Przejdź do treści

udostępnij:

Kategorie

„Pierwszy kwartał to znakomity dowód, w jaki sposób potrafimy wykorzystać potencjał dużych produkcji” - relacja czatu z zarządem GAMIVO

Udostępnij

W poniedziałek 15 maja 2023 r. odbył się czat inwestorski z zarządem GAMIVO: Mateuszem Śmieżewskim oraz Tomaszem Lewandowskim. Podczas spotkania rozmawialiśmy o wynikach finansowych za I kwartał 2023 roku. Inwestorzy zadawali również pytania o sytuację w branży gier oraz dalszym rozwoju spółki.

W spotkaniu wzięło udział 280 osób, a zarząd odpowiedział na ponad 20 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na prezentację i czat inwestorski z zarządem GAMIVO: Mateuszem Śmieżewskim oraz Tomaszem Lewandowskim. Podczas spotkania zostaną omówione wyniki finansowe za I kwartał 2023 roku.

 

Spotkanie rozpocznie się w poniedziałek, 15 maja 2023 r. o godz. 13:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za udział w webinarze. Przez najbliższą godzinę będziemy dla Państwa dostępni podczas czatu. Zachęcamy do licznego zadawania pytań.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak Panowie oceniacie wyniki finansowe I kwartału 2023, czy jesteście z nich zadowoleni?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętych wyników. Pierwszy kwartał to znakomity dowód, w jaki sposób potrafimy wykorzystać potencjał dużych produkcji. Kompleksowe działania marketingowe skupione wokół Hogwarts Legacy sprawiły, że osadzony w uniwersum Harry'ego Pottera tytuł pobił rekord GAMIVO pod względem zamówień przedpremierowych.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy aktualny kurs USDPLN czy EURPLN i ogólna siła PLN w ostatnich miesiącach to dla spółki jakis spory problem?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

Zmiany kursów walutowych mogą stanowić istotne ryzyko dla spółki z przychodami zagranicznymi, ale istnieją różne strategie zarządzania tym ryzykiem, które mogą pomóc w zmniejszeniu wpływu tych zmian na wyniki finansowe spółki.
Zdecydowana większość przychodów GAMIVO pochodzi z rynków zagranicznych takich jak Stany Zjednoczone czy Niemcy, dlatego obecne kursy walut działają na korzyść Spółki.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak oceniacie sytuację II kwartału 2023?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

Liczymy, że nieustanna praca nad udoskonaleniem platformy transakcyjnej, przełoży się na kontynuację świetnych wyników finansowych. Zgodnie z przedstawionymi na początku roku założeniami, GAMIVO nawiązało współpracę z nowymi sieciami afiliacyjnymi a także rozwija te już istniejące. Celem jest zwiększenie liczby klientów oraz dotarcie na nowe rynki. Ponadto w pierwszym kwartale skupialiśmy się nad usprawnieniem procesu zakupowego, aby był on jeszcze przyjaźniejszy dla użytkowników, zwiększając w ten sposób konwersję. Cały czas jako zarząd bacznie przyglądamy się sytuacji makro i mikroekonomicznej na świecie. Wszystkie sygnały który otrzymujemy świadczą o nadchodzącym spowolnieniu gospodarczym i słabnącej sile nabywczej. Pomimo tak dynamicznej sytuacji jako zarząd zrobimy wszystko co w naszej mocy aby drugi i nadchodzące kwartały wypadły jak najlepiej.

Obrazek użytkownika Anonim
KM

Czy w tym roku można liczyć na tytuły skali Hogwarth Legacy, które w zeszłym roku tak pozytywnie wpłynęly na wyniki?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

Hogwarts Legacy to tytuł, który wyszedł w tym roku i przyczynił się do osiągniętych wyników przez GAMIVO w pierwszym kwartale. Przed nami jeszcze inne ważne premiery jak Diablo IV czy Starfield. Cały czas zapowiadane są też kolejne tytułu – ogromny potencjał sprzedażowy ma choćby nowa gra piłkarska od EA Sports czy nadchodząca odsłona kultowego Mortal Kombat. Oczywiście trzeba brać poprawkę na to, że wiele produkcji zalicza poślizgi i tytuły zapowiadane na 3. czy 4. kwartał ostatecznie ukazują się w kolejnym roku.

 

Co ważne, szczególnie poprzedni rok pokazał, że jesteśmy w stanie generować bardzo dobre wyniki także wtedy, gdy w danym kwartale głośnych produkcji AAA brakuje.

