15m PLN

 

pamiętajmy, że w przyszłości skalowalność naszego projetku Wpadaj.pl+Wpadaj Lite+projekt MED dają potencjalnie niewspółmiernie wyższą wycenę, jesli projekty złapią break even point.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy macie zamiar przedłużać ofertę akcji? Bo jak tak, to ja poczekam

Obrazek użytkownika Paweł Cylkowski
Paweł Cylkowski

Na dzień dzisiejszy raczej nie planujemy przedłużania emisji. Naszym nadrzędnym celem jest jest maksymalnie szybkie przystąpienie do procesu wprowadzenia akcji do obrotu na NewConnect.

Obrazek użytkownika Anonim
E.T.

ile razy aplikacja została pobrana i kiedy została po raz pierwszy udostępniona?

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

ok. 2500 razy została pobrana aplikacja z Google Play, natomiast proszę pamiętać, że naszym głównym celem nie jest liczba pobrań (nasza aplikacja jest napisana w technologii PWA i liczba pobrań nie jest wyznacznikiem liczby klientów), a liczba rejestracji salonów i umówionych wizyt (na dzień dzisiejszym są to odpowiednio liczby >1400 i >70 tys)

Obrazek użytkownika Anonim
E.T.

Dzień dobry
Ilu macie klientów i jak na nich zarabiacie?

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

W tej chwili mamy ponad 1400 salonów w naszej aplikacji, ponad 6 tys zarejestrowanych użytkowników (salonu oraz szukający salonów) i ponad 70 tys. umówionych przez kalendarz i wyszukiwarkę wizyt . Zarabiamy na opłatach za sprzedaż pakietów sms, które salony wykorzystują do komunikacji ze swoimi klientami

Obrazek użytkownika Anonim
Daniel

Co daje praktycznego dla spółki członkostwo pana Sobolewskiego w radzie?

Obrazek użytkownika Paweł Cylkowski
Paweł Cylkowski

Z Panem Sobolewskim współpracujemy na wielu polach pod kątem prawnym oraz w kwestiach wizji rozwoju naszej spółki w przyszłości na rynku publicznym. Pan Sobolewski wspiera nas swoją realną wiedzą oraz śmiałymi wizjami budowy wartości spółki w długim terminie. Doświadczenie pana Sobolewskiego jako wieloletniego Prezesa GPW SA jest dla nas bardzo ważne i jest bardzo dużą wartością dodaną dla naszej organizacji.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czym zajmuje się BSH bo w przekazach głównie jest mowa o Wpadaj?

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Bridge Solutions Hub istnieje od ponad 10 lat (wcześniej jako Bridge Media Sp. z o.o.) i naszym na razie głównym biznesem jest dom mediowy, a szczególnie realizacja kampanii outdoorowych. Z tego pochodzą przychody i zyski firmy (odpowiednio 5 mln zł i 500 tys. zł za 2020r.). Po więcej informacji zapraszam na www.bshub.pl

Obrazek użytkownika Anonim
Edek

Proszę o wyjaśnienie na co są zbierane środki z crowdfundingu?

Obrazek użytkownika Paweł Cylkowski
Paweł Cylkowski

mamy 8 podstawowych celów emisji:
1. 500.000 PLN (13%) - zwiększenie skali akwizycji użytkowników do wyszukiwarki usług (B2C) oraz systemu kalendarzowego/CRM dla branży health&beauty (B2B)

 

2. 600.000 PLN (15%) - rozwój (development kodu, UI oraz UX design) funkcjonalności silnika kalendarza/modułu CRM Wpadaj.pl (B2C)

 

3. 500.000 PLN (13%) - rozwój (development kodu, UI oraz UX design) funkcjonalności silnika wyszukiwarki salonów health&beauty Wpadaj.pl (B2B)

 

4. 400.000 PLN (10%) - prace programistyczne dostosowujące kod aplikacji do łatwego tłumaczenia na inne języki oraz sama implementacja tłumaczeń (B2B i B2C)

 

5. 500.000 PLN (13%) - development kodu IT oraz komercjalizacja projektu pod roboczą nazwą Wpadaj.pl Lite, będącego uproszczoną formą kalendarza do umawiania spotkań oraz komunikacji z klientami (do zastosowania w wielu branżach)

 

6. 300.000 PLN (8%) - budowa zasięgu internetowej wyszukiwarki Wpadaj.pl Lite dla innych branż. Zarówno w zakresie B2B jak i B2C.

