Relacja czatu z prezesem zarządu Baked Games: Nasze najbliższe plany związane są głównie z Prison Simulator
Obrazek użytkownika Czaty
14 wrz 2021, 14:29

„Nasze najbliższe plany związane są głównie z Prison Simulator” - relacja czatu z prezesem zarządu Baked Games

We wtorek, 14 września 2021 r. odbył się czat inwestorski z prezesem zarządu Baked Games, Przemysławem Bieńkiem. Podczas spotkania rozmawialiśmy o planach rozwoju spółki. Inwestorzy zadawali również pytania o debiut na rynku NewConnect, prace nad grą Prison Simulator oraz kolejne produkcje.

W spotkaniu wzięło udział ponad 300 osób, a prezes zarządu odpowiedział na wszystkie zadane pytania. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z prezesem zarządu Baked Games, Przemysławem Bieńkiem. Podczas spotkania porozmawiamy o perspektywach rozwoju spółki po debiucie na rynku NewConnect.

 

Spotkanie rozpocznie się we wtorek, 14 września 2021 r. o godz. 10:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Dzień dobry,
witam wszystkich uczestników czatu. Przez najbliższą godzinę postaram się odpowiedzieć na wszystkie zadane pytania. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek użytkownika Anonim
Przemysław

Czy premiera Prison Simulator odbędzie się zgodnie z założeniami w III kw. br.?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Obecnie trwają ostatnie testy nad grą. Jesteśmy również na etapie rozmów z wydawcą w temacie ustalania terminu premiery gry. Więcej informacji przekażemy w formalnym komunikacie.

Obrazek użytkownika Anonim
Artur

Prison Simulator powstaje we współpracy z pracownikami więzienia w USA. Jak udało Wam się nawiązać tę współpracę?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Tak, strażnicy więzienni pomagają nam w realizacji gry. Kontakt nawiązaliśmy bardzo naturalnie. Często zwracają się do nas gracze z opinią o grze, lub pytaniem o jej cenę, czy datę premiery. W większości przypadków staramy się nawiązać kontakt z graczem, aby dowiedzieć się kim jest i co robi. Tak właśnie było w przypadku strażników, którzy współpracowali z nami przy Prison Simulator. Niektórzy z nich sami poinformowali nas, że mają doświadczenie zawodowe w tym obszarze, więc od razu rozpoczęliśmy z nimi rozmowę i pytaliśmy o pomoc, a ci się zgodzili.

Obrazek użytkownika Anonim
Tomy

Jaka jest wishlista Prison?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Wishlista Prison Simulator to obecnie 159 tys. + 30 tys. zapisów przy Prison Simulator Prolog, który cały czas jest ogrywany przez youtuberów.

Obrazek użytkownika Anonim
Paweł

Ile obecnie wynosi liczba pobrań Prison Simulator: Prologue? Jakie nowości pojawią się w pełnej wersji tytułu?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Liczba graczy Prison Simulator Prologue wynosi ponad 600 tys., natomiast liczba pobrań prologu oraz demo liczy niespełna 800 tys.
Obie produkcje to zaledwie krótki fragment, przedstawiający grę.
W pełnej wersji Prison Simulator znajdzie się min. 16 rutyn, 8 minigier, wątek fabularny (dla przykładu treść tekstowa w grze oraz dialogi to prawie 400 stron).

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy już macie ustaloną datę dzienną Prison Simulator?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Informację o dacie premiery pełnej wersji gry ogłosimy w oficjalnym komunikacie. Obecnie, tak jak już wcześniej wspomniałem, trwają testy prowadzone przez 3 zespoły oraz prawie 30 tys. graczy, którzy cały czas się do nas zgłaszają.

Obrazek użytkownika Anonim
J-23

Czy w przypadku (miejmy nadzieję i trzymajmy kciuki) znaczącego sukcesu gry "Prison Simulator" jest szansa na kolejne części? Czy fani gry, bądź inwestorzy (bądź i fani i inwestorzy :) ) będą mogli przesyłać ew. pomysły dotyczące kolejnych części na jakiś dedykowany adres @? :)

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Bardzo liczymy na duży sukces gry. Co do dalszego rozwoju, to tak zamierzamy rozwijać tytuł Prison Simulator. Już od dłuższego czasu dostajemy zapytania od graczy oraz propozycje. Zapraszamy do kontaktu mailowego p.bieniek[at]bakedgames[dot]pl lub na nasz oficjalny kanał discord https://discord.com/invite/m56PEev.

