Przejdź do treści

udostępnij:

Kategorie

„Nasze ambicje określa ogłoszona właśnie aktualizacja strategii” – relacja czatu z prezesem zarządu PCF Group

Udostępnij

W czwartek, 2 lutego 2023 r. odbył się czat inwestorski z prezesem zarządu PCF Group, Sebastianem Wojciechowskim. Podczas spotkania rozmawialiśmy o aktualizacji strategii rozwoju. Inwestorzy zadawali również pytania o planowaną emisję akcji, plan produkcyjny oraz współpracę z zewnętrznymi wydawcami.

W spotkaniu wzięło udział ponad 700 osób, a prezes zarządu odpowiedział na blisko 40 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z prezesem zarządu PCF Group Sebastianem Wojciechowskim, na którym rozmawiać będziemy o aktualnej strategii rozwoju i emisji akcji spółki.

 

Spotkanie rozpocznie się w czwartek, 2 lutego 2023 r. o godz. 12:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Dzień dobry,
Witam serdecznie na czacie, podczas którego chętnie odpowiem na nurtujące Państwa pytania związane z ogłoszoną właśnie zaktualizowana strategią grupy People Can Fly. Mamy godzinę i mamy już pierwsze pytania.

Obrazek użytkownika Anonim
Fan_Outriders

Jakie jest zainteresowanie wśród inwestorów jeśli chodzi o objecie akcji nowej emisji? Są to inwestorzy raczej krajowi czy zagraniczni? Czy zachowa Pan kontrolę nad spółką?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Jest zbyt wcześnie, aby mówić o potencjalnym zainteresowaniu inwestorów. Dopiero co zaprezentowaliśmy naszą zaktualizowaną strategię, której elementem jest emisja nowych akcji. Na 28 lutego zostało zwołane NWZ, które podejmie stosowne decyzje.
Po emisji akcji pozostanę największym akcjonariuszem.

Obrazek użytkownika Anonim
Przemek

Dzień dobry. W grudniowym informował Pan, że poszukujecie wydawcy dla bodajże dwóch projektów i nie planujecie nowej emisji akcji. Skąd ta zmiana?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

To prawda. W tamtym czasie, po rozwiązaniu umowy z Take-Two Interactive dotyczącej projektu Dagger, rozważaliśmy różne opcje sfinansowania naszych planów wydawniczych. Od opcji o charakterze niekapitałowym po współpracę z innymi wydawcami.
W międzyczasie pracowaliśmy nad 5-letnim planem finansowym PCF i ostatecznie, na jego podstawie, zdecydowaliśmy się zaktualizować naszą strategię i przyspieszyć nasze działania związane z samodzielnym wydawaniem gier. To plan, który nakreśliliśmy już podczas IPO i który naszym zdaniem będzie korzystniejszy dla Grupy i akcjonariuszy. Nie mamy wątpliwości, że model self-publishingu może być bardziej dochodowy niż model work-for-hire, który będziemy teraz traktować oportunistycznie (jeśli pojawi się świetna okazja, możemy ją wykorzystać).
Self-publishing wymaga natomiast zaangażowania znacznie większych środków własnych, co w sytuacji braku opcji finansowania instrumentami dłużnymi, spowodowało podjęcie decyzji o zaproponowaniu walnemu zgromadzeniu sfinansowania tej strategii poprzez emisję nowych akcji. Oczekiwana nagroda jest również znacznie większa. Celem strategicznym Grupy jest osiągnięcie co najmniej 3 mld zł łącznych przychodów w latach 2023-2027, czyli niemal 5-krotnie więcej niż w latach 2018-2022. Wierzymy, że ten 5-krotny wzrost skali działalności uzasadnia niespełna 20-proc. rozwodnienie kapitału.

Obrazek użytkownika Anonim
anti

Czy przedłużenie prac nad Gemini i premiera zaplanowana na 2026 oznacza jednocześnie wzrost budżetu produkcyjnego gry?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

W związku z tym, że Gemini ma zostać wydane w 2026 roku, będziemy pracować nad tą grą dłużej w modelu work-for-hire, więc z punktu widzenia przychodów i zysków naszej spółki jest to dobra wiadomość. Nigdy nie ujawniliśmy budżetu Gemini i nie ujawnimy go również teraz, ze względu na łączącą nas z wydawcą klauzulę poufności. Ujawniliśmy natomiast wielkość zespołu pracującego nad projektem, czyli 200 osób. Projekt jest już bardzo blisko fazy produkcyjnej. Właśnie dostarczyliśmy największy Vertical Slice w historii PCF, który potwierdził gotowość naszych systemów, mechaniki i funkcji działających w UE5.