 

7. 750.000 PLN (19%) - development kodu IT projektu wyszukiwarki internetowej oraz systemu kalendarzowego/CRM dla branży medycznej na bazie silnika Wpadaj.pl

 

8. 450.000 PLN (11%) - budowa zasięgu wyszukiwarki internetowej oraz systemu kalendarzowego/CRM dla branży medycznej na bazie silnika Wpadaj.pl

 

szybkość i skala wdrożenia poszczególnych celów będzie zależała od tego ile ostatecznie uda nam się pozyskać kapitału w trwającej kampanii equitycrowdfundingowej .

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak w ogóle zamierzacie konkurować z Booksy, które ma silną pozycję i nieporównywalnie więcej pieniędzy niż wy?

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Zawsze jest miejsce dla drugiego, trzeciego gracza na rynku, szczególnie tak dużym i perspektywicznym jak polski rynek ecommerce/aplikacji do zarządzania biznesem. Przede wszystkim chcemy zając swoją pozycję dzięki elastycznemu modelowi rozliczeń z salonami, jakością aplikacji i obsługi klienta, koncentracją w pierwszym etapie na polskim rynku i cierpliwym zdobywaniem swoich pozycji.

Obrazek użytkownika Anonim
Karol

Jak wygląda proces pozyskiwania salonów kosmetycznych i fryzjerskich. Czy macie na to dedykowany zespół i ile w waszym biznesplanie będzie kosztować?

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Salony pozyskujemy przede wszystkim przez działania performance marketingu oraz inne działania akwizycyjne poprzez nasze biuro obsługi klienta. Jest to bardziej zespół dedykowanych działań niż ogromny zespół ludzi. Chcemy uniknąć sytuacji, w której musielibyśmy wydawać pieniądze na przedstawicieli handlowych.

Obrazek użytkownika Anonim
Edek

Jakie są główne źródła przychodów spółki i w jakim tempie mogą one rosnąć?

Obrazek użytkownika Paweł Cylkowski
Paweł Cylkowski

Głównymi źródłami przychodów BSH SA są przychody od naszych klientów z przygotowywanych i wdrażanych przez nasz zespół kampanii marketingowych. Dokładny podział modelu biznesowego podstawowej działalności można znaleźć na naszej stronie emisji (zainwestuj.wpadaj.pl). W przyszłości zamierzamy utrzymać przychody z podstawowej działalności oraz pozyskiwać nowe źródła przychodów z rozwijanych i komercjalizowanych przez nas projektów softwarowych. Naszym bazowym kierunkiem rozwoju będą aplikacje Calendar as a Service (Wpadaj.pl, Wpadaj Lite , projekt Med). Docelowo chcemy , aby te źródła były dla nas podstawowymi.

Obrazek użytkownika Anonim
Edek

Gdzie inwestor może liczyć na wzrost wartości skoro aplikacja Wpadaj jest dopiero na początku drogi?

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Na wzroście jej wartości oraz na replikacji silnika Wpadaj.pl na inne branże pod marką Wpadaj Lite oraz na branżę medyczną, które potencjalnie dadzą ogromną skalę zasięgu. Ale wzrost wartości dla akcjonariusza będziemy chcieli też dowieźć poprzez stabilny rozwój i utrzymanie dotychczasowego biznesu marketingowego pod marką Bridge Media

Obrazek użytkownika Anonim
Tomasz

Czy Wpadaj pl będzie także oferować kalendarz dla branż innych niz health&beauty?

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Tak, jednym ze strategicznych celów rozwoju i emisji jest development lekkiego kalendarza Wpadaj Lite (na bazie silnika Wpadaj.pl) na inne branże (restauracyjna, sportowa itp.) plus projekt wyszukiwarki i kalendarza CRM dla branży medycznej.

Obrazek użytkownika Anonim
Karol

Jaki jest przewidywany BEP w modelu biznesowym? Ilu musicie mieć klientów, ile partnerów i jaki trafic zleceń.

Obrazek użytkownika Paweł Cylkowski
Paweł Cylkowski

samo Wpadaj.pl ma BEP w okolicach 3-4k aktywnie używających aplikacji salonów. Każdy kolejny projekt (Wpadaj Lite, projekt MED) będzie miał o wiele niższe BEP, ze względu na fakt, że będą bazowały na już zdevelopowanym silniku Wpadaj.pl i realne koszty ich rozwoju będą znacząco niższe.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Co to jest ten wspomniany "projekt MED" czy to konkurencja dla "znany lekarz"?

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Tak, to nasz strategiczny segment rynku, na którym rownież chcemy zaproponować nasz kalendarz i wyszukiwarkę. Tak, to ma być alternatywa dla znanylekarz.pl

Obrazek użytkownika Anonim
Rasta inwestor

Dlaczego przychody pokazane na stronie spadają regularnie od 2018 r i co może odwrócić ten trend?