Obrazek użytkownika Anonim
Tomasz

Czy planujecie multiplayer Prison Simulator?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Rozważamy rozwój gry w tym zakresie od dawna. Nie jest to prosty temat z punktu widzenia programistycznego, ale motywują nas do tego gracze. Mamy bardzo dużo pytań od graczy czy będziemy robić multiplayer oraz kiedy będzie on dostępny. Wiele zależy od zainteresowania grą po premierze. Planów rozwoju Prison Simulator jest tak dużo, że mógłbym dedykować grze kolejną godzinę rozmowy .

Obrazek użytkownika Anonim
Wiktor

Skąd czerpiecie finansowanie?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Finansowanie czerpiemy jeszcze ze sprzedaży własnych gier na Nintendo Switch.
Dodatkowo mieliśmy 2 rundy finansowania, przeprowadziliśmy 2 prywatne emisje akcji, jedną w 2019 roku a drugą w końcu 2020 roku. Zebrane środki, przeznaczamy na dokończenie gry Prison Simulator, na tworzenie preprodukcji oraz ich marketing.

Obrazek użytkownika Anonim
Przemysław

Skąd pomysł na kampanię marketingową Prison Simulator z udziałem aktorów?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Staramy się nieco inaczej podchodzić do wielu aspektów prowadzonej działalności. Gamedev obecnie jest nasycony spółkami i czasem ciężko jest się wyróżnić. Chcemy, aby nasze projekty, model zarządzania spółką oraz marketing firmy były oryginalne. Właśnie tak narodził się pomysł marketingu gry. Chcieliśmy wyjść z klasycznych działań w stronę tych bardziej niecodziennych. Mam nadzieję, że zaproponowane aktywności przypadną do gustu graczom i tym samym przełożą się na sukces sprzedażowy tytułu.

Obrazek użytkownika Anonim
J-23

Dzień Dobry. Jeżeli nie jest to objęte tajemnicą, to czy mo zna dowiedzieć się, jaki % przychodu uzyska Spółka (deweloper i współwydawca) ze sprzedaży "Prison Simulator" na Steamie? Jeżeli nie można zdradzić takich szczegółów, to czy jest możliwe podanie informacji, czy będzie to mniej, czy więcej niż 50% przychodów? :)

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Zdradzić konkretnej liczby nie możemy, natomiast jest to zdecydowanie więcej niż 50%.

Obrazek użytkownika Anonim
Ren

Jak długa jest rozgrywka w Prison Simulator?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Gra jest symulatorem, więc rozgrywka nie ma limitu, natomiast specjalnie dla graczy przygotowaliśmy interesującą fabułę, która starcza na ok 10 godz. grania. Sama fabuła, jak mówiłem jest na tyle rozbudowana, że samej treści w grze jest ponad 400 stron.

Obrazek użytkownika Anonim
Tomasz

Jakie sa Państwa oczekiwania co do sprzedaży gry na PC?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Analizując dotychczasowe zainteresowanie tytułem liczymy, że sprzedaż pełnej wersji gry będzie zdecydowanie satysfakcjonująca.

Obrazek użytkownika Anonim
MIchał

Jakiej i w jakim okresie spodziewają się sprzedaży gry PS ? Jaka będzie jej cena i czy jest ustalona data wydania - czy to będzie 3q czy raczej 4q2021

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Pierwszym naszym etapem jest wydanie gry na PC, po jej realizacji, będę mógł zdradzić kolejne kroki:)

Obrazek użytkownika Anonim
Tomasz

Kiedy gracze mogą spodziewać się premiery Alaska Gold Fever?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Tak, jak wspomniałem, w pierwszej kolejności skupiamy się na dokończeniu i wydaniu Prison Symulator, to nasz priorytet. Natomiast prace graficzne do Alaska Gold Fever zaczęliśmy już w połowie tego roku. O następnym krokach produkcyjnych będziemy Państwa informowali na bieżąco.

Obrazek użytkownika Anonim
Piotr

Czym spółka wyróżnia się na tle innych spółek z grupy PLW?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Każda ze spółek to odrębna historia, my wyróżniamy się wieloletnim doświadczeniem w branży IT/Gamedev - zajmujemy się biznesem w tym obszarze od ponad 15 lat, stworzyliśmy też dochodowy software house. Dopiero po odpowiednim zabezpieczeniu finansowym otworzyliśmy firmę produkującą gry. To od zawsze był mój cel, natomiast poza pasją potrzebny był odpowiedni kapitał. Tu nie było żadnego przypadku, czy reagowania na to, co rynek “potrzebuje” (obecnie gaming jest bardzo popularny wśród inwestorów). Plany związane z powstaniem Baked Games pojawiły się znacznie wcześniej.