Obrazek użytkownika Anonim
KM

Kiedy można spodziewać się dywidendy i akcji gratisowych?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

23 maja br. Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszu podejmie decyzję o emisji akcji gratisowych oraz wyznaczeniu dnia przydziału akcji gratisowych. Pod głosowanie poddany zostanie również projekt uchwały dotyczący przeprowadzeniu skupu akcji. W związku z powyższym, po 23 maja będziemy mogli podać więcej informacji.

Obrazek użytkownika Anonim
KM

Czy biorąc pod uwagę bardzo dobre wyniki finansowe, rozważacie jakieś przejęcia na rynku? Czy widzicie tu jakiś potencjał do rozwoju, uzupełnienie jakichś swoich możliwości?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

Jesteśmy otwarci na wszystkie sposoby zwiększenia skali działalności spółki, także potencjalne przejęcia na rynku. Na ten moment nie mamy żadnych informacji do opublikowania w tym zakresie. Rok 2023 jest dla inwestorów wielką niewiadomą tak i my jako zarząd będziemy bacznie przyglądać się sytuacji rynkowej i reagować na nadchodzące zmiany.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

W czym widzicie największy potencjał jeśli chodzi o rozwój spółki w 2023 roku?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

W 2022 roku skupiliśmy się na automatyzacji i skalowalności biznesu, czego efekty widzimy już teraz. W 2023 roku planujemy dalszy rozwój platformy, ale także stawiamy na współpracę z innymi podmiotami, które pozytywnie wpływają na rozpoznawalność GAMIVO, a także przyrost nowych użytkowników poprzez systemy afiliacji oraz API.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Gratuluję wyników. Z czego wziął się taki skok zyskowności na poziomie +121%, w porównaniu ze wzrostem przychodów na poziomie +21%? Czy to jest coś do powtórzenia w kolejnych kwartałach?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

W ostatnich okresach intensywnie pracowaliśmy nad zwiększeniem rentowności naszej platformy, czego efekty możemy zobaczyć już teraz. Na początku 2023 mocno przebudowaliśmy cenniki ofert dla sprzedawców, a także usług jakie oferujemy naszym klientom - m.in stąd udało się zwiększyć przychody w porównaniu do poprzednich okresów. Liczymy, że w kolejnych kwartałach 2023 roku będziemy mogli pochwalić się równie wysoką rentownością biznesu, co w pierwszych miesiącach br.

Obrazek użytkownika Anonim
Konrad

Kiedy spodziewacie się przejścia na rynek główny GPW, czy to jest możliwe w tym roku?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

Obecna sytuacja makroekonomiczna nie buduje silnego sygnału dla inwestorów indywidualnych i TFI zachęcającego do kupowania spółek. Wiele IPO oczekuje poprawy otoczenia inwestycyjnego, aby wejść na GPW. Nasze wstępne założenia odnośnie przejścia spółki na główny parkiet pozostają niezmienne. Jeśli chodzi o konkretne terminy, to są one bardzo mocno uzależnione od zdecydowanej poprawy otoczenia inwestycyjnego.

Obrazek użytkownika Anonim
Konrad

Czy współpraca z Żabką może być długoterminowa i powtarzalna, czy to są raczej jednorazowe projekty?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

Współpraca z Żabką ma charakter długoterminowy. Prowadziliśmy już kilka akcji z tą popularną siecią sklepów, a w związku z wymiernymi korzyściami dla obydwu stron planujemy kolejne akcje promocyjne. Poza stałymi współpracami rozpoczynamy wspólne akcje również z innymi podmiotami m.in. z tak znaną marką jak Coca-Cola.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak przebiega Wasza współpraca z głównym akcjonariuszem, czy w planie jest jakieś dalsze zaangażowanie w spółkę?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy z głównym akcjonariuszem. Na ten moment, Spółka nie posiada informacji o większym niż dotychczas zaangażowaniu akcjonariusza w spółkę.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Akcje gratisowe to niespotykane w Polsce rozwiązanie. Czy nie obawiacie się, że ich emisja spowoduje obniżenie kursu i pogorszenie wyceny spółki?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

Emisja akcji gratisowych to działanie, którego celem jest poprawa płynności notowań i dystrybucja zysku do akcjonariuszy, którzy sami mogą zdecydować czy pozostawić te środki zainwestowane w GAMIVO czy część z nich spieniężyć. Planujemy przeprowadzić także skup akcji własnych, co mamy nadzieję, przełoży się na wzrost wartości GAMIVO. 23 maja br. Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy podejmie decyzję w tej sprawie.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak oceniacie koszty pozyskiwania użytkowników w tym roku?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

Za sprawą zmieniającej się globalnie koniunktury koszty pozyskania użytkownika delikatnie wzrosły. Natomiast, dzięki optymalizacji działań marketingowych oraz zwiekszającej się średniej wartości koszyka nie wpływa to na zmiany określonej wcześniej strategii marketingowej.

Obrazek użytkownika Anonim
Lech

Czy w następnych kwartałach spółka spodziewa się zwiększonego wpływu z premier gier AAA?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

Każda premiera gier AAA, to ogromna szansa na zwiększenie naszych przychodów i zysków. Dlatego przygotowanie działań marketingowych i sprzedażowych związanych z ukazaniem się nowości jest dla nas bardzo istotne. Jeżeli rynek dostarczy wartościowe produkcje, to na pewno będziemy gotowi i z tego chętnie skorzystamy. Na dzisiaj nie widać wielu premier w drugim i trzecim kwartale, oprócz zbliżającego się Diablo oraz Starfield we wrześniu.

Obrazek użytkownika Anonim
Dan

W jakim tempie przybywa nowych użytkowników i czy rosną przychody na użytkownika?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

Grupa naszych użytkowników ciągle rośnie o czym informujemy w regularnych informacjach prasowych. Ponadto nowe współprace takie jak np. z firmą Coca-cola czy szersze działania brandingowe np. w kanałach social media pozwalają pozyskiwać stale coraz większą grupę użytkowników. Zwiększenie cen wielu produkcji i zjawisko inflacji wpłynęło na zwiększenie wartości koszyka.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy w bieżącym i następnym kwartale będą przeznaczanie większe środki na marketing?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

Głównym wyznacznikiem efektywności naszych kampanii marketingowych są wskaźniki ROI oraz ROAS. Jeżeli widzimy potencjał w nowych lub obecnych kanałach, które pozwalają nam skalować biznes, to zdecydowanie jesteśmy skłonni zainwestować większe środki na działania marketingowe. Jesteśmy zdecydowanymi zwolennikami efektywnych działań, które realnie wpływają na pozytywne wyniki finansowe firmy.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak dużym driverem wzrostu przychodów są premiery gier AAA?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

Nowe, duże tytuły są dla nas, podobnie jak dla całego rynku, paliwem stymulującym wzrost. Natomiast nasze działania pozwalają nam osiągać bardzo dobre wyniki także wtedy, gdy brakuje produkcji AAA lub okazują się one nie spełniać oczekiwań graczy.

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Jak odnoszą się panowie do wyceny Triggon na poziomie 162 zł na akcję – czy to jest prawidłowa wycena, czy może za niska?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

W ocenie Zarządu wartość Spółki na NewConnect jest aktualnie niska biorąc pod uwagę wyniki, które Spółka generuje, cenę akcji na debiucie, potencjał rynków na których działa, a także możliwości rozwoju w nadchodzących latach.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Gdzie są dostępne prognozy finansowe?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

GAMIVO nie publikuje prognoz finansowych.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jakie premiery warto śledzić jako akcjonariusz Gamivo w 2023 roku?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

Zdecydowanie warto zwórcić uwagę na Diablo 4 oraz Starfield. Wiele emocji dostarczyć powinna również premiera nowej gry piłkarskiej od EA Sports. To może być też świetny rok dla fanów bijatyk, gdyż już niebawem zobaczymy nową odsłonę Street Fightera, a pod koniec roku prawdopodobnie zostanie wydana kolejna część Mortal Kombat, a być może także Tekkena.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jaki jest model jeśli chodzi o współprace, co z nich osiąga Gamivo i w jaki sposób są te projekty finansowane?

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

Każda współpraca charakteryzuje się indywidualnym podejściem, dlatego sposoby finansowania czy zamierzane cele są różne. Najważniejszym aspektem jest fakt aby każda ze stron osiągała jak najlepsze rezultaty (finansowe oraz PRowe). Dbamy też o to, żeby współorganizowane przez GAMIVO akcje były atrakcyjne dla naszych użytkowników.

Obrazek użytkownika Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski

Bardzo dziękujemy za tak liczny udział w czacie. Staraliśmy się odpowiedzieć na możliwie jak najwięcej pytań. Gdyby pojawiły się jeszcze jakieś dodatkowe kwestie, których nie poruszyliśmy, to zachęcamy do kontaktu poprzez adres gamivo@innervalue.pl

Udostępnij