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Należy zwrócić uwagę, że w roku 2017 mieliśmy jednorazowo rekordowe przychody (głównie ze względu na 2 klientów, którzy wydali wtedy większe budżety)-pozostałe lata to przychody rzędu 5-6 mln zł. Więc w tym względzie nie widzimy negatywnych tendencji, ale chciałbym również podkreślić, że rok 2020 i obecny są mocno dotknięte przez sytuację z COVID-19.

Obrazek użytkownika Anonim
Edek

Które z celów zostaną ograniczone jeśli spółka nie pozyska całości zakładanego kapitału?

Obrazek użytkownika Paweł Cylkowski
Paweł Cylkowski

w przypadku niepozyskania całości planowanego kapitału (4m pln) w aktualnej emisji ograniczeniu jako pierwsze ulegną plany dotyczące (a) rozwoju na innych rynkach (b) projektu MED.

 

Priorytetem na najbliższą przyszłość jest przede wszystkim rozwój zasiegu Wpadaj.pl oraz development Wpadaj Lite, który będzie bazą dla przyszłych projektów Calendar as a Service.

Obrazek użytkownika Anonim
Tomasz S

Czemu taka polska nazwa, nie planujecie ekspansji na świat? Brzmi jak nazwa testów ciążowych.

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Bo nasz strategiczny cel, to zbudowanie pozycji numer 2 na polskim rynku-stąd polska, wpadająca w ucho, odzwierciedlająca, to co robimy nazwa.

Obrazek użytkownika Anonim
Rasta inwestor

Skąd wynika różnica w dynamice przychodów i zysku netto? Jak zmieniał się zysk ze sprzedaży w ostatnich latach?

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Generalnie podstawowy biznes to dzialalność domu mediowego, gdzie marże na poszczególnych projektach są różne. Dodatkowo w ostatnich latach spółka ograniczała inne koszty, dlatego pomimo spadku przychodów udawało się nam pokazywać stabilne zyski.

Obrazek użytkownika Anonim
Rasta inwestor

Czy spółka może podać prognozy przychodów i zysku na następne lata?

Obrazek użytkownika Paweł Cylkowski
Paweł Cylkowski

Jako Zarząd nie podajemy prognoz wyników finansowych spółki z dwóch głównych powodów:
1. nieprzewidywilaność sytuacji gospodarczej w erze Covid-19
2. plany reinwestycji generowanych zysków z podstawowej działalności i skalowania rozwoju Wpadaj.pl i projetków pochodnych - tutaj dynamika wzrostu skali będzie determinować nasz CAPEX i wyniki spółki.

Obrazek użytkownika Anonim
Rasta inwestor

Proszę podać jak będzie w następnych latach wyglądać rozbicie przychodów na "nogi biznesu" i które mają rosnąć i dlaczego

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Jako zarząd, rozwijając tak dynamiczny projekt, nie podajemy prognoz. Natomiast nasze główne założenie jest takie, żeby utrzymać stabilne przychody w naszym dotychczasowym biznesie domu mediowego, a aplikacje Wpadaj.pl oraz nowe kalendarze Wpadaj Lite i Med w ciągu 2-3 lat przejęły pałeczkę głównego źródła przychodów.

Obrazek użytkownika Anonim
C

czy w akcjonariacie jest jakis fundusz venture

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Nie, nie ma. Głównym akcjonariuszem jest spółka Vithea kontrolowana przez rodzinę Sławomira Lutka - głównego akcjonariusza 4mass S.A.

Obrazek użytkownika Anonim
C

czy oferta akcji zainteresowane sa jakies fundusze

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Z uwagi na formę emisji-equity crowdfunding nie kierujemy naszych akcji do inwestorów instytucjonalnych.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Dzień dobry
Kiedy mógłby nastąpić debiut na giełdzie
czy będzie oferta akcji przed debiutem
czy będzie w ogóle przewidziana kolejna emisja?

Obrazek użytkownika Paweł Cylkowski
Paweł Cylkowski

plan bazowy zakłada debiut na NewConnect na przełomie 2021/2022. Do procesu wprowadzenia akcji do obrotu przystępujemy zaraz po zakończeniu trwającej emisji (zakończenie planowane na 3.08.2021). Do momentu debiutu (i przy debiucie) nie jest planowana kolejna emisja akcji poza aktualnie trwającą. Docelowo w perspektywie czasu komercjalizacji naszych głównych projektów (2-3 lata) i po debiucie na NC nie wykluczamy dodatkowej emisji akcji. Będzie to zależało od szybkości rozwoju Wpadaj.pl, Wpadaj Lite , projektu Med oraz naszych potrzeb kapitałowych.