Obrazek użytkownika Anonim
anti

Zakładając pozyskanie wystarczającego finansowania z emisji akcji, czy dla projektów Dagger, Bifrost, Victoria, Red rozważany będzie mimo to wariant umowy z zewnętrznym wydawcą?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Naszym obecnym scenariuszem bazowym jest realizacja projektów Dagger, Bifrost i Victoria w modelu self-publishing. Nie zamykamy się natomiast całkowicie na współpracę z potencjalnymi wydawcami w modelu co-publishing lub work-for-hire, gdyby któryś z nich okazał się korzystniejszy dla Spółki i naszych akcjonariuszy. Projekt Red, który obecnie jest we wczesnej fazie koncepcyjnej, może być wydany z zewnętrznym partnerem.

Obrazek użytkownika Natalia Kieszek
Natalia Kieszek

W ciągu 2 lat (2025-2026) zamierzacie wydać samodzielnie 4 projekty AAA, które są dopiero w fazie preprodukcji. Czy nie jest to jednak zbyt ambitny plan?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Przez ostatnie dwa lata ciężko pracowaliśmy, aby dobrze się do tego przygotować. Zbudowaliśmy główne zespoły dla każdego z projektów, przyjęliśmy i zaadaptowaliśmy tzw. metody zwinne w cyklu tworzenia gier i poprawiliśmy niezawodność i wydajność procesów produkcyjnych, zorganizowaliśmy tzw. Centers of Excellence, umożliwiające współpracę w ramach grup roboczych, wspierające innowacyjność, stanowiące przestrzeń do eksperymentów i dzielenia się wiedzą między projektami. Zainwestowaliśmy w PCF Framework i dokonaliśmy migracji z UE4 do UE5, zbudowaliśmy i przekształciliśmy nasze zespoły backoffice, aby wspierać zespoły deweloperskie na całym świecie.
Zespoły PCF pracują niezależnie. W Ameryce Północnej przyciągnęliśmy dużą liczbę wysoce wykwalifikowanych twórców gier z międzynarodowym doświadczeniem. Twórcy ci rutynowo dostarczają światowej klasy gry o wysokim poziomie złożoności i zaawansowania technologicznego. Posiadanie ich w zespołach robi ogromną różnicę.
Ostatecznie, kluczem do sukcesu w self-publishingu jest tworzenie wysokiej jakości gier, które przemawiają do szerokiej publiczności, oraz skuteczny marketing i dystrybucja tych gier, aby dotrzeć do tej publiczności.
Pytanie o wiarygodność naszego harmonogramu wydawniczego jest oczywiście zrozumiałe. Kiedy ogłosiliśmy, że Gemini i Dagger zostaną wydane do końca 2024 roku, dopiero zaczynaliśmy pracę nad tymi grami. Nie były nam znane plany dotyczące terminu premiery UE5, a w szczególności, ile wysiłku będzie wymagała migracja do nowego silnika. Dziś mamy ściślejsze harmonogramy produkcji, plany zasobów i rejestry ryzyka dla wszystkich naszych gier. Jesteśmy dobrze przygotowani.

Obrazek użytkownika Natalia Kieszek
Natalia Kieszek

Co dalej z grą Outriders? Zakładaliście osiągnięcie rentowności po premierze dodatku Worldslayer, jednak do dzisiaj cisza, a sam dodatek otrzymał fatalne oceny.