Obrazek użytkownika Anonim
Wow

Jaka jest WL Prison Simulator VR?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Dokładnej liczby nie mogę zdradzić, natomiast gra jest w TOP Wishlist na miejscu 810.
Marketing do tej gry zaczniemy zaraz po wydaniu gry na PC.

Obrazek użytkownika Anonim
Mariusz

Prison Simulator, Security Guard… czy planujecie poszerzać portfolio gier w klimacie security czy w perspektywie długofalowej będziecie stale zaskakiwać graczy nowościami?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Naszym głównym targetem rzeczywiście są te tytuły. Zdobyliśmy bardzo duże zainteresowanie graczy tą tematyką, więc na pewno będziemy iść w tym kierunku dalej. Podczas produkcji Prison Simulator stworzyliśmy mechaniki, które możemy przenieść na nowe tytuły, co znacznie skróci proces ich produkcji. Oczywiście, nie zamykamy się na inny rodzaj graczy. Naszym celem jest też bycie wydawcą, dlatego od początku zależy nam, aby posiadać rozległą grupę graczy w kilku kategoriach.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Słyszał Pan o takiej grze Security Guard? Bo ja nie słyszałem natknąłem na jej kartę przez przypadek na Steam'ie, patrzę na komunikaty Baked Games - żadnej informacji, że macie taką grę.

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Zależy czy pyta Pan jako inwestor czy jako gracz. Jeśli chodzi o reklamę, to bardzo ostrożnie podchodzimy do promocji tytułów. Każda nowa gra jest badana i na początku zależy nam na ruchu organicznym wśród graczy - chcemy, aby zapisy na Wishlistę były wartościowe. Grę zaczęliśmy pokazywać pół roku temu. Obecnie jej Wishlista to 14 tysięcy (gra znajduje się w TOP Wishlisty). Jak na budżet jaki wydaliśmy na kampanię, jesteśmy bardzo zadowoleni z tego wyniku. Oczywiście informacja o grze jest ogólnie dostępna na naszej stronie www.bakedgames.pl :) Jest tam krótki opis i link do karty Steam.

Obrazek użytkownika Anonim
Mariusz

Podczas uroczystości debiutu na NewConnect wspomniał Pan Prezes o planach debiutu na głównym parkiecie GPW. W jakiej perspektywie czasu planujecie realizację tego celu?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Wejście na rynek NewConnect było jednym z naszych kluczowych celów na ten rok. Oczywiście, w dalszej perspektywie, wraz z rozwojem naszej firmy, nie wykluczamy przejścia na główny parkiet.

Obrazek użytkownika Anonim
Marek

Jak oceniacie zainteresowanie preprodukcją Kings Helper?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Na razie ciężko jest nam to określić, bo minął dopiero tydzień, musimy poczekać na feedback od graczy. Natomiast już dostaliśmy pozytywne komentarze od graczy chińskich. Niebawem planujemy małą kampanię reklamową na ten rynek w celu weryfikacji.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Nie lepiej przeżucić się na gry mobilne? Gry na użądzenia mobilne są mniej zaawansowane i cieszą się większą popularnością niż gry PC, dla przykłdu TNS z grą Fishing Clash, która co kwartął generuje ogromne zyski .

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Nasza firma zaczynała od gier mobilnych, mamy więc doświadczenie w tym obszarze, znamy ten rynek. Nie wykluczamy więc rozszerzenia działalności w tym kierunku.

Obrazek użytkownika Anonim
Paweł

Czy możecie powiedzieć coś więcej o grze Kings Helper? Jaka jest mechanika gry?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Gra przenosi nas do czasów średniowiecza. W produkcji gracz wciela się w rolę pomocnika króla i m.in. poznaje jego sekrety i cały czas musi reagować oraz spełniać jego oczekiwania. Tytuł będzie posiadać, poza typowym symulatorem, misje poboczne, elementy RPG, poprzez które uczestnik rozgrywki będzie balansować pomiędzy wpływami króla i jego służby.