Obrazek użytkownika Anonim
Rasta inwestor

Dziękuję za odpowiedzi. Czy ubiegacie się o dofinansowanie o któryś z projektów rządowych wspierających innowacje?

Obrazek użytkownika Paweł Cylkowski
Paweł Cylkowski

Na dzień dzisiejszy nie.

 

Również dziękujemy za pytania i pozdrawiamy :)

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

W ryzykach macie wskazane znaczne zapotrzebowanie na kapitał ale jednocześnie firma jest rentowna więc czy nie mogłaby wspierać się kredytem?

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Na tym etapie projektu Wpadaj.pl jest "niekredytowalne" ani przez banki, ani przez emisję obligacji. Na tym etapie nie chcemy projektu (ani spółki), którego przychody są niepewne obciążać zadłużeniem. Dlatego wybraliśmy formę -emisja akcji- jako źródło większego kapitału na szybszy rozwój.

Obrazek użytkownika Paweł Cylkowski
Paweł Cylkowski

BARDZO SERDECZNIE DZIEKUJEMY WSZYSTKIM UCZESTNIKOM ZA ZADAWANE PYTANIA :)
DALEJ POZOSTAJEMY GOTOWI DO DYSKUSJI

 

ZAPRASZAMY W MIĘDZYCZASIE DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NASZYM FILMIKIEM EMISJI:
https://www.youtube.com/watch?v=GU1oiD3D6jE

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Kiedy planowane jest uruchomienie aplikacji Wpadaj Lite?

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Wpadaj Lite zamierzy wypuścić w 2022r.

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

W międzyczasie zapraszamy do zapoznania się z naszą prezentacją inwestorską dostępną tutaj: https://bshub.pl/dla-mediow/

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy jak zostanie osiągnięty cel minimu to inwestorzy mogą liczyć na debiut na NC?

Obrazek użytkownika Paweł Cylkowski
Paweł Cylkowski

Cel minimum (500k PLN) został już osiągnięty pierwszego dnia emisji :), za co bardzo serdecznie dziękujemy dotychczasowym inwestorom. Także debiut na NewConnect to nasz następny bazowy cel, jako emitenta. Chcemy, żeby (a) inwestorzy giełdowi mieli możliwość wzrostu razem z nami od wczesnej fazy komercjalizacji naszych aplikacji Calendar as a Service (w przeciwieństwie do innych podmiotów jak Booksy,Versum, etc) (b) inwestorzy mieli możliwość dostępu do płynnego rynku obrotu swoimi akcjami BSH SA.

Obrazek użytkownika Paweł Cylkowski
Paweł Cylkowski

podajemy także linki do naszych profili na LinkedIn dla zainteresowanych:

 

https://www.linkedin.com/in/pawel-cylkowski-ciia-83780391/

 

https://www.linkedin.com/in/karol-wilczko/

Obrazek użytkownika Paweł Cylkowski
Paweł Cylkowski

W kontekście wyceny naszej spółki w emisji chciałbym jeszcze dodać, że:
1. nasza wycena jest w okolicach średniej dla ofert typu equitycrowdfunding (ECF)
2. w przeciwieństwie do większości emitentów ECF (a) jesteśmy realnie istniejącym biznesem z wieloletnim doświadczeniem i historią (b) mamy bardzo skonkretyzowane plany wejścia na Newconect
3. dajemy inwestorom mix stabilnego i niezadłużonego biznesu oraz bardzo wzrostowych i skalowalnych projektów technologicznych budowanych w oparciu o własne zasoby ludzkie.

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Zapraszamy do kontaktu z nami osobiście i spółką przez nasze profile social mediowe oraz po więcej informacji na zainwestuj.wpadaj.pl

Obrazek użytkownika Karol Wilczko
Karol Wilczko

Dziękujemy jako zarząd Bridge Solutions Hub S.A. wszystkim uczestnikom czatu za pytania! Zapraszamy do kontaktu z nami i spółką przez kanały:
- biuro[at]bshub[dot]pl; www.bshub.pl
- www.zainwestuj.wpadaj.pl
- profil Wpadaj.pl na FB: https://www.facebook.com/wpadaj2020/
- profil Pawła i mój na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/pawel-cylkowski-ciia-83780391/ oraz https://www.linkedin.com/in/karol-wilczko/
- grupa inwestorska na FB: https://www.facebook.com/groups/529636631379093
- www.wpadaj.pl

 

Miło będzie Was widzieć w gronie inwestorów BSHub S.A./Wpadaj.pl.

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.