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Nie zgodziłbym się z taką oceną dodatku Worldslayer. Czytając komentarze, większość negatywnych dotyczyła ceny, a nie jakości kontentu. Nigdy też nie mówiliśmy, że gra Outriders osiągnie breakeven po premierze dodatku - mówiłem, że zbliżymy się do tego progu.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy planujecie jakieś akwizycje?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Nie planujemy dalszych akwizycji. Zakładamy wzrost organiczny.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy w przypadku potencjalnej emisji akcji Pan również jako prezes i założyciel będzie obejmował jakiś pakiet?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Nie planuję obejmowania nowych akcji, w związku z czym mój udział zostanie rozwodniony. Dodatkowo, zamierzam przeznaczyć do 1,24 mln moich akcji, czyli 4,13% obecnego kapitału zakładowego, na program motywacyjny dla pracowników i współpracowników. Jednocześnie przedłużam lock-up na pozostałe akcje do 2027 roku. Proszę zwrócić uwagę, że po IPO zwiększyłem swój stan posiadania akcji PCF.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jakiś czas temu grałem w Outiriders i spodobał mi się klimat sci-fi adventure. Czy ta produkcja będzie miała jakąś swoją kontynuację? Wierzę, że po odpowiednim dopracowaniu i odrobinie marketingu może jeszcze pokazać pazura :)

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Dziękujemy z miłe słowa. Kto wie, co przyszłość przyniesie temu IP.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jaką strategię zaproponuje Pan dla akcjonariuszy, którzy kupowali spółkę na debiucie z myślą o długim terminie, a teraz są na solidnych minusach??

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Nie mogę doradzać, ale mogę rozwijać PCF. Proponujemy realizację strategii, której celem jest blisko 5-krotny wzrost łącznych przychodów grupy w latach 2023-2027 w porównaniu z latami 2018-2022.

Obrazek użytkownika Anonim
Przemek

Czy spółka planuje całkowicie porzucić model produkcji gier dla zewnętrznych wydawców?
?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Nie i mówimy o tym otwarcie w naszej zaktualizowanej strategii.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy były jakiekolwiek rozmowy z wydawcami odnośnie projektów Dagger i Victoria? Co sprawiło, że nie zakończyły się one zawarciem umowy?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Nasz 5-letni plan wskazuje, że przejście na self-publishing buduje większą wartość, zarówno dla spółki jak i jej akcjonariuszy. Rozmowy z potencjalnymi wydawcami są nadal prowadzone, ale mamy bardzo określone oczekiwania z nimi związane.

Obrazek użytkownika Anonim
Przemek

Czy wraz ze wzrostem zatrudnienia przy jednoczesnym braku wydawniczym w latach 2023 i 2024 należy spodziewać się straty na działalności operacyjnej?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Spółka nigdy nie publikowała prognoz (poza wskazaniem celu strategicznego osiągnięcia 3 mld zł skumulowanych przychodów w latach 2023-2027), więc nie mogę tego skomentować.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy to że Dagger i Victoria zostaną wydane samodzielnie to już ostateczna decyzja?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

To scenariusz bazowy.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy mógłby Pan podsumować współpracę ze Square Enix, czy tam wszystko poszło kompletnie nie pomyśli spółki, czy to wydawca coś "zawalił"? Czy dopuszczacie możliwość, aby działać jeszcze z tym wydawcą w przyszłości?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Cały czas współpracujemy ze Square Enix przy projekcie Gemini. Współpraca układa się bardzo dobrze.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Dlaczego Gemini znajduje się ciągle w fazie pre-produkcji? Na ostatniej konferencji prezes wspominał, że Gemini jest już bardzo blisko fazy produkcji i przejście nastąpi albo jeszcze w 2022 albo na początku 2023. Nastąpiła jakaś istotna zmiana koncepcji od wydawcy?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Jesteśmy na początku 2023 roku. Nic się nie zmieniło. Podtrzymuję to, co mówiłem wcześniej.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Na czym oparto szacunki dotyczące 3 mld przychodów w latach 2023 - 2027?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Na podstawie 5-letniego planu finansowego.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Kiedy ruszy kampania marketingowa do projektu thunder?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

W pierwszej połowie tego roku.

Obrazek użytkownika Anonim
Przemek

Czy zamierzają Państwo poprawić komunikację z inwestorami? Nie ukrywam, że w porównaniu z innymi spółkami ma ona dużo do nadrobienia. Chociażby grudniowy komunikat o braku planowanej emisji stoi w sprzeczności z ostatnim komunikatem o planowanej emisji. Co więcej udana emisja jest podstawą wdrożenia nowej strategii. Można odnieść wrażenie, że w firmie panuje chaos a nowa strategii powstała w kilka tygodni "na kolanie"?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Wydaje mi się, że dość wyczerpująco odniosłem się do tego tematu w odpowiedzi na wcześniejsze pytanie.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Ile projektów zamierzacie zrealizować w ramach kwoty 205-295 mln zł?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Kwota 205-295 mln zł wraz z obecnym stanem gotówki i wpływami z działalności operacyjnej pozwolą na realizację całej zaktualizowanej strategii.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Co jeśli uda się zebrać zainteresowanych na kwotę dużo niższą, powiedzmy 50 mln zł?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Na dzień dzisiejszy komentuję zaktualizowaną strategię. O emisji więcej będę mógł mówić po przyjęciu stosownych uchwał przez NWZ.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Ile osób aktualnie pracuje w PCF i jak to ma wyglądać w ciągu najbliższych 2 lat?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Obecnie jest to ponad 600 osób. Na koniec 2027 planujemy podwoić tę liczbę.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Z czego wynika tak odległy horyzont, jeśli chodzi o premiery, czyli 2025-2026 rok? Naprawdę nic nie jesteście w stanie ciekawego zaprezentować do końca tego roku czy w 2024 roku? Nad czym pracujecie od momentu premiery Outriders???

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

W tym roku planujemy komunikację związaną z projektem Thunder, a od przyszłego roku komunikację projektów, które zamierzamy wydać w 2025 roku.

Obrazek użytkownika Jean
Jean

Dlaczego wcześniejsze zapowiedzi przedstawicieli spółki w tak krótkim interwale czasowym diametralnie zmieniają się ,rozumiem wpływ otoczenia ale pewne sytuacje można przewidzieć ,takie sytuacje podważają zaufanie do spółki.
Inwestując w akcje spółki w pewnych obszarach powinna być minimalna gwarancja stabilności polityki finansowej.
Dlaczego emisja prywatna a nie z prawem poboru dla dotychczasowych inwestorów?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Jesteśmy przed NWZ i żadna wiążąca decyzja dotycząca emisji akcji nie została jeszcze podjęta.
Wyłączenie prawa poboru ma pozwolić pozyskać kapitał skuteczniej niż alternatywny proces podwyższenia kapitału z zachowaniem prawa poboru, w szczególności w świetle aktualnych sentymentów na rynkach giełdowych.
Prosimy też spojrzeć na opinię zarządu w sprawie uzasadnienia wyłączenia prawa poboru, gdzie jest to wyjaśnione.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Zakładacie wypracowanie przychodów na poziomie 3 mld zł do 2027 roku? Na który rok przypadnie gros tych przychodów, chyba nie na najbliższe 2 lata, a dopiero później?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Nie możemy skomentować tego pytania, gdyż nie publikujemy prognoz, poza wskazaniem celu strategicznego, jakim jest osiągnięcie skumulowanych przychodów w latach 2023-2027 na poziomie co najmniej 3 mld zł.

Obrazek użytkownika Anonim
PeterPan

Czy spółka planuję monetyzowanie portfolia gier poprzez inne platformy oraz media. (mobile games / streaming platforms / Film / Książka, inne. )

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Tak, mówimy o tym w strategii - zamierzamy eksplorować nowe segmenty przemysłu rozrywkowego. Do tego oczywiście potrzebujemy własnych IP i na to stawiamy w nowej strategii.

Obrazek użytkownika Anonim
Przemek

Czy środki z planowanej emisji wystarczą na odpowiedni marketing dla wydawanych gier? Czy nie istnieje obawa, że gry zostaną dokończone ale odbędzie się to kosztem jakości odpowiedniego marketingu i reklamy? Outsiders generalnie zbierał dobre opinie ale nie zarobił na siebie. Czy wyciągnęliście z tego wnioski?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Oprócz środków z emisji nowych akcji, na realizację strategii przeznaczymy własne środki pieniężne i wpływy z działalności operacyjnej. Co do gry Outriders, proszę zwrócić uwagę, że nie byliśmy jej wydawcą.

Obrazek użytkownika Anonim
Kuba

Dzień dobry. Czy wydawcą dla gry Thunder będzie samodzielnie PCF czy współwydawcą będzie Incuvo. Z grafiki przedstawionej na wczorajszej konferencji trudno to jednoznacznie ocenić.

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Wydawcą jest PCF, ale oczywiście deweloperem jest Incuvo.

Obrazek użytkownika Anonim
Kuba

Na ten rok zaplanowana jest 1 premiera w grupie. Na jakich platformach będzie obecny Projekt Thunder?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Na wszystkich najważniejszych platformach VR.

Obrazek użytkownika Anonim
fanVR

Witam serdecznie kiedy poznamy datę tajemniczego projektu "THUNDER" moze juz czas zaprezentowac trailer jesli premiera ma byc w 2023

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Tak jak już odpowiedziałem - w pierwszej połowie tego roku.

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Dziękuję za Państwa pytania! Staram się odpowiedzieć na jak najwięcej z nich – chętnie wydłużę nasz czat o kolejny kwadrans.

Obrazek użytkownika Anonim
in

W kwestii break-even Outriders - czy otrzymali Państwo zaktualizowany raport sprzedaży od wydawcy? Czy osiągnięcie break-even dla projektu jest jeszcze możliwe?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Otrzymujemy od wydawcy regularne raporty sprzedaży. Niestety innych szczegółów nie mogę podać.

Obrazek użytkownika Anonim
fanVR

skad pomysl na zainwestowanie w Incuvo ? czy widzi Pan potencjał branży VR ?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Oczywiście, widzimy potencjał segmentu VR.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy zostaną opublikowane budżety dla projektów wydanych w self-publishing?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Nie ma takiej praktyki rynkowej. Działamy na bardzo konkurencyjnym rynku.

Obrazek użytkownika Anonim
Michal

Czy posiada Pan wiedze na temat powodow zerwania wspolpracy z Take Two? Czy byl to brak satysfakcji z rozwoju produktu, brak perspektyw czy tez moze mialo to zwiazek z finansami u zleceniodawcy?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Nie komentujemy powodów rozstania z Take-Two, ale nie wykluczamy współpracy w przyszłości. Od tego czasu, projekt Dagger rozwijamy samodzielnie. Dzięki analizom rynkowym i badaniom konsumenckim nabraliśmy pewności co do potencjału tego projektu, co ma odzwierciedlenie w zaktualizowanej strategii.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Atutem PCF dotychczas była stabilność przychodów, w związku z realizowaniem milestonow i mniejsza odpowiedzialność w przypadku nieudanej premiery. Czy nie obawia się Pan, że model selfpublishingu niesie za sobą większe ryzyko ?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Iluzoryczne jest przekonanie, że PCF nie ponosi odpowiedzialności za nieudane premiery gier produkowanych w modelu współpracy z wydawcami. Pozycja PCF na tym rynku jest wypadkową sukcesów tworzonych przez nas gier. Wydawcy przychodzą do PCF, bo mają gwarancję jakości. Z tego punktu widzenia (a więc jakości produktu), nie uważam, że model self-publishingu niesie ze sobą większe ryzyko.

Obrazek użytkownika Anonim
in

W komunikacie o aktualizacji strategii tylko Pan zadeklarował lock-up do 2027 roku. Rozumiem, że reszcie pracowników posiadających akcje lock-up na akcje upływa z końcem 2024?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Tak.

Obrazek użytkownika Anonim
Przemek

Jak miałby wyglądać proces pozyskania inwestora strategicznego po 2027r? Kolejna emisja? Czy będzie Pan sprzedawał część swojego pakiet? Co firma uzyska dzięki takiemu inwestorowi?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Jest za wcześnie na takie rozważania.

Obrazek użytkownika Anonim
Fan

Czy PCF ma ambicje na zostanie takim naszym polskim Ubisoftem, wydającym kilka gier AAA rocznie?

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Świetne pytanie na zakończenie naszego czatu. Chcemy zachować unikalną tożsamość i kulturę organizacyjną PCF, opartą na dość płaskiej strukturze zarządzania, autonomicznych zespołach kreatywnych i produkcyjnych oraz naszych wartościach. Mimo zwiększenia skali, nie chciałbym, aby PCF stał się korporacją. Inspiracją może być bogate portfolio i jakość wybranych gier. Nasze ambicje określa ogłoszona właśnie aktualizacja strategii.

Obrazek użytkownika Sebastian Wojciechowski
Sebastian Wojciechowski

Dziękuję za wszystkie pytania i zainteresowanie spółką oraz naszymi planami. Życzę dobrego dnia!

Udostępnij