Obrazek użytkownika Anonim
Tomasz

Czy w 2022 roku planujecie wydać jakieś gry z tych które obecne są w produkcji? Jeśli tak, to które?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Na ten moment nie mogę odpowiedzieć wprost na to pytanie, podczas prac nad Prison Simulator, stworzyliśmy dużo mechanik, które przyspieszają kolejne produkcje. Natomiast podstawą wydania gry jest dla nas maksymalne przetestowanie przez graczy oraz zespoły testujące.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy planujecie zatrudnić osobę zajmującą się m.in. komunikacją z inwestorami? Farm51 początkowo nie miał takiej osoby, co przekładało się na kurs. Obecnie komunikacja między spółką, a inwestorami dzięki takiej osobie jest bardzo płynna m.in. przez sieci społecznościowe i odpowiadanie na maile interesantów.

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Relacjami Inwestorskimi i kontaktem z Akcjonariuszami zajmuje się Mirela Chudala, Chairman of Supervisory Board w naszej spółce.
Dodatkowo, współpracujemy z jedną z agencji relacji inwestorskich, która wspiera nas w bieżących działaniach komunikacyjnych.
W przyszłości nie wykluczamy powiększenia zespołu o osobę dedykowaną komunikacji z inwestorami.

Obrazek użytkownika Anonim
Maja

Chciałbym zapytać o pozostałe tytuły z portfolio spółki poza Prison Simulator, na jakim etapie ukończenia w % są poszczególne gry?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

W tym momencie skupiamy się na wydaniu Prison Simulator. Co mogę zdradzić: w tym roku rozpoczęliśmy prace graficzne do 2 tytułów: Security Guard oraz Alaska Gold Fever. Część mechanik, będziemy mogli wykorzystać właśnie z Prison Symulator.

Obrazek użytkownika Anonim
Piotr

Jakich zmian upatrujecie w byciu spółką notowaną na NewConnect?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Dołączenie do grona spółek publicznych to niewątpliwie ważny moment w historii naszej spółki. Liczymy na to, że wejście na rynek NewConnect przyczyni się do zwiększenia transparentności naszej firmy, jak i pozwoli nam na pozyskanie nowych, także zagranicznych, inwestorów i partnerów biznesowych.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Ewentualne opóźnienie premiery Prison Simulator i nie zmieszczenie się z premierą w Q3 oznacza, że to będzie październik czy jest ryzyko mocniejszego opóźnienia?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Aktualnie testujemy Prison Simulator. Z datą premiery naszej gry celujemy w ten rok. Konkretną datę debiutu tytułu podamy po zakończeniu testów.

Obrazek użytkownika Anonim
Wow

Podał Pan WL Prisona, Security Guard, a jak pytam o Prison Simulator VR to tajemnica, dlaczego?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Liczy ona powyżej 10 tys.

Obrazek użytkownika Anonim
Tomasz

Czy planujecie Państwo port Prison Simulatora na konsole? Jesli tak, to w jakim czasie po premierze na PC moze to nastapic?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Tak planujemy, natomiast informację na ten temat podamy po wydaniu pełnej wersji gry na PC.

Obrazek użytkownika Anonim
Piotr

Jakie są Wasze plany do końca 2022 r.?

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Nasze najbliższe plany związane są głównie z Prison Simulator. Bardzo dużo zależy od premiery tytułu, przyjęcie gry będzie mieć wpływ m.in. na to, w jakim kierunku będziemy się dalej rozwijać. Rozważamy różne scenariusze i na każdy z nich mamy gotowe rozwiązania. Cały czas staramy się ustalać własne cele, które kolejno realizujemy. Do tej pory udało nam się osiągnąć m.in.: bardzo dobry odbiór gry Prison Prolog (top 3 prologów spółki PlayWay) oraz wysoki wynik Wishlisty - celem do premiery było 120 tysięcy, obecnie jest to niecałe 160 tys., a wraz z prologiem to już 210 tys.

Obrazek użytkownika Przemysław Bieniek
Przemysław Bieniek

Bardzo dziękujemy za liczne pytania i zainteresowanie naszą spółką Baked Games. Zachęcamy do kontaktu: p.bieniek[at]bakedgames[dot]pl i zapraszamy do wizyty na naszej stronie: Baked Games – Niezależnym studio gier wideo / Prison Simulator. W najbliższym czasie planujemy uruchomienie mailingu dla Inwestorów. Zapisy będzie można składać na naszej stronie www. Do usłyszenia przy okazji kolejnego czatu.